Esikoinen toiveissa

Voi Zara sulla on h-hetki käsillä :) tsemppiä ja tuu kertomaan ku vauva on syntynyt :P

Meidän neiti on jo 2,5kk :o miten aika menee näin äkkiä. Oli kaksviikkoa sitten 3,9kg. Varmasti on 4kg mennyt rikki :) syö hyvin tissiä ja on vaan niin ihana! Toki mammaa väsyttää, mutta sehän kuuluu asiaan ;)

Kiva lueskella kuulumisia ja haluan kuulla sit katjushan, waterlilyn, zaran ja muidenki vauvakuulumisia aikanaan :)

Ihanaa kevättä kaikille!

Jospa pitkästä aikaa minäki vähä selvennän omaa tilannetta,
yk 5 menossa ja kp 15/n. 25.. Tiistaina sain oviksen tikutettua ja herkkiä hetkiä miehen kanssa vietetty :P
Toive omasta pienokaisesta kasvaa vaan päivä päivältä ja kierto kierrolta. Etenkin kun oma talo on jo kiikarissa ja haave lastenhuoneen sisustamisesta kutkuttaa! ❤
Yrittely on pysyny vaan mieheni ja minun välisenä joten innostusta olen saanu täällä purkaa lukemalla juttujanne!
Joten kuinkas teillä hyvät naiset menee? Ja ihanaa odotusta tärpänneille! Vauvakuulumisia kuvien kera saapi laitella! :)

Mukavan lämpimiä kesäpäiviä kaikille!

Katjushalle onnea vielä hyvistä ultrakuulumisista :) seuraavaksi sitten rakenneultra-ko? Vai seurataanko teillä tiiviimmin? :) meinaatteko sukupuolta kysyä?

Kirvelillä ja Ninnillä jo ihanat nyytit sylissä <3 mukava kuulla, että arki sujuu hyvin :) oliko teillä etukäteen jotain kuvitelmia siitä miltä vauva näyttää tai millainen persoona on? Jos, niin pitikö paikkaansa? :)

Zaran h-hetki lähestyy!! Onko mitään tuntemuksia vielä ? :)

Sodapopille ja muille plussaa metsästäville hirmuisesti tsemppiä <3 Teidänkin vuoro tulee vielä varmasti!

Mulla menossa rv 33+5, sairaslomalla olen nyt kolmatta viikkoa kun selkä ei tykännyt enää työnteosta...kotona voinut paljon paremmin :) viikon päästä alkaa sitten äitiysloma...Mihin tää aika rientää??! :D

Waterlily, kiitti. Ilmeisesti ei seurata tiiviimmin. Kysyin vielä Jorvissa, että mitenkäs tässä kohti kun on lisääntynyt raskausmyrkytysriski, että annatteko aspiriiniä (Mrsc niin epäili, kun kaksosista oli aloitettu toiselle kolmannekselle). Ei ole kuulema tapana. No, mikäpä siinä sitten. Käytän Ubiqinonia omaehtoisesti, ja sillähän samansuuntaisia tutkimustuloksia taustalla, että pienentää raskausmyrkytyksen esiintyvyyttä (en tiiä uskooko tähän kukaan suomalainen lääkäri). Meillä oli alkuraskaudessa ultrat 7+5 ja 9+1 ja varmisteltiin, että kasvaa oikein. Edelleenkin nyt 12+5 ollaan kasvuaikataulussa, joten ihan hyvältä näyttää!
Ehkäpä kyselen sitten enemmän, jos joskus päästävät lääkärin vastaanotolle. Sokerirasituksia on tulossa 2. Ja se rakenneultra 5. heinäkuuta. Sukupuolesta arvelen jo nyt, että tämä on tyttö. En usko, että tämä on meille olennainen tieto, mutta kai sen sieltä ruudulta voi hyvällä tuurilla nähdä :grin
Katjusha rv. 13+1

Katjushalle onnea vielä hyvistä ultrakuulumisista :) seuraavaksi sitten rakenneultra-ko? Vai seurataanko teillä tiiviimmin? :) meinaatteko sukupuolta kysyä?

Kirvelillä ja Ninnillä jo ihanat nyytit sylissä <3 mukava kuulla, että arki sujuu hyvin :) oliko teillä etukäteen jotain kuvitelmia siitä miltä vauva näyttää tai millainen persoona on? Jos, niin pitikö paikkaansa? :)

Zaran h-hetki lähestyy!! Onko mitään tuntemuksia vielä ? :)

Sodapopille ja muille plussaa metsästäville hirmuisesti tsemppiä <3 Teidänkin vuoro tulee vielä varmasti!

Mulla menossa rv 33+5, sairaslomalla olen nyt kolmatta viikkoa kun selkä ei tykännyt enää työnteosta...kotona voinut paljon paremmin :) viikon päästä alkaa sitten äitiysloma...Mihin tää aika rientää??! :D
Hämmästyttiin miten kaunis ja suloinen lapsi meille tuli :) tottakai se oma lapsi on aina kaunein ja suloisin, mutta on kyllä pitänyt ihan ääneen sanoa, että miten me saatiin näin suloinen vauva :D luonteesta ei puhuttu juurikaan etukäteen ja tyttö käyttäytyy ihan niinku oikeastaan ajattelin eli syö, nukkuu, kakkaa ja välillä itkee. Nyt vauva seurustelee paljon ja hänen kanssa on ihana "leikkiä" ja naureskella. <3 olihan tässä aika raskasta muutaman viikon, ku vauvalla oli tiheänimun kausi ja roikkui tississä koko ajan. Nyt se on onneksi helpottanut.

Mä jäin tosiaan kans saikulle rv 31 selän kipujen takia. Olihan se ihanaa sit valmistautua vauvan tuloon. Nyt vaan otat rennosti ja lataat akkuja, sit ku vauva tulee niin jää nukkuminen vähä vähemmälle ;)

Pööh.. Se ois kp 5/24-26 ja masistelusta selvitty ja eiku uusia yrittelyjä kehiin!
Meinasin jättää tikuttelut välistä ja olla sen asian suhteen stressaamatta, jos vaan maltan! ;)
Jospa sitä vehnäalkioöljyä kokeilis! Onko väliä teidän mielestä kapseli vai öljy-versio? Ilmeisesti öljy imeytyy paremmin..? :)
Nyt ollu foolihappoa sekä monivitamiinia tammikuusta asti käytössä. Varmaan aikasemminki puhuttu punaviinistä mut kuinkas sitä ootte käytelly kierron aikana? :P
Mikäs Zara_93 tilanne?

Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille ❤

Sodapoppi, mä laitoin vehniksen smoothien joukkoon. Punkkua olis kai hyvä nauttia oviksen jälkeen. Alkio kiinnittyy 6-9 dpo, joten siihen kohtaa erityisrentous ja hemmottelut :)
Täällä kävi jumpassa niin nyt eka kertaa, että mulle näytettiin korvaavat liikkeet suorille vatsoille. Eli ei voi peittää ;)
Katjusha 15+0

Moikka naiset !

Juu tulin teille kertomaan että poika syntyi 26.5.16 klo 19.01
Paino 3150g ja pituutta 50cm !!

Synnytys alko säännöllisillä supistuksilla yöllä heti alle 10min. Kaiken kaikkiaa aikaa meni 18h että poika oli täällä :)

Kaikki hyvin ja odotetaa kotiin pääsyä . Toivottavast nyt vklp aikana pääsis :) voidaa hyvin ja pieni perhe onnellinen.

Synnytykseen en pettyny yhtää ! Ja poika synty viikolla 41+3 :)

Zara ja pikkumies !

Zaralle paljon onnea pojan syntymästä!!! Ihanaa :)
Täällä seuraava synnyttäjä on niin vilkas, ettei sitä saa edes kuvaan :)
Me odotetaan noin kolmosia syntyväksi to-pe
ImageUploadedByVau Foorumi1464416551.897736.jpg

Katjusha ja Pikku-Iippo 15+2 sekä luppakorvaisosiskot

Paljon onnea Zara! Toivottavasti pääsen minäkin kohta kertomaan uutisia.

Felicity & herra Papunen rv 37+2

Oo, Zaralle isot onnittelut pojasta! :Heartblue Hienoa kuulla, että kaikki meni hyvin. Vaikka toisaalta nyt kun itsellä alkaa olla viimeiset viikot menossa näyttää tuo rv 41+ sellaiselta, että saisi tulla aikaisemmin. Ei muuten, mutta olo alkaa olla jo aika tukala :grin

Tsemppiä kuumeilijoille ja odottajille tasapuolisesti!

naskali ja Hemppa rv 38+4

Takaisin