Täällä kuuluu semmosta, että kolmas yrityskierros alussa. Edellisessä kierrossa kaikki tuntui menevän ns nappiin, mutta luteaalivaihe jäikin hieman lyhyeksi, kun kuukautiset alkoi aiemmin ku oletin... Ilmeisesti kroppa hakee vielä sitä normaalia kiertoa, kun eka kuukaus oli vähän pitkä. Eli jos eka oli vähän pitkä, toka oli vähän lyhyt, niin josko nyt tulis normikierto. Tosin sain tällä viikolla 2. koronarokotteen, niin katsotaan sotkeeko se jotain.
Ens viikolla on myös käynti lapsettomuuslääkärillä, kun haluaisimme tsekkauttaa tilanteen jo asap että onko mrillä enää edes mahdollisuutta raskautua millään keinolla (taustalla endometrioosi, ylipaino ja 40v ikä).
Ens viikolla on myös käynti lapsettomuuslääkärillä, kun haluaisimme tsekkauttaa tilanteen jo asap että onko mrillä enää edes mahdollisuutta raskautua millään keinolla (taustalla endometrioosi, ylipaino ja 40v ikä).
En oo edes kattonut sovelluksesta mikä kp meneillään, oon yrittänyt kovasti olla nyt liikaa tulkitsematta ja aattelematta 

Vaikka toisaalta, ei se ihme ole vaikka kropassa olisi tämän kaiken jälkeen jos jonkinmoisia oloja hormonaalisten vaihteluiden takia, eivätkä ne välttämättä ole pelkästään mun päässäni. Aina sitä kuitenkin haluaa uskoakin
+ mulla on kaapissa vaan jotain vanhoja (ei sentään päiväysvanhoja) rfsu-testejä joilla testailun koen aika arpapeliksi varhaisilla dpoilla.

Tietääkö joku kumminpäin se menee? Lämmöissä oli droppi kp14 ja sen jälkeen on kyllä hyvin nousseet, joten uskon oviksen tapahtuneen.
Nukahdettiin kumpikin illalla aivan samantien, kun sänkyyn päästiin. Lauantain uskon olleen jo liian myöhään vaikken niitä lämpöjä siltä aamulta mitannutkaan.
Yhtään ei oo olo et olis tärppi käynyt, mutta alan olemaan näin kohta 10kk yrityksen jälkeen tottunu pettymyksiin, ettei mieli taida jaksaa edes uskoa ihmeen tapahtuneen