Esikoinen toiveissa

Tervetuloa uudet esikoisesta haaveilevat :) meillä oli ennen plussaa ollut pari kk käytössä mm Royal gelee kapselit ja vehnänalkioöljy (sillon kun muistin ottaa) sekä lisäksi mies söi panoxia :) molemmat syötiin myös vitamiineja :) plussakierto oli sellainen jossa ovis tuli ihan "väärään" aikaan ja tallettelutkin meni vähän niin ja näin :D olin kyllä käynyt yksityisellä gynellä ultrassa juuri plussakierron alkuvaiheessa kun alkoi epäilyttää oman kropan toimivuus...ehkä se gynekäynti vähän helpotti stressiä :) nyt menossa jo rv 27+5 <3 hirmuisesti plussatuulia kaikille ja onnea matkaan! :)

Mrs Bee, mä oon käynyt 2 viikon välein akupunktiossa syyskuusta asti ja olen kyllä itseni tuntien voinut paremmin. Mun hoitaja ei hoida "yhtä oiretta" vaan kokonaisvaltaisesti ydintoimintoa. Kun keskeinen energiavirta on kunnossa, muutkin toiminnot sitä myöten. Tämä on ollut hyvä metodi, vaikka biologista lasta en omalle kohdalleni voinut saadakaan. Suurempi konkreettinen ongelma oli että mikään ei tarttunut tai sitten irtosi. Aion jatkaa ainaki 12 viikkoon asti. On aika huonoja kokemuksia ilman tukihoitoja, joten otan kaiken mahdollisen avun vastaan että tämä saatais syliin asti.
Katjusha rv. 7+2

Kuulostaa hyvältä! Ei mullekaan pahitteeksi tekis varmasti muuten vaan käydä vähän rentoutumassa ja hoidattaan koko kroppaa, ei ois mikään ihme, jos joku paikka vähän jumissa. Tuota tarttumisprobleemaa pelkään itsekin, vaikka ei nyt kahden kerran jälkeen vielä kannata johtopäätöksiä toki tehdäkään.

Ihanaa, että oot jo Katjusha "näin pitkällä" ja syke nähty!!!

Mrs Bee, olet oikeassa. Kahden keskenmenon perusteella ei voi päätellä mitään eikä liikaa kannata spekuloida. Oma lääkärini sanoi, että on voinut olla vain huonoa tuuria.
Mulla on se autoimmuunitausta, jonka epäilen sammuttaneen munasarjat ennen aikojaan (kilppari) ja lisäksi tiedän kehoni suhtautuvan vihamielisesti alkioihin, koska niitä on mennyt lukematon määrä kuin vesi hanhen selästä. Harvoin olen kuullut kenenkään joutuneen 6. IVF-kierrokselle. Tiesin yhden, joka oli saatu lapsen 7. IVF-kierroksesta, ja sen(kin) tiedon turvin emme halunneet luovuttaa.

Ihanaa, että teillä nyt onnisti ja toivon niin että kaikki menee loppuin saakka hyvin! Mäkin kuulin vasta tutun tutun siskon saaneen kuuden keskenmenon jälkeen lapsen päälle nelikymppisenä lahjasoluilla :)

Joo en hätäile vielä. Polttelee mennä kyl niissä labroissa käymään, mihin sain lähetteen "varan vuoksi", jos haluan mennä. Toistaiseksi olen malttanut olla ja odottaa, että jos mitään "vikaa" ei oiskaan..

Täällä yksi uusi esikoista toivova. Lapsi on ollut toiveissa jo jonkin aikaa, mutta varsinaisesti emme ole yrittäneet. Aloitin tämän vuoden alussa merkkaamaan kalenteriin pupuilut ja ovikset vain todetakseni meidän kiertävän sopivia päiviä kuin kissa kuumaa puuroa. Tällä menolla raskautta olisi ollut siis turha odottaa.

Tässä kierrossa olemme tehneet asiat toisin ja odotelen kuumeisesti ensi viikkoa, että pääsisi jälleen testaamaan. Ensimmäinen varsinainen yrityskerta siis menossa ja kp 20/28.

Tervetuloa Rubidium! Pikaista plussaa :)
Täällä meni ultra hyvin ja lääkäri oli ihan täpinöissään :) lie me noin 7 vuotta ollaankin tätä kimpassa tahkottu, että työvoitto!!
ImageUploadedByVau Foorumi1459859492.152634.jpg

Katjusha rv. 7+5 seuraava ultra 15.4.?

Heippa kaikille! Olen muutaman sivun taaksepäin lukenut juttujanne ja taidan minäkin liittyä tänne keskusteluun. :) Jos aloittaisi ensin ihan esittelyllä. Ikää olisi 23-vuotta ja esikoinen ollut haaveissa reilusti yli vuoden. Viime jouluna sovittiin miehen kanssa, että vauva on tervetullut ja jätettiin ehkäisy pois. Nyt on tosiaan viides yrityskierto menossa ja kp 21/28. Painonpudotus on tässä raskaudenyrityksen lisäksi käynnissä siihen asti että tärppää. Kilojakin on jo pudotettu reippaasti yli -15kiloa. Kovasti täällä pikkuista toivotaan!! Sopiiko kysellä kuinka monta yrityskiertoa muilla on takana? Tosiaan välillä vähän jännittää, kun ei ole vieläkään tärpännyt.

Mimmi, tervetuloa joukkoon. Aika tavallista taitaa olla, että menee useampi kuukausi ennen tärppiä :) itsellä kesti vuosikymmenen, mutta todellakin valtaosa yrittäjistä onnistuu ennen vuoden merkkipaalua. Lempeää mieltä ja kärsivällisyyttä,
Katjusha rv. 8+6

Tervetuloa Mimmi! Hieno painonpudotus jo takana sulla! Joo malttia ja kärsivällisyyttä tässä tarvitaan. Toki joillakin tärppää nopeammin, mutta usein ottaa aikansa.

Meillä on nyt 8 kierto tulossa päätökseen..Puolen vuoden sisällä 2 positiivista r-testausta, joista toinen jäi yritykseksi kiinnittyä ja toinen pysyi pari vk matkassa. On siis täytynyt jo tässä käydä läpi melkoista tunteiden kirjoa, mutta suht positiivisin ja odottavaisin mielin vielä ainakin tässä mennään :-)

Ihanaa nähdä nuo Katjushan kasvavat viikot ja päivät! :-)

Kiitos! On noiden kuukautisten alkamisten jälkeinen pettymys sitten aina helpottanut, kun oon ajatellut, että vielä ehtii pudottaa painoa. :D

Nyt on jotenkin semmonen olo, että ajatukset pyörii koko ajan mahdollisen tärpin suhteen!! Oviksen aikoihin näin untakin, että tein plussatestin ja olin ihan yltiö onnellinen siinä. Työpaikalla naiset ovat kiusailleet vauva aiheisilla jutuilla ym ym. Pää on ihan täynnä toiveita ja odotuksia! Olisipa tää nyt se onnistunut kierto... <3

Hyvä, ettei poru tullu, kun lueskelin noita teidän vanhoja keskusteluja ja tarinoita. En osaa edes ajatella, kuinka itse suhtautuisin samassa tilanteessa noihin asioihin. Ootte kyllä vahvoja naisia! Katjushan tarinakin kyllä niin uskomaton! Oon niin onnellinen täällä ruudun takana teidän puolesta!!! :)

Takaisin