Me ollaan saatu jo monta pussillista vauvanvaatteita tuttavilta ja sukulaisilta :) Tuossa yks päivä lajittelin niitä pusseihin koon mukaan, että on sitten valmiiksi jossain järjestyksessä mitä laittaa alkuun esille.
Minä toivoisin ja koitan kovasti, ettei raskausaikana paino kauheasti nousisi. Helpompi sitten päästä eroon niistä raskauskiloista, jos ei ylimääräisiä pahemmin ole tullut sinä aikana, vaan ihan vaan raskauteen liittyviä. Tällä hetkellä vaaka näyttää, että olisi tullut ehkä joku 2kg lisää painoa. Saa nähdä. Maha kyllä jo selkeästi näkyy, turvotusta kait se tässä vaiheessa tosin lähinnä. Viikkoja mulla nyt siis 12+5.
Nyt on sentään kiva, kun pahoinvointi on oikeastaan liki täysin lakannut, samoin alkuraskauden väsymys :) Tilalle on nyt tosin tullut närästys (mulla ei ikinä normaalisti närästä) ja viimeöinä oonkin joutunut nukkumaan vähän pääpuoli korkeammalla, että helpottaa. Rennietä piti kans apteekista hakea, mutta jospa tääkin tästä pikkuhiljaa :) Tuo Rennie ainakin on tuntunut auttavan.