Ensimmäisten yrittäjät

Näin just! Ihan turha ottaa sellaista stressiä alkuun ☺️

Dpo 11 testasin, ehkä oli tosiaan liian aikaisin. Nyt vaan haluttaisi käydä kaupassa ostamassa uusi varhainen testi ja testata huomenna.. 🙈
Toisaalta muutama päivä enää, kun kuukatisten pitäisi alkaa, niin ehkä maltan odottaa!

Nuo oireesi kyllä kuulosti lupaavilta, niin toivotaan että on tärpännyt! Teitkö testiä vielä? :Slightly Smiling Face:

Itse odottelen ekoja menkkoja saapuvaksi nyt Cerazetten lopetuksen jälkeen, mutta vielä ei ole alkaneet. Olen aiemminkin pitänyt taukoja noista minipillereistä, mutta en yhtään muista kauan on mennyt ennen kun menkat tulleet... Turhauttavaa tää odottaminen. :rolling: Nännit olleet saamarin kipeät ja pitkät päällä jo about viikon ja rinnat olleet täyteläisemmät nyt pari päivää... Varmaa jotain PMS oireita muutenkin. Ääh odottavan aika on niiiin pitkä. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mites muilla ??
 
Nuo oireesi kyllä kuulosti lupaavilta, niin toivotaan että on tärpännyt! Teitkö testiä vielä? :Slightly Smiling Face:

Itse odottelen ekoja menkkoja saapuvaksi nyt Cerazetten lopetuksen jälkeen, mutta vielä ei ole alkaneet. Olen aiemminkin pitänyt taukoja noista minipillereistä, mutta en yhtään muista kauan on mennyt ennen kun menkat tulleet... Turhauttavaa tää odottaminen. :rolling: Nännit olleet saamarin kipeät ja pitkät päällä jo about viikon ja rinnat olleet täyteläisemmät nyt pari päivää... Varmaa jotain PMS oireita muutenkin. Ääh odottavan aika on niiiin pitkä. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mites muilla ??
Teinhän minä.. En malttanut siis odottaa niitä menkkoja 😳 Lupasin itselleni, että 1 testi vielä, sitten odotan alkaako menkat ja jos ei alan, niin seuraava testi vasta viikon päästä. Tänään siis kp 28, vuodon pitäisi alkaa jos on alkaakseen.. Toki pessimistinä ajattelen, että stressaan alitajuntaisesti vaan niin paljon, että kierto pitkittyy.
Mutta, toiveikkaana ollaan silti! Nimittäin se tämän aamuinen testi (dpo 14) näytti aika komeaa kahta viivaa. Ensiksi ei niin mitään, pesin hampaat välissä ja katsoin uudelleen - jo oli alkanut muodostua! 5 min kohdalla oli jo sitten selkeät viivat 🥰 Nyt on jännät paikat seuraavat pari viikkoa!

Tsemppiä sulle odottamiseen, on varmasti turhauttavaa. Jospa ne sieltä alkaisi pian! 🤗
 
Teinhän minä.. En malttanut siis odottaa niitä menkkoja 😳 Lupasin itselleni, että 1 testi vielä, sitten odotan alkaako menkat ja jos ei alan, niin seuraava testi vasta viikon päästä. Tänään siis kp 28, vuodon pitäisi alkaa jos on alkaakseen.. Toki pessimistinä ajattelen, että stressaan alitajuntaisesti vaan niin paljon, että kierto pitkittyy.
Mutta, toiveikkaana ollaan silti! Nimittäin se tämän aamuinen testi (dpo 14) näytti aika komeaa kahta viivaa. Ensiksi ei niin mitään, pesin hampaat välissä ja katsoin uudelleen - jo oli alkanut muodostua! 5 min kohdalla oli jo sitten selkeät viivat 🥰 Nyt on jännät paikat seuraavat pari viikkoa!

Tsemppiä sulle odottamiseen, on varmasti turhauttavaa. Jospa ne sieltä alkaisi pian! 🤗
Ohhoh, onnea!! 😍 Kuvia testeistä me sitten rakastetaan... 🤪🤭😍
 
Teinhän minä.. En malttanut siis odottaa niitä menkkoja 😳 Lupasin itselleni, että 1 testi vielä, sitten odotan alkaako menkat ja jos ei alan, niin seuraava testi vasta viikon päästä. Tänään siis kp 28, vuodon pitäisi alkaa jos on alkaakseen.. Toki pessimistinä ajattelen, että stressaan alitajuntaisesti vaan niin paljon, että kierto pitkittyy.
Mutta, toiveikkaana ollaan silti! Nimittäin se tämän aamuinen testi (dpo 14) näytti aika komeaa kahta viivaa. Ensiksi ei niin mitään, pesin hampaat välissä ja katsoin uudelleen - jo oli alkanut muodostua! 5 min kohdalla oli jo sitten selkeät viivat 🥰 Nyt on jännät paikat seuraavat pari viikkoa!

Tsemppiä sulle odottamiseen, on varmasti turhauttavaa. Jospa ne sieltä alkaisi pian! 🤗

Oij onnea! :smiling face with heart-eyes: ja kuvia kehiin!!

Toivotaan, menkka jomotukset ja olot kyllä pahentuneet, että eiköhän ne sieltä pian ala.. Toki saisivat kyllä alkaa nyt, kun ollaan lähdössä 2vk päästä matkoille niin ei ole kiva jos ne siellä alkaa... :Grimacing Face:
 
Ei onnistu siltikään :Grimacing Face: tulee vain "Image cannot be loaded from the passed link.", kun yritän liittää linkin. On kokeiltu eri selaimella, poistaa ja lisätä kuvia uudestaan, mutta silti samaa herjaa..
 
Moikka! :) Meillä esikoisen yritys menossa, ikää 25v ja puolisolla 26v. Neljä kiertoa ollaan yritetty ja pettymys oli suuri, kun "kuukautiset" tulivat tässäkin kuussa, vieläpä hieman etuajassa. No, vuoto olikin sitten erittäin niukkaa ruskeaa vuotoa joka kesti vain muutaman päivän ja nyt kun tein testin niin jonkunlainen viivahan siinä näyttäisi olevan... Luuletteko että voisi olla kyse vain ns. kiinnitysvuodosta ja olisin sittenkin raskaana? Kiitos avusta!
 

Liitteet

  • IMG_20220718_211432.jpg
    IMG_20220718_211432.jpg
    4.5 MB · Katsottu: 89
Moikka! :) Meillä esikoisen yritys menossa, ikää 25v ja puolisolla 26v. Neljä kiertoa ollaan yritetty ja pettymys oli suuri, kun "kuukautiset" tulivat tässäkin kuussa, vieläpä hieman etuajassa. No, vuoto olikin sitten erittäin niukkaa ruskeaa vuotoa joka kesti vain muutaman päivän ja nyt kun tein testin niin jonkunlainen viivahan siinä näyttäisi olevan... Luuletteko että voisi olla kyse vain ns. kiinnitysvuodosta ja olisin sittenkin raskaana? Kiitos avusta!
Ihan selkeä plussahan tuo on! Onnea ja tarrasukkia! 😍🌈
 
Ei onnistu siltikään :Grimacing Face: tulee vain "Image cannot be loaded from the passed link.", kun yritän liittää linkin. On kokeiltu eri selaimella, poistaa ja lisätä kuvia uudestaan, mutta silti samaa herjaa..
No hitsi! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Kyfi1656040 ihan selkeä plussa! Onnea! :smiling face with heart-eyes:

ON: Nukkumaan mentäessä tuli aivan törkeät menkkakrampit ja alavatsaa särkenyt/krampannut enemmän ja vähemmän sen jälkeen, mutta ei vieläkään tietoakaan menkoista. :Face Without Mouth: Ajattelin, että olisivat yöllä alkaneet..
 
Täytyi näköjään rekisteröityä sivulle, jotta sai kuvan ladattua. Osallistuin keskusteluun aikaisemmin nimimerkillä 'Odotusta odottava'.

Tänään viikko siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. 2. vai 3. testi alla, tänään aamulla otettu 😍
Vielä on epäuskoinen olo ja tietysti varmaksi ei voi sanoa, onko tyyppi matkassa ja jos on, niin pysyykö siellä.
Sen verran varma kuitenkin, että poistunen täältä yrittäjien joukosta raskaana olevien joukkoon. Toivotaan parasta!
Ja hei ihan hirveästi tsemppiä kaikille yrittäjille, toivotaan teille myös hyviä uutisia!
 

Liitteet

  • Testi (1).JPG
    Testi (1).JPG
    519.3 KB · Katsottu: 85
Last edited by a moderator:
Täytyi näköjään rekisteröityä sivulle, jotta sai kuvan ladattua. Osallistuin keskusteluun aikaisemmin nimimerkillä 'Odotusta odottava'.

Tänään viikko siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. 2. vai 3. testi alla, tänään aamulla otettu 😍
Vielä on epäuskoinen olo ja tietysti varmaksi ei voi sanoa, onko tyyppi matkassa ja jos on, niin pysyykö siellä.
Sen verran varma kuitenkin, että poistunen täältä yrittäjien joukosta raskaana olevien joukkoon. Toivotaan parasta!
Ja hei ihan hirveästi tsemppiä kaikille yrittäjille, toivotaan teille myös hyviä uutisia!

Ihanaa odotusta ja tsemppiä tulevaan! Toivottavasti, tullaa pian perässä. :smiling face with heart-eyes:
 
Moi! Meillä kans esikoisen yritys menossa. Ikää meillä 25 ja 30. Mulla tuli kans niukkaa ruskeaa vuotoa parin päivän ajan ja oli koviakin tuntemuksia alavatsassa, huomasin kuitenkin eron normaaleihin kuukautiskipuihin. Vuoto loppui, tuntemukset alavatsassa jatkui. Muutama päivä sitten testasin ja plussahan sieltä tuli!
B031A79A-964E-4D67-8BE3-32FBA63DE829.jpeg
F111D52B-2157-4DFA-801F-50F49785C744.jpeg
 
Moikka!

Olen nyt seurannut keskusteluja foorumilla tämän vuoden alusta ja vihdoin sain kaivettua rohkeutta alkaa itsekin kirjoitella tänne. On tullut sellainen olo, että todella tarvitsen vertaistukea yrityksen kanssa.

Vähän taustatietoa itsestäni ja meidän tilanteesta :) Ollaan molemmat 29-vuotiaita ja esikoisesta tosiaan haaveillaan. Hormonikierukka mulla poistettu 10/2021, ehkäisy jätetty kokonaan pois 12/2021 ja ovulaatiota ym. alettu seurata 1/2022, eli lasken tammikuulta vasta yk1. Yk4 koettiin kemiallinen ja sen lisäksi ei ole tapahtunut mitään, nyt siis menossa yk8. Tänään kp25/27-28 ja vahvasti sellainen olo, ettei taaskaan tärpännyt. Täytyisi jostain taas saada kaivettua se positiivisuuden kipinä, mutta jotenkin raskasta kulkea ns. pettymyksestä toiseen.

Huh, ihana olla täällä :Heartred
 
Heippa! Onkos täällä vielä ensimmäisen yrittäjiä? 🙊 itse olen 30v ja ehkäisy jätetty pois 11.8. ja yksi pitkähkö kierto takana ja nyt jännityksellä odotan, olisko kierto tässä kuussa normaalimpi. Vuoden ehtisin minipillereitä syömään ja silloin kuukautiset jäivät kokonaan pois. Kierto mulla ollut ennen pillereitä säännöllinen ja olen myös ovulaation oireet tuntenut, joten toivon, että palautuu pian ja pääsee kunnolla seuraamaan missä milloinkin mennään! 😊
 
Tervetuloa mukaan Sirre ja toivon nopeaa tärppiä sinulle! 😊

Meillä on myös ensimmäinen toiveissa ja nyt on meneillään neljäs yrityskierto (tänään kp10). Ikää mulla on 31 vuotta ja puolisolla 33 vuotta. Meillä oli kesäkuuhun asti ehkäisynä käytössä hormonikierukka mirena, joka ehtikin olla lähes kahdeksan vuotta käytössä.
 
Heippa @Sirre! Täällä myös ensimmäisen yrittäjä. Itse olen 32 ja mies pari vuotta vanhempi. Ehkäisystä luovuttiin pääsiäisenä ja synttärilahjaksi elokuussa sainkin plussan testiin mutta kuukautta myöhemmin meidän pieni tippu matkasta pois. Täällä keho alkaa nyt olla toipunut keskenmenovuodosta ja superdraivilla kohti seuraavaa kiertoa ja yritystä. Jos tässä muutaman kuukauden sisään tärppäisi niin saataisiin itsellemme sitten ensi vuonna mahtavin ensimmäisen hääpäivän lahja.
 
Ihanaa, täällä on porukkaa kirjottelemassa 😍 kiitos paljon Emna! Mulla kanssa tänään kp10, aattelin lähiaikoina huvikseni tehdä ovis testejä, kun mielenkiinnolla haluan seurata mihin mun kiertoni kehittyy tästä 😊
Kuuttituutti, ikävä kuulla keskenmenosta! Toivotaan meille kaikille nyt vaan niitä plussia ja et pysyis matkassa. Enpä ois vaikka puoli vuotta sitten uskonut, et ku vauvakuume iskee ni että voi iskee näin kovin!
 
Takaisin
Top