Hei kaikille! Anteeksi jo etukäteen pitkästä viestistä, mutta pakko päästä purkautumaan jonnekin. Ja tämä ketju vaikutti niin ihanalta
Elikkäs, olen itse juuri 30 täyttänyt ja mieheni on 33. Haaveena olisi ensimmäinen lapsi. Minipillerit jätin pois viime joulukuussa. Sieltä lähtien on ollut idea "tulee jos on tullakseen". Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä, kaikki kunnossa, jonka jälkeen on yritetty ajoittaa peiton heiluttelut erityisesti ovulaatio viikoille. Minun kierto on ollut jo usean vuoden 28-29 päivää. Ovulaatiotikkuja olen nyt käyttänyt muutaman kierron ajan. Hymynaama tullut aina ovis viikon keskiviikkona. Silti harmillisesti menkat alkoivat toissapäivänä
Lisäksi meillä tulee nyt melkoinen ongelma eteen.. Mieheni kulkee toisella paikkakunnalla töissä joka toinen viikko ma-su (eli on koko viikon siellä) , ja sitten on vapailla aina seuraavan viikon ma-su. Ovulaatio on aina miehen työviikolla, yleensä siis torstaina. No, olen tähän asti tehnyt etätöitä koronan vuoksi ja olen ollut miehen matkassa, hänellä on vuokra-asunto työpaikkakunnalla. Joten ei ongelmaa. Mutta nyt etätyöt loppuvat ja joudun itse olla toimistolla.. Eli raskautuminen on käytännössä mahdotonta
menen hakemaan vasta ensimmäisen koronarokotteen ensi viikolla, ja jotenkin toivon että se muuttaisi kiertoani, että ovulaatio olisikin jatkossa aina miehen vapaa viikoilla. Oletteko jatkaneet yrittämistä rokotteesta huolimatta, vai pitäneet taukoa? Jossakin välissä oli kai suositus käyttää ehkäisyä 2kk rokotteen jälkeen. Voikohan menkkojen siirto pillereillä siirtää kiertoa viikolla eteenpäin? Menen ensi viikolla papakokeeseen, niin ajattelin siellä myös ottaa asian puheeksi. Ja nyt pian kun tulee vuosi yritystä täyteen niin kaiketi pitäisi johonkin tutkimuksiinkin jo päästä.