Ensimmäisten yrittäjät

Tällä hetkellä kp 22. Ja eilisestä illasta asti ollut menkkamaisia kipuja vatsassa ja alaselässä. Koko ajan olo, että kohta alkaa. Confounded Face No toisaalta, uus kierto uus mahdollisuus. Ja vasta alussa ollaan! Viime kierto kesti 21 vrk ja oli pillereiden lopetuksen vuoksi varmasti niin lyhyt. Toiveissa olis tietenkin että kierto tästä vähän pitenis...

Ovulaation seurantaultrassa käyty ja perjantaina inseminaatio Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart
Ainoa mikä tässä tuottaa päänvaivaa, on se, että miten saan töissä asiat järjesteltyä. Lääkärikäynnit on omaa aikaa eli miinusta on tullut ja tulee tällä viikolla reilusti. Miehellä on labraan aika klo 9 ja minun aika eli itse inseminaatio klo 10.15. Molemmat tarvittaisiin autoa ja työpaikat on 10km päässä toisistaan ja yksi auto vain on... Töissä en vielä haluaisi hoidoista kertoa, vaikka kyllähän siellä varmaan vähän ihmetellään, kun on samalla viikolla kolme lääkärikäyntiä. Pitää kysyä, jos saisin aloittaa työt vasta lääkärin jälkeen, menee muuten niin hankalaksi kun täällä ei bussitkaan kulje. Sitten kyllä tulisi tosi lyhyt työpäivä, kun työt loppuukin jo yhden maissa perjantaisin.

Ovulaation seurantaultrassa käyty ja perjantaina inseminaatio Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart
Ainoa mikä tässä tuottaa päänvaivaa, on se, että miten saan töissä asiat järjesteltyä. Lääkärikäynnit on omaa aikaa eli miinusta on tullut ja tulee tällä viikolla reilusti. Miehellä on labraan aika klo 9 ja minun aika eli itse inseminaatio klo 10.15. Molemmat tarvittaisiin autoa ja työpaikat on 10km päässä toisistaan ja yksi auto vain on... Töissä en vielä haluaisi hoidoista kertoa, vaikka kyllähän siellä varmaan vähän ihmetellään, kun on samalla viikolla kolme lääkärikäyntiä. Pitää kysyä, jos saisin aloittaa työt vasta lääkärin jälkeen, menee muuten niin hankalaksi kun täällä ei bussitkaan kulje. Sitten kyllä tulisi tosi lyhyt työpäivä, kun työt loppuukin jo yhden maissa perjantaisin.

Tämä. Me ollaan usein niin tunnollisia, että mietitään työasioiden järjestymistä näiden hoitojenkin keskellä. Tuttua.

Voit sanoa töissä, että on tilanne, joka vaatii useita ja lyhyellä varoitusajalla tulevia lääkärikäyntejä. Enempää ei tarvitse selitellä.

Itse olen kertonut pomolle, mutta en olisi kertonut, jollen luottaisi häneen täysin.

Lisäys : Ja jollet kertonut vielä, mihin aikaan se käynti on ja mihin asti kestää, niin voit käytännön syistä sanoa, että et ehdi aamulla töihin ja pääset tulemaan vasta klo x. Itselläni tämä on toiminut, tosin meillä on sen verran matkaa sairaalalle, että usein otan koko päivän palkatonta.

Tsemppiä Mössö, olipa ikävä uutinen. Ymmärrän, että tämä ei tässä kohtaa välttämättä vielä lohduta, mutta 3 kk yritystä on onneksi vasta aika vähän aikaa ja ainakin näyttää olevan hyvät mahdollisuudet hedelmöittymiselle, joten eiköhän se jonakin tulevista lähikuukausista vielä pysy kyydissä ❤️

Tsemppiä Mössö, olipa ikävä uutinen. Ymmärrän, että tämä ei tässä kohtaa välttämättä vielä lohduta, mutta 3 kk yritystä on onneksi vasta aika vähän aikaa ja ainakin näyttää olevan hyvät mahdollisuudet hedelmöittymiselle, joten eiköhän se jonakin tulevista lähikuukausista vielä pysy kyydissä ❤️

Yhdyn tähän. Vähättelemättä pettymystä ja surua tämänhetkisen tilanteen vuoksi, niin toivoa on valtavasti!

Joo, koitan itseäni sillä lohuttaa, että olla molemmat nuoria ja nää kemialliset kertoo siitä, että raskaus tosiaan mahdollinen. Tuntuu, et täs ois yritetty jo puol vuotta, mutta tosiaan vasta reilu 3kk menny, ei se oo vielä paljoo. Kiitos tsempeistä ja voimia myös teille kaikille omiin kiertoihinne. <3

Tilasin 70kpl ovulaatiotestejä.... 60 liuskoja ja 10 digiä. Täällä joku neuvoi, että kun liuskassa on jo paljon väriä niin voi varmistaa digillä. Aion kokeilla sitä tekniikkaa.

Joo mä varmistan ainaki ite juuri tolla tavalla ovulaation, mulla onestepin ovistestit antaa vahvinta viivaa ja sitten kun se on tarpeeks vahva, varmistan cb:n vaaleanpunaisella digillä :) toiminut viimeiset 9 kiertoa Cat With Tears Of Joy

Miten aika matelee?!? Täällä kp10, eikä oo ikinä mennyt näin hitaasti alkukierto. Vielä sais ovista ootella. Ollaan kyllä jo nyt alettu tallettelemaan joka toinen päivä taktiikalla Cat With Tears Of Joy Jospa vielä saataisiin onnistuminen ennen hoitoihin hakeutumista Beaming Face With Smiling Eyes

Aika tosiaan matelee.. mulla kp 14 ja ovis pitäis alkaa löytyä näinä päivinä, mutta oireista ei ota selvää eikä liuskoissakaan näy vielä mitään eli "etsinnät" jatkuu. Oon koittanut nyt aktiivisesti kiusata miestä, mutta nyt silläkin on niin tiivis työputki että aamulla lähtee pirun aikasin ja illalla nukahtaa sohvalle, ei siinä hirveesti himota kumpaakaan.. täytyy iskeä kiinni kun se tulee töistä samantien Beaming Face With Smiling Eyes

Heippa kaikille :)

Liityn myös mukaan joukkoihin. Olen 25-vuotias ja kumppanini saman ikäinen. Menimme viime kesänä naimisiin ja aloitimme yrittämään tämän vuoden alkupuolella. Kesällä otimme rennommin ja yritys jäi hetkellisesti sivuun kovan stressin vuoksi. Aloitimme yrittämisen uudelleen viime kuussa, mutta itselläni on ongelmana epäsäännöllinen kierto, joka on vaikeuttanut raskaaksi tulemista. Useimmiten kiertoni on n. 40-45 päivää. Tällä hetkellä menossa kp42 ja odottelen kuuluuko pian menkoista. Lääkäri määräsi myös kokeiluun Terolutit, jotka olisi tarkoitus aloittaa seuraavassa kierrossa. Minun on myös tarkoitus varailla pian aikaa gynekologille, sillä en ole vielä tutkituttanut itseltäni pcos, joka voisi myös minun kohdallani olla se ongelma epäsäännöllisten menkkojen vuoksi. Paljon kysymyksiä ja mietintöjä päässä päivittäin, mutta täytyy mennä päivä kerrallaan. Tsempit täältä kaikille! ❤️

Heippa kaikille :)

Liityn myös mukaan joukkoihin. Olen 25-vuotias ja kumppanini saman ikäinen. Menimme viime kesänä naimisiin ja aloitimme yrittämään tämän vuoden alkupuolella. Kesällä otimme rennommin ja yritys jäi hetkellisesti sivuun kovan stressin vuoksi. Aloitimme yrittämisen uudelleen viime kuussa, mutta itselläni on ongelmana epäsäännöllinen kierto, joka on vaikeuttanut raskaaksi tulemista. Useimmiten kiertoni on n. 40-45 päivää. Tällä hetkellä menossa kp42 ja odottelen kuuluuko pian menkoista. Lääkäri määräsi myös kokeiluun Terolutit, jotka olisi tarkoitus aloittaa seuraavassa kierrossa. Minun on myös tarkoitus varailla pian aikaa gynekologille, sillä en ole vielä tutkituttanut itseltäni pcos, joka voisi myös minun kohdallani olla se ongelma epäsäännöllisten menkkojen vuoksi. Paljon kysymyksiä ja mietintöjä päässä päivittäin, mutta täytyy mennä päivä kerrallaan. Tsempit täältä kaikille! ❤️

Tervetuloa! Hyvä kun olet hakeutunut lääkäriin jo nyt, ihan varmuuden vuoksi. Minulla terolutit säännöllisti kiertoa.

Tervetuloa Moonstone!
Komppaan Onnenomenaa, hyvä että olet hakenut apuja jos kierrossa on epäsäännöllisyyttä ja tekin jo tovin yrittäneet. Tsemppiä siis teillekin ❤

Tervetuloa mukaan! Kuinkahan helpolla nuo terolutit määrätään? Oon miettinyt tässä itsekin käyntiä gynellä jos ei menkat ala tasoittumaan vaikka tosi lyhyt aika pillereiden lopetuksesta onkin. Jotenkin en vaan haluais odotella mitään puolta vuotta että tasoittuvat itsestään jos silloinkaan.. Confused Face

Takaisin