Esikoinen haaveissa 2017

Pillerit jätettiin pois marraskuussa. Joulukuussa menkat tulivat oman normaalin kierron mukaisesti. Laskeskelin, että mikäli kierto lähti oikeille raiteille heti niin uuden vuoden päivänä ovis (en näin alussa mitään tikuttelua ajatellutkaan). Nyt jännitetty muutama viikko, toissapäivänä menkat olisi pitänyt alkaa, tein testin eilen ja aivan haalea viiva sinne ilmestyi!!! Nyt toivotaan, että tummenee! En malttaisi odottaa, pakko testata huomenna aamulla uudelleen!

Tässä se nyt on! Ei vois selkeempää olla! Ei mennyt kuin ehkä puoli minuuttia niin siinä se oli :) Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnea muillekin plussanneille!

Liitteet

• IMG-20170119-WA0001.jpg
    IMG-20170119-WA0001.jpg
    141.8 KB · Katsottu: 167
Paljon onnea Sun :)
Tartuttaisitko meihin muihinkin samat tuulet :)

Täällä mennään taas kiertopäivässä 44 o_O Odotellaan, josko tässä kierrossa menisi jo 50 päivää rikki. Jokainen kierto on ollut edellistä 2-4 päivää pidempi. Olot on samanlaiset kuin edellisissä kierroissa, mutta taidan ehkä silti hakea testin huomiselle, kun ollaan kaveriporukan kanssa menossa perjantai-iltana syömään, niin voipa sitten (taas) hyvällä omalla tunnolla juoda ruoan kanssa lasin viiniä tai oluen..

Jee mahtavaa Sun89!

Täällä ollaan samoissa täpinöissä. Testasin tänään haalean plussan :nailbiting: Pistän tuonne Raskaaksi 2017 -ketjuun kuvat ja kysymyksiä, sillä en tiedä uskallanko vielä luottaa tähän - joka tapauksessa teen uuden testin mikäli täti ei viikonloppuna tule.

Onnea Sun89!

Dossier: on kyllä pitkä kierto sulla. Tuntuu olevan aika monella tuollaisia piteneviä kiertoja, tosi tylsä juttu :/

Elma Auroora: Ihanaa, että oot haamun saanut näkyviin! Ja jos ei sulla vielä ole edes oletettu menkkapäivä, niin hyvin voisi viiva tummua lähipäivien aikana :cat:

Täältähän tulee oikein tuulahdus plussauutisia! Onnea Sun89 ja varovaiset onnittelut myös Elma Aurooralle! Olipa ihana lukea tämmösiä uutisia. :)

Onnea plussista :) miten kierto voikaan edetä niin hitaasti?? Täällä yksi malttamaton, joka aatteli ens viikolla loppuviikosta testailla ekaa kertaa ovistestejä.

Tällä hetkellä menossa vasta kp4:confused:

Mä pidän hetken aikaa taukoa täältä, nyt meneillään kp 53 ja mulla alkaa olee kärsivällisyys koetuksella tän kierron kanssa:sad001 Yritän karsia nää stressitekijät minimiin ja soitella ens viikolla ja tiedustella että miten tän kierron laita oikeen on.. Plussatuulia kaikille <3 vielä mä palaan :wink

Paljon onnea plussanneille! Ja tsemppiä muille!
Tänään dpo8 testi vitivalkoinen nega. :-D en mä kyllä muuta odottanutkaan, mutta kunhan kokeilin kepillä keväistä jäätä...

Takaisin