Ensimmäisten yrittäjät

Meillä myös esikoinen haaveissa, ollut yrityksen alla jo 2,5 vuotta. Ja tänään on kolmas inseminaatio, kummastakaan meistä ei ole löytynyt vikaa, muttei yhtään tärppiä. Mies 30v, itse 28v, onneksi aikaa vielä on❤
Hurjasti tsemppiä inssiin ❤️ Kaikki peukut ja varpaat pystyssä tärpille!
 
Mitenkä menee muilla ensimmäistä yrittävillä?

Täällä on kp25/dpo-ehkä-10. Ajattelin tehdä testin huomenna. Oireita on, jos käyttää mielikuvitusta 😅 mm. oikea rinta on arka, vasemmalla kaikki on ok. Paleltaa jonkin verran myös.
 
Mitenkä menee muilla ensimmäistä yrittävillä?

Täällä on kp25/dpo-ehkä-10. Ajattelin tehdä testin huomenna. Oireita on, jos käyttää mielikuvitusta 😅 mm. oikea rinta on arka, vasemmalla kaikki on ok. Paleltaa jonkin verran myös.
Täällä kp 28 ja dpo 10. Oireita on, mutta voivat ihan yhtä varmasti olla pms-oireita. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tunnin välein vaihtuu fiilis siitä, että ollaanko raskaana vai eikö olla..
 
Aika samoissa mennään! Täällä dpo 7 ja ekoja menkkoja keskenmenonjälkeen odottelen. Oireita ei oo, tai perus luteaali rintaturvotusta mutta ei muuta.
 
Ovistesti oli eilen koko päivän siinä ja siinä, onko yhtä tummat viivat. Tänään aamulla 10 oli tasatummat viivat. Mies on töissä :sad001 Äsken tein ja on jo haaleampi. Onkohan liian myöhäistä puuhille, jos miehen töiden jälkeen iltapäivällä...
 
Heippa kaikille! Täällä myös esikoisen yrittäjä. Kovin aluksi ei vauvakuumetta ollut, mutta miehen pitkällisen vauvakuumeen jälkeen ollaankin ihan all in! Mieheni on 31v ja itse 26. Ya 9/22 ja ensimmäiset kierrot tarkalleen vasta laskenut tässä kuussa. Nyt menossa dpo 12 ja tuntemuksia on turvottavaa oloa alavatsassa sekä "paineen" tuntua. En ehkä osaa tuntemusta selittää sen isommin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kierron pitäisi perjantaina tai viimeistään viikonloppuna alkaa alusta niin olen jännityksellä yrittänyt malttaa mieleni testin tekemisen kanssa sinne pe-aamuun.

Teidän juttuja on kyllä ihana lukea ja saada vertaistukea! :red-heart:Jotenkin tuntuu, että yrityksen aloittaminen on läheisten piirissä niin "hiljaista" hommaa, kun tuntuu ettei hiiskua asiasta kauheasti viitsi. Kavereistakaan ei oikein kukaan ole vielä siinä vaiheessa elämää, että perheenlisäyksestä haaveilu olisi ajankohtaista.

Jään innolla seurailemaan keskustelua! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Heippa kaikille! Täällä myös esikoisen yrittäjä. Kovin aluksi ei vauvakuumetta ollut, mutta miehen pitkällisen vauvakuumeen jälkeen ollaankin ihan all in! Mieheni on 31v ja itse 26. Ya 9/22 ja ensimmäiset kierrot tarkalleen vasta laskenut tässä kuussa. Nyt menossa dpo 12 ja tuntemuksia on turvottavaa oloa alavatsassa sekä "paineen" tuntua. En ehkä osaa tuntemusta selittää sen isommin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kierron pitäisi perjantaina tai viimeistään viikonloppuna alkaa alusta niin olen jännityksellä yrittänyt malttaa mieleni testin tekemisen kanssa sinne pe-aamuun.

Teidän juttuja on kyllä ihana lukea ja saada vertaistukea! :red-heart:Jotenkin tuntuu, että yrityksen aloittaminen on läheisten piirissä niin "hiljaista" hommaa, kun tuntuu ettei hiiskua asiasta kauheasti viitsi. Kavereistakaan ei oikein kukaan ole vielä siinä vaiheessa elämää, että perheenlisäyksestä haaveilu olisi ajankohtaista.

Jään innolla seurailemaan keskustelua! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Tervetuloa joukkoon, johan tossa dpo 12 vois jotain jo näkyä 😉
 
Komppaan Maakkua! Dpo 12 on jo enemmän kuin hyvä aika testata.
No pitihän se kokeilla tänää.🫢 Testi (rsfu) päivävirtsasta ja selvä negatiivinenhan se oli. Taitaa olla haaveilutuntemuksia kropassa. Huomenna aamulla teen apteekin herkän vielä ja jään odotteleen kierron uudelleen alkua. Jos kierto ei ala, nii testailen sitte uudelleen 🥰
 

Liitteet

  • 22A052D6-DB95-4601-874B-D00E68D583C8.jpeg
    22A052D6-DB95-4601-874B-D00E68D583C8.jpeg
    3 MB · Katsottu: 70
Laitampas hieman väliaikatuumailuja tänne ja vähän vertaistukikysymyksenä: pitäisiköhän olla jo huolissaan?
Kierron alku nyt 5 pvää myöhässä (yleensä kierto on tosi tarkka yhden päivän heitoilla), mutta testit hyvin vahvasti negatiivisia edelleen. Kuukautistuntemuksia on (olen yleensä todella kipeä kuukautisten aikaan), mutta nämä ei ole niin pahoja vain pieniä kouristustuksia ja paineen tuntua alavatsassa. Valkovuoto yleensä loppuu menkkojen alla, mutta nyt tullut ihan normaalisti. Paineen tunteen mahassa lisäksi oireena nännien kipu ja nännipihojen todella huomattava laajeneminen.:Grimacing Face: Jos kyseessä olisi raskaus, niin eikö sen pitäisi jo näkyä testissä? Vai voiko olla, että kohdalle olisi sattunut muka neljä viallista.. Nyt olen testannut ainoastaan aamulla ekasta ja käytössä olleet neljän eri merkin testit: rsfu, pc ja apteekin (2 kpl).

Hitsi, että harmittaa jos kierto nyt menee näin sekaisin ja seuraava ovis menee hukkaan vähän niinkuin sen takia :Face Without Mouth:
 
@sumppunen onko sulla tietoa koska ovis on tapahtunut? Se ehkä osaisi enemmän valaista asiaa että näkyisikö vielä testissä jos olisi tärpännyt. En myöskään ajattele että seuraava ovis ja kierto olisi vielä menetetty vaikka tämä vähän venähtäisi kun uusi kiertohan on sitten kokonaan oma juttunsa :)
 
@sumppunen onko sulla tietoa koska ovis on tapahtunut? Se ehkä osaisi enemmän valaista asiaa että näkyisikö vielä testissä jos olisi tärpännyt. En myöskään ajattele että seuraava ovis ja kierto olisi vielä menetetty vaikka tämä vähän venähtäisi kun uusi kiertohan on sitten kokonaan oma juttunsa :)
Ovis on tapahtunut 7.10. Tätä en kylläkään tikuttanut, mutta minulla selkeitä vihlailuja oviksen aikaan ja tuolle päivälle merkitsin ne kalenteriin. Tietysti virhemarginaali on olemassa, kun en ole aiemmin niin tarkkaan näitä laskeskellut tai kiinnitellyt huomiota. Tallettelut oli hyvin ahkeria tuolloin ennen, samana päivänä ja jälkeenkin vielä (liekkö yrityksen aloituksen huumaa tämä perusteellisuus :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:).

Joskus nuorempana minulla kiertoja jäänyt stressin vuoksi väliin ja silloin tasaantumiseen meni kuukausia, niin sillä minulla pelottaa hieman kierron myöhästyminen.:Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Mäkin tulen tänne ainakin kurkkimaan. Taustalla kolme keskenmenoa ja esikoinen toiveissa. Viimeisin kkm todettiin syyskuun lopulla. Nyt on ensimmäinen kierto käynnissä ja kp 15. :)
 
Mäkin tulen tänne ainakin kurkkimaan. Taustalla kolme keskenmenoa ja esikoinen toiveissa. Viimeisin kkm todettiin syyskuun lopulla. Nyt on ensimmäinen kierto käynnissä ja kp 15. :)

Olen pahoillani, että teillä on ollut pitkä ja raskas taival 😔 Toivotaan että pian onnistutte!


Täällä alkaa olla kierto lopuillaan, yhtään ei ole sellainen olo että olisi tärpännyt mutta minkäs tässä mahtaa.. odotellaan..
 
Olen pahoillani, että teillä on ollut pitkä ja raskas taival 😔 Toivotaan että pian onnistutte!


Täällä alkaa olla kierto lopuillaan, yhtään ei ole sellainen olo että olisi tärpännyt mutta minkäs tässä mahtaa.. odotellaan..
Koska ajattelit testata? Toivotaan että on tärpännyt. :)
 
Takaisin
Top