Ensimmäisten yrittäjät

Tervetuloa! Mukava kun saadaan lisää aktiivisia kirjoittajia tänne niin saadaan kaikki vertaistukea tilanteisiimme toisiltamme.

Vaati aivan ääretöntä itsehillintää, että en testannu jo tänään aamupissasta. Tänään Dpo12 ja vielä 2 päivää ainakin ennenkuin menkkojen pitäisikään alkaa. Ennen dpo13 mulla tuskin näkyisikään mitään niin koitan olla testaamatta. Harmittaa, kun taas satun olemaan yksin juuri piinapäivien loppuajalla enkä saa mieheltä tukea.

Tein tänä aamuna positiivisen testin. Pelottaa niin hirveästi, että tämäkin on kemiallinen. Toivon niin kovasti, että olisi kunnon tarrasukat nyt kaverilla...

Muoks: oli tällä kertaa niin tumma viiva ettei jääny epäilystä tuloksesta, eikä tartte siksi teille haamua tällä kertaa laittaa tulkittavaksiClapping Hands Light Skin Tone

Tein tänä aamuna positiivisen testin. Pelottaa niin hirveästi, että tämäkin on kemiallinen. Toivon niin kovasti, että olisi kunnon tarrasukat nyt kaverilla...

Muoks: oli tällä kertaa niin tumma viiva ettei jääny epäilystä tuloksesta, eikä tartte siksi teille haamua tällä kertaa laittaa tulkittavaksiClapping Hands Light Skin Tone

Voi kuinka hienoa!! Beating HeartBeating Heart Toivotaan pienelle tosi kovasti vauvaliimaa. Beating Heart

Mahtavaa onnea!! ❤

Paljon onnea ja tarrasukkia pienelle! <3

Suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia Beating Heart Tuuhan raportoimaan kun tiedät miten etenee :)!

Onnea plussasta @Mössö, aina ilahduttaa nähdä näitä onnistumisia <3

Millaisia oireita muilla on ovulaation jälkeen? Tuntuu, että täällä taas paljon oireita, mutta luultavasti ihan normaaliin kiertoon kuuluvia, kuten limaista valkovuotoa, vatsan turvotusta ja epämukavaa tunnetta. Näitä oireita ollut siis ennenkin oviksen jälkeen. Nyt on arviolta dpo 7

Onnea plussasta @Mössö, aina ilahduttaa nähdä näitä onnistumisia :Heartred

Millaisia oireita muilla on ovulaation jälkeen? Tuntuu, että täällä taas paljon oireita, mutta luultavasti ihan normaaliin kiertoon kuuluvia, kuten limaista valkovuotoa, vatsan turvotusta ja epämukavaa tunnetta. Näitä oireita ollut siis ennenkin oviksen jälkeen. Nyt on arviolta dpo 7

En tiedä mistä johtuvaa, mutta nyt kp 18 (ei hajua mikä dpo) ihan äärettömän kipeät ja kosketusherkät nännit, turvonneet rinnat, turvotusta vatsassa, etovaa oloa ja päänsärkyä. Myös tosi kovaa väsymystä ja ihmeellisiä nippailuja ja paineen tunnetta alavatsassa. Confounded Face

Onnea plussasta @Mössö, aina ilahduttaa nähdä näitä onnistumisia :Heartred

Kiitos paljon <3 pelko kemiallisesta on tosi kova, tänään olin ekaa kertaa hetken onnellinen, että josko tässä olisi ns. kunnolla raskaana.

Mulla normaalisti ovulaation jälkeen finnit vähenee normaaliin, valkovuoto vähenee normaaliin ja seksihalut palaa normaalille tasolle. Plussakierrossa ovulaation jälkeen finnit jää naamaan, nenä tukkoine mut ei täysin tukossa, väsyttää koko ajan, hirveä ruokahalu / ei yhtään tee mieli syödä (mutta aina jompi kumpi eikä normaalia oloa ns. ole), mieliala ei heittele sillon kun pitäisi olla pms. Tässä kierrossa oon ollu myös tosi turvonnu.

Piinapäivät etenee... Dpo5. Vasta.

Viikon päästä tiistaina vasta testipäivä. Ajattelin, jos kerrankin ei pilaisi viikonloppua sillä negan testaamisella.

Paljon onnea Mössö! Beating Heart

Liitynpä minäkin tänne kirjoittelemaan ja jännittämään, tai ehkä olenkin jo joskus tänne kirjoittanut, en muista, mutta nyt olen vain taustalta seurannut jo pidemmän aikaa.

Me ollaan mieheni kanssa jo useampi vuosi toivottu ensimmäistä lasta ja nyt on hoidot alkamassa. Minä olen 31v ja mies 36v. Letrot on minulla ollut käytössä ovulaation varmistamiseen (epäsäännöllinen kierto) ja ne ovat mukana myös nyt kun tehdään inseminaatio, tähän kiertoon siis ensimmäistä kertaa. Nyt on menossa kp10 ja tänään kävin ultrassa katsomassa mikä on tilanne munasarjoissa, mieskin oli mukana kyllä kun piti täyttää paperit hoidosta. Oikealla näkyi kaksi melkein samankokoista follia, toinen vähän isompi kuitenkin ja limakalvokin näytti kuulemma hyvältä, vaikka paksuutta ei taidettu tällä kertaa mitata. Keskiviikkona on uusi ultra, jonka perusteella päätetään inseminaatiopäivä, jännää Beaming Face With Smiling Eyes

Tsemppiä kaikille kierron vaiheesta riippumatta Beaming Face With Smiling Eyes

Paljon onnea Mössö! Beating Heart

Liitynpä minäkin tänne kirjoittelemaan ja jännittämään, tai ehkä olenkin jo joskus tänne kirjoittanut, en muista, mutta nyt olen vain taustalta seurannut jo pidemmän aikaa.

Me ollaan mieheni kanssa jo useampi vuosi toivottu ensimmäistä lasta ja nyt on hoidot alkamassa. Minä olen 31v ja mies 36v. Letrot on minulla ollut käytössä ovulaation varmistamiseen (epäsäännöllinen kierto) ja ne ovat mukana myös nyt kun tehdään inseminaatio, tähän kiertoon siis ensimmäistä kertaa. Nyt on menossa kp10 ja tänään kävin ultrassa katsomassa mikä on tilanne munasarjoissa, mieskin oli mukana kyllä kun piti täyttää paperit hoidosta. Oikealla näkyi kaksi melkein samankokoista follia, toinen vähän isompi kuitenkin ja limakalvokin näytti kuulemma hyvältä, vaikka paksuutta ei taidettu tällä kertaa mitata. Keskiviikkona on uusi ultra, jonka perusteella päätetään inseminaatiopäivä, jännää Beaming Face With Smiling Eyes

Tsemppiä kaikille kierron vaiheesta riippumatta Beaming Face With Smiling Eyes

Tervetuloa kirjottelemaan :) jännär päivät teillä edessä. Hurjasti tsemppiä hoitoihin, toivottavasti teillä onnistuisi nopeasti! Beating Heart

Piinapäivät alkaneet!
Jotenkin tuntuu, että nyt ei mennyt ovulaatio hyvin. Käytin clear bluen violetteja testejä, mutta en saanut vilkkunaamaa ollenkaan vaan pysyvä naama pärähti näyttöön maanantai aamuna. Ihmettelinkin vähän sunnuntaina, että eikö tosiaan vieläkään mukamas vilku, vaikka fiilis oli ihan että nyt ollaan hollilla. Ja nyt toki harmittaa miksi en luottanut omaan fiilikseen.
No eniveis tallettelut saatiin ma aamuun ja myöhäseen ma iltaan.
Munasarjakipua oli oikeella puolella ma päivällä eli oletan silloin jotain puhjenneen ja ultrasta oli tieto, että oikeelta pitäisikin olla tulossa.
Nyt kuitenkin tänään paineen tunnetta selkeästi oikeella alempana ja mietin että mitäköhän kiinnikkeitä siellä nyt sitten on ja näinköhän ovulaatio kuitenkaan tapahtui "normaalisti". Endometrioosi siis taustalla. Tätä alaoikeen juilimista on ollut joskus aikasemminkin, että tiedä häntä mitä tämä on.

Lugesteron alkaa taas muutaman päivän kuluttua tukilääkkeenä.
Piinaavia päiviä, kun toivo taas heräilee ja pää menee pyörälle kaikista oireista ja google laulaa. Kunpa vaan muistaisin, että luteaalivaiheen oireet on hyvin pitkälti sanat kuin mitä voisi olla alkuraskaudessa. Ihan turha siis kuvitella mitään, mutta minkä sitä päälleen mahtaa

Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti päivät kuluvat nopeaan Beaming Face With Smiling Eyes

Plääh täällä ei sitten päivät kulu ollenkaan Cat With Tears Of Joy Jouduin jo viime kierrossa odottamaan pitkään, kun kierto venyi ja venyi 43 päivään ja nyt kp7 ja ovulaatio luultavasti vasta kp18-21 tienoilla Anxious Face With Sweat Niin tylsää tämä kierron alku ja piinaavaa se loppu Cat With Tears Of Joy

Piinapäivät etenevät hitaasti... Dpo6. Yleensä odotan testaamista ainakin dpo11 asti, mutta yleensä dpo12-13. Nyt ajattelin testata vasta dpo13, koska minulla on silloin vapaapäivä. Silloin pitäisi myös menkkojen alkaa. Turha oikeastaan edes testata aikaisemmin, koska mieli toivoo aiemmin testatun negan olevan nega siksi, ettei vielä plussa näy. Ja sitten ärsyttää monta päivää.

Joten vielä viikko tätä odottelua.

Voin niin samaistua piinapäiviin ja jatkuvaan googletteluun Mulla tässä kierrossa hakusanana esim. lisääntynyt syljeneritys raskausoire...

Yritän kuitenkin odottaa oletettuun kuukautisten ajankohtaan ennen kuin harkitsen mitään testejä, sen verran paljon tullut tehtyä negatestejä turhaan.

Täällä myös piinapäivät juuri alkaneet. Juuri ovulaatiopäivään tänään ei saatu enää talletusta, mutta kahtena aiempana päivänä kyllä… luulisi niistäkin olevan hyötyä jos on ollakseen. Aiemmat epäonnistumiset (nyt siis jo yk10) ei uskoakseni ole ollut ajoituksesta kiinni, aiemmin on välillä ollut kaikkinakin mahdollisina päivinä ovulaation ympärillä tallettelua ja silti ei ole auttanut. Joten toivoa lienee tässäkin, mutta yhtä lailla pettymyksen riski suurempi… Odottelen myös yhä jännittyneenä sellaisten tarkempien kromosomi- yms verikokeiden tuloksia, toivoisin niin ettei sieltä ainakaan selviäisi mitään ihan kamalaa… odottavan aika on pitkä, testeistä jo useampi viikko, mutta tällä viikolla tai viim. ensi viikolla niiden tulosten pitäisi viimein tulla.

Takaisin