Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi! Meillä alkaa toinen yk, tänään eka talletus ja alotan huomenna ovistestailut clearbluen digitesteillä. Onko teillä kokemusta ovistesteistä, onko noi digit hintansa väärti? Ostin niitä, kun koin ne tikut vaikeaksi tulkita
Ihana, oletpa huomaavainen
Näyttäisi siltä, että uutta yritystä kohti
Moi! Meillä alkaa toinen yk, tänään eka talletus ja alotan huomenna ovistestailut clearbluen digitesteillä. Onko teillä kokemusta ovistesteistä, onko noi digit hintansa väärti? Ostin niitä, kun koin ne tikut vaikeaksi tulkita
Tein ekan digin, negaa näytti. Jotenkin paljon rennompi tehdä kun saa vain lukea näytöltä :)
Eikä ole niin minuutilleen, milloin tuloksen katsoo. Jos unohtaa katsoa ajoissa ja symboli on kadonnut näytöltä, se tulee takaisin kun irrottaa testipään.
Ihan kummallinen kierto, viime lauantaista saakka rampannut vessassa kun oon ollut ihan varma että menkat alkaa. Ihan normaalit vatsan väänteet ja menkkajomottelut, mutta mitään ei tapahdu. Kierto ollut 10kk 31-33 päivää ja nyt menossa kp37 Testit täysin negaa, ei edes kuvittelemalla saa piirrettyä toista viivaa. Mikä ihme nyt vaivaa
Mulla kävi kerran niin, että hyvin samanlaisessa tilanteessa tuli lopulta plussa. :) ovis oli ollut viikkoa myöhemmin kuin laskennallisesti olisi ollut (selvisi ultrassa myöhemmin). En käyttänyt ovistestejä vielä silloin.Olin testannut rfsu:n herkimmällä kolme päivää ennen normaalia menkkojen alkamisaikaa ja saanut negan. Mutta menkat eivät alkaneet.
Muistan, kun sanoin miehelle monena päivänä että kohta menkat alkavat, tunnen sen. Tulikin vähän vuotoa, noin teelusikan ala siteeseen, mutta loppui. Silloin epäilykseni heräsivät ja tein uuden testin. Toivottavasti sinulle käy samoin!
Alkion kiinnittyminen ja kohdun kasvukivut tuntuvat samalta kuin menkkakivut.