Esikoinen haaveissa 2017

Tervetuloa Antsku88! Joko tilanne on saanut selvyyttä? :)

Ja tsemppiä Kotikisulle ja Mirellanille piinailuun!

Täällä kp15/30-31, joten ovista vasta odotellaan saapuvaksi. En siis nyt tikuttele tässä kierrossa, mutta talletellaan sitten ahkerammin :D Oon nyt nähnyt tosi monena yönä unta että saisin plussan testiin. Kyllä nää jutut vaan alitajunnassa pyörii jatkuvasti!

Mä niin toivon teille kaikille ja meillekin jo plussaa! :) vaikka täällä onkin kiva yhdessä kuumeilla.

Mun ei pitäny tikutella ovista mutta niin vaan oon tehny. :rolleyes: Tänään kp 11 ja mulla on yleensä (viime kiertoa lukuunottamatta) ollu ovis jo kp12. Testeissä ei näy kuitenkaan juuri mitään viivaa. Eli taitaa tosiaan jäädä se ovis nyt väliin tai sitten on myöhässä..

Liitteet

• 1491141990748.jpg
    1491141990748.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 139
Toivotaan MayDay, että se ovis sieltä tulee pian! Onhan tässä aikaa :) Eipä nuo viivat aina mitenkään portaittain vahvistu, niin hyvinkin voi tulla ihan yllättäen.

Nimimerkillä: kokemusta on :grin

Kotikisu, kiitos! Niimpä näköjään yhtäkkiä ilmestyikin toinen viiva.. ei ehkä ihan tasavahva kuitenkaan vielä... vai mitä mieltä ootte?

Mulla on pari päivää ollut lämmöt vähän koholla, ei kuitenkaan kuumetta tai muita flunssan oireita. Sekä huono olo, siis vähän kuin oksettais mutta ei kuitenkaan. Eilen kuvailin miehelle tätä olotilaa samaksi tärinäksi ja pahoinvoinniksi kuin syksyn alkuraskaudessa. Yöllä näin untakin että tein varmuuden vuoksi testin ja se näyttikin plussaa.. :eek: no oikeesti en viitsi kyllä testejä tuhlata turhaan...

Liitteet

• 1491195161020.jpg
    1491195161020.jpg
    37.5 KB · Katsottu: 139
En laskis tuota vielä Mayday plussaks, mut testaisin vaik iltapäivästä uudestaan, eiköhän se ihan pian plussa oo! :)

MayDay, ehkä kannattaa varmuuden vuoksi talletella ja jatkaa vielä tikuttelua jos saisit tasavahvat viivat vielä näkyviin. Kylläpä sulla on häiritseviä unia! Ei ainakaan auta kuumeiluun :cat:

Alimmainen testi tehty äskön, haaleampi kuin aamuinen.. Vessassa käydessä huomasin että valuu verensekaista eggistä. Että oisko kuitenkin LH-huippu ollut jo eilen illalla kun en testannut ja nyt sitten ovis kun tulee vertakin. Mutta joo varmuuden vuoksi talletteluhommiin ja jatkan vielä tikuttelua. ;)

Liitteet

• 1491235341849.jpg
    1491235341849.jpg
    38.4 KB · Katsottu: 132
Mikäs kp sulla oli nyt Mayday? Kyllähän se ovisplussa on saattanut olla eilen illalla eli silloin tänään olis ovis. Musta tuntuu, että joillain noi viivat nousee tyhjästä ja laskee myös nopeesti ja toisilla LH "liikkuu" hitaammin.. tiiäppä sitte.

Juu kyllä tuntuu että ovistikuttelu on välillä henkimaailman hommaa! Ei ne viivat aina vaan satu vahvistumaan silloin kun testaa, mutta eipä niillä testeillä raskaaksi tullakaan :wink

Aunemoi: Nyt kun keskiviikon puolella kirjoitan niin starttasi juuri kp 13. Eli kp12 aamu ja ilta on noi missä jotain viivaa näkyy.

Tallettelut jäi nyt tältä päivältä väliin, hirvee väsy molemmilla ja mun piti vielä nopsaan viimeistellä firman veroilmoitus. Se jos mikä vie kaikki halut. :D no ei jaksa ottaa stressiä. Jos nyt meni ovis ohi eikä parin päivän takaiset tallettelut riitä niin ei voi sitten mitään.. tän pitikin olla vähän sellainen kierto että nyt hoidetaan muita asioita pois päiväjärjestyksestä.

Mulla oli aiemmin sofin liuskoja ja niissä näkyi kyllä joka päivä jonkinmoinen testiviiva. Plussa oli sitten selkeästi tosi tumma. Nämä tässä kierrossa käytössä olevat, joissa ei näy juuri mitään viivaa on mamin testeiltä. Eli joko testeissä tai kierroissa on isoja eroja. Tai sitten molemmissa..

Moikka
Täällä kp47 ja tänään alkoi tuhrutus.
Ei ainakaan vielä ole tullut siteeseen asti, eli vaan paperiin pyyhittäessä...
Silti jotenki pelko tädistä nosti päätään.
Katsotaan, mitä on edessä jatkossa.
Tänään olis oviksesta laskettuna viikko 3+6.

Pidetään peukkuja Mayday et tallettelut riitti! :)

Toivottavasti olisi Antsku jotain muuta tuhrutteluja, eikä tulisi täti! Ootko kuinka testaillu, näyttääkö negaa edelleen?

Joko Kotikisu tai Mirellan on päässy testailemaan? :)

Täällä kp17/30-31 menossa. Limojen ja menkkajomomaisten tuntemusten perusteella epäilen, että ovis olis saattanut olla jo eilen, vaikka aiemmissa kierroissa ovis oli kp19 ja 20. Mutta en kyl osaa tietystikään varmaksi sanoa. Kuinkahan paljon tossa voi olla heittelyä? Olisin kyl ihan tyytyväinen jos se on aiemmin, jos luteaalivaihekin vähän pidetyis!

Pidetään peukkuja Mayday et tallettelut riitti! :)

Toivottavasti olisi Antsku jotain muuta tuhrutteluja, eikä tulisi täti! Ootko kuinka testaillu, näyttääkö negaa edelleen?

Joko Kotikisu tai Mirellan on päässy testailemaan? :)

Täällä kp17/30-31 menossa. Limojen ja menkkajomomaisten tuntemusten perusteella epäilen, että ovis olis saattanut olla jo eilen, vaikka aiemmissa kierroissa ovis oli kp19 ja 20. Mutta en kyl osaa tietystikään varmaksi sanoa. Kuinkahan paljon tossa voi olla heittelyä? Olisin kyl ihan tyytyväinen jos se on aiemmin, jos luteaalivaihekin vähän pidetyis!

Himottais jo testailla mut on vielä vähän aikaista. Ehkä vielä huvikseen ovistestin vois kaivaa kaapista. Mulla niissä ei oo koskaan ollu "selvää" positiivista.

Kp 19/27(32)

MayDay voin kuvitella, että jotkut veroilmoitukset ei oo se toimivin esileikki :grin Mutta kohta pääset jännäilemään mitä kierron loppu tuo tullessaan!

Pidetään peukkuja Antskulle!

Pau, kaipa tuo oviksen ajankohtakin vaikuttaa paljon kierron säännöllisyydestä (?) Arvaisin, että normaalia muutaman päivän hettelyä sattuu kaikilla, joillain enemmän kun toisilla.

Täällä kp31/33 ja Dpo 8. En ole vielä testannut ja ajattelin että aikaisintaan torstaina tekisin testin. Koitan jaksaa lauantaille, mutta kaapissa odottelevat testit polttelevat jo hiukan...

Ui ui, joillain on kohta testailu ajankohtaista! Toivotaan että täti kiertää koko porukan kaukaa. :) ja tulis paljon plussia tähän ketjuun.

Pau, uskoisin että parin päivän vaihtelu on ihan normaalia. Varsinkin jos kierto ei ole mikään kovin lyhyt..

4+0 testattu nega...
Tuhruttelu jatkuu edelleen. Ei edes kunnon siteellistä tuu päivässä...
Toivottavasti joltain ilmaantuu ilosempia uutisia...:smiley-ashamed008

Voi hitsi Ansku! :/ Toivottavasti tiputtelu nyt lakkaisi, ja kääntyisi kierto plussalle!

Täältä ei valitettavasti iloisempia uutisia ole luvassa. Tänään iltapäivällä en töiden jälkeen malttanut olla testaamatta, vaikka tiesin ettei ole edes herkkä testi kyseessä. Negaahan se näytti. Samalla testiä tehdessä alkoi sitten tiputtelukin. Tänään siis kp33/33 ja vasta dpo 9. Tänään ensimmäistä päivää alamaha nippaillut, niin pidin sitä ihan hyvänäkin merkkinä. Täysin ei kuitenkaan kirvestä ole heitetty kaivoon, jos olisikin vain viatonta tiputtelua täällä. Samaa toivon Antskulle! <3

Muoks.. Siis dpo 10 meneillään, mutta taitaa kovasti muuttua kp1 kyllä tämä kierto tänään. Ei tule 2017 vauvaa, mutta ehkä 2018 sitten :)

Muokattu viimeksi:
Meiltä meni tänään viimeinkin mahdollisuus saada vauva tänä vuonna, joten poistun tästä ryhmästä. Sain juuri puhelun klinikalta ja musertavan tiedon, ettei yksikään viidestä munasolusta jotka eilen kerättiin ole hedelmöittynyt :( Ei löydy sanoja tälle tunteelle. Olo on kuin joku olisi kuollut :(

Babe, voi ei. :( Paljon voimia jatkoon. Toivottavasti teille vielä joskus se lapsi suodaan. :)

Onko Antskun ja Kotikisun tilanteeseen tullut selkoa? Onko muut testaillu?

Mä odottelen vaan seuraavaa kiertoa. Tai itseasiassa koitan hoitaa näitä muita elämän projekteja pikkuhiljaa yks kerrallaan kuntoon ja tää kierto tässä kuluu päivä kerrallaan loppuun. Ovista ei ole oireilla eikä tikuilla löytyny joten ei ole mitään toiveita plussasta..

Kp17/27 yk5

Takaisin