Esikoinen toiveissa

^ Verinen vuoto vois olla merkki siitä, että ovis meni jo. Mulla tuli saman tapaista viime kierrossa, limainen ja vähän verinen "klöntti" ehkä päivä plussan jälkeen. Ovislimaa tulee muuten about 2-3 pv ja huomaa kun koostumus muuttuu vetisemmäksi koko ajan. Täällä just aloitetaan bongausta. Kp 8, testi vielä haalea/nega, mut su viim veikkaisin plussaa..

Todennäköisempää siis että tommonen verinen välivuoto tulee oviksen jälkeen eikä sitä ennen? Ihmettelen vaan, että mikä se limaklöntti sen vuodon jälkeen sitte oli, jotenki ei yhtään palaset kohtaa tässä minun palapelissä :scratch Vai oliko se jotenki siihen välivuotoon kuuluvaa, vaikka tuliki noin päivän jälkeen. Pitää odottaa että saa vähän vertailukohdetta seuraavassa kierrossa :scratch

Katjusha, kovasti onnea teille !!! <3

Täälläki jo viikkoja 37+3, et kohta varmaa pikkusen näkee :)
Kovasti alkanu jännittää, positiivisella tavalla ja tietty seki, et kohta tää arki on 'historiaa' ja uutta rytmiä ettimää. Miten tää aika meniki näin nopeest ? :D

Ihanaa odotusta muille ja peukkuja yrittäville ;) täällä kovasti jännäillää !!

Zara_93, wow - niin se vaan aika rientää! Kohta tapaatte pienokaisen!!
Itse kun oli yrittävien puolella, niin aika oli jotenkin "pysähtynyt". Viikot paukkuu nyt yllättävää vauhtia, vaikka myönnettäköön - tässä ensimmäisellä kolmanneksella hiukan ajoittain aika myös matelee!

Onnea Katjusha, ihanaa että menee hyvin ja raskaus etenee. Hassulta kuulostaa nuo viikot, miten kertyy nopeasti :-)!Itse kyn tosiaan tuntuu junnaavan vain paikallaan.

Viikonloppuna oli ovis ja menkkojen due date "kivasti" äitienpäivänä :confused: Kovasti kyllä yritettiin tehdä kaikkemme sen eteen, ettei ne enää tulis. Ei auta kuin odotella..

Aika moneen ketjuun olen tainnut tämän jo laittaakin, meillä pienokainen kasvaa odotetusti rv. 12+5
ImageUploadedByVau Foorumi1462898227.466384.jpg

Helpottunut olo oli kun näki pienen siellä möyrimässä :) jospa tää kohta konkretisoituu että sitten vaan liikkeitä odotellessa!

Takaisin