Ensimmäisten yrittäjät

Moi! Meillä alkaa toinen yk, tänään eka talletus ja alotan huomenna ovistestailut clearbluen digitesteillä. Onko teillä kokemusta ovistesteistä, onko noi digit hintansa väärti? Ostin niitä, kun koin ne tikut vaikeaksi tulkita

Moi! Meillä alkaa toinen yk, tänään eka talletus ja alotan huomenna ovistestailut clearbluen digitesteillä. Onko teillä kokemusta ovistesteistä, onko noi digit hintansa väärti? Ostin niitä, kun koin ne tikut vaikeaksi tulkita

Ovat kyllä hintansa väärti! Ainoa hankaluus itsellä on, etten millään jaksa yleensä päivällä pidättää neljää tuntia. Mutta teen sen yleensä aamulla.

Viivatestitkin kyllä ajaa asiansa ja optimaalisessa tilanteessa selkeästi antavat tuloksen, mutta joissakin kierroissa niiden kanssa on pitänyt vähän arvailla. Ei se kotioloissa tietenkään haittaa, jos ennen ovista ja sen aikoihin on parin kolmen päivän välein talletuksia, mutta noihin lapsettomuushoitoihin ei viivatestin tarkkuus riitä.

Okei, kiitti :happy: ajattelin aamuisin tehdä kun herään niin ei tarvitse päivällä tosiaan pidätellä. Meillä noita talletuksia tehdään vähän ns pakon edessä eli sen kannalta olisi kiva se ovis myös tikuttaa... :smiley-ashamed004

Piti tänään kanssa korkata ovulaatiotesti mutta tajusin siinä vessanpöntöllä että jotain unohtui. Ehkäpä huomenna sitten, en viitsi töihin ottaa testejä ihmeteltäväksi.

Digit on kyllä hintansa väärti :) Mä käytän tikkua ja digiä niin, että kun tikussa alkaa vahvistumaan viivat niin otan ’tueksi’ digin, ne kun on vähän hinnaltaankin kalliimpia niin ei kulu niitä ihan mieletöntä määrää :grin

Mä ajattelin vetää digeillä tämän kierron, niin saisin jonkun osviitan milloin tapahtuu (Verraten päiviin ja limoihin) ja mahdollisesti seuraavissa kierroissa sitten aloittaisin halvemmilla versioilla.

Tein ekan digin, negaa näytti. Jotenkin paljon rennompi tehdä kun saa vain lukea näytöltä :)

Tein ekan digin, negaa näytti. Jotenkin paljon rennompi tehdä kun saa vain lukea näytöltä :)

Eikä ole niin minuutilleen, milloin tuloksen katsoo. Jos unohtaa katsoa ajoissa ja symboli on kadonnut näytöltä, se tulee takaisin kun irrottaa testipään.

Tässä kun tätä kokemusta ei vielä asian tiimoilta ole paljoa, mietin viimeksi eilen että onkohan minun tuntemukseni ovulaatiota vai ajatusta / tahtoa että sellainen olisi.
Marginaalit lienee pienet kuitenkin. Negatiivista tulee ovulaatiotestistä, mutta sekin on vielä ok ainakin Applen Terveys apin mukaan.

Alkoihan ne menkat, eli yk3 käyntiin. Olipa kyllä kamalat pms-oireet päällä. Kierto asettui nyt tällä kertaa 30 vuorokauteen, mikä on aivan mukava ettei venynyt niin kuin pelkäsin.

Mulla on negaa näyttänyt ovistestit, mutta viiva niihin ilmestyy kuitenkin joten luulen oviksen olevan sentään tulossa (oviksen tulematta jättäminen pelottaa joten koitan tällei rauhotella itseäni)

Ihan kummallinen kierto, viime lauantaista saakka rampannut vessassa kun oon ollut ihan varma että menkat alkaa. Ihan normaalit vatsan väänteet ja menkkajomottelut, mutta mitään ei tapahdu. Kierto ollut 10kk 31-33 päivää ja nyt menossa kp37 :eek: Testit täysin negaa, ei edes kuvittelemalla saa piirrettyä toista viivaa. Mikä ihme nyt vaivaa :sorry:

Ihan kummallinen kierto, viime lauantaista saakka rampannut vessassa kun oon ollut ihan varma että menkat alkaa. Ihan normaalit vatsan väänteet ja menkkajomottelut, mutta mitään ei tapahdu. Kierto ollut 10kk 31-33 päivää ja nyt menossa kp37 :eek: Testit täysin negaa, ei edes kuvittelemalla saa piirrettyä toista viivaa. Mikä ihme nyt vaivaa :sorry:

Mulla kävi kerran niin, että hyvin samanlaisessa tilanteessa tuli lopulta plussa. :) ovis oli ollut viikkoa myöhemmin kuin laskennallisesti olisi ollut (selvisi ultrassa myöhemmin). En käyttänyt ovistestejä vielä silloin.Olin testannut rfsu:n herkimmällä kolme päivää ennen normaalia menkkojen alkamisaikaa ja saanut negan. Mutta menkat eivät alkaneet.
Muistan, kun sanoin miehelle monena päivänä että kohta menkat alkavat, tunnen sen. Tulikin vähän vuotoa, noin teelusikan ala siteeseen, mutta loppui. Silloin epäilykseni heräsivät ja tein uuden testin. Toivottavasti sinulle käy samoin!

Alkion kiinnittyminen ja kohdun kasvukivut tuntuvat samalta kuin menkkakivut.

Mulla kävi kerran niin, että hyvin samanlaisessa tilanteessa tuli lopulta plussa. :) ovis oli ollut viikkoa myöhemmin kuin laskennallisesti olisi ollut (selvisi ultrassa myöhemmin). En käyttänyt ovistestejä vielä silloin.Olin testannut rfsu:n herkimmällä kolme päivää ennen normaalia menkkojen alkamisaikaa ja saanut negan. Mutta menkat eivät alkaneet.
Muistan, kun sanoin miehelle monena päivänä että kohta menkat alkavat, tunnen sen. Tulikin vähän vuotoa, noin teelusikan ala siteeseen, mutta loppui. Silloin epäilykseni heräsivät ja tein uuden testin. Toivottavasti sinulle käy samoin!

Alkion kiinnittyminen ja kohdun kasvukivut tuntuvat samalta kuin menkkakivut.

Kiitos ihanasta tsempistä, paljon kyllä toivon että vielä ei vaan oo testit reagoinut ja saisin myös noin positiivisen yllätyksen :Heartred Mulla vähän sama homma kun sovittiin lääkärin kanssa etten testaile ovista kun selvästi siitä stressaannuin, niin en voi tietää tarkalleen, koska se on ollut :scratch jännittävää :nailbiting:

Yk 13 menossa... 4 päivän päästä pitäisi menkat alkaa ja edelleen vahvaa negaa näyttää testit. Sormet ristissä, että tärppäisi, ollut hulluna oireita ja huonovointisuutta/väsymystä sekä unia nähnyt positiivisesta raskaustestistä... tuntuu, että ekat viikot kiertoa menee nopsaa mut sit nää vikat viikot tuntuu ihan hullulta....:help

Olen pahoillani Onnenomena :sorry:
Ja peukut pystyyn Sisukas ja Toivevauva!

Mobiiliäpin ennusteen mukaan tänään ovis, tikuissa ei ole näkynyt mitään. Peittoa on heiluteltu kyllä riittävästi :angelic:
Vähän jänskättää, huomenna on gynelle aika.. ihan perustarkistus mutta silti :nailbiting:

Kp39 eikä vieläkään oikeestaan muutosta tilanteeseen.. Testit negaa ja menkkajomottelut loppu lauantaihin. Eipä auta kun odotella :sorry:… Turhauttaa jos taas kierrot alkaa venymään, juur kun kävin lääkärissä vielä hehkuttamassa kierron säännöllistymistä :sad001

Takaisin