Moi! Täällä ollaan jännän äärellä. Kp 28/27 tänään, maanantaina tehty nega rt mutta menkkoja ei ole tullut vielä. Menkkajomotus ja valkovuotoa holahtaa niin että pitää käydä katsomassa vessassa joka tunti melkein. Mulla on niin paljon syitä miksi en olisi raskaana, joten olen pessimistinen. Noiden kahden asian lisäksi, ei ole oireita. Maanantaina toki heräsin aamulla siihen, että olin varma raskaudesta. Tiistaina en ollut enää. Tänään aamulla olen taas sillai kahden vaiheilla. Ja tiedän ettei tähän nyt heti saa vastauksia, pitää odottaa muutama päivä ja sitten testailla uudestaan. Mutta olen sellainen henkilö, joka ei vain halua odottaa. Edellisestä plussasta onkin jo kaksi vuotta, eli en tiedä miksi sellainen tulisi nytkään. Perus Nega-StellaMom
Luin tästä rokotteen vaikutuksesta kiertoon, mutta ei vissiin ollut muuta kuin spekulaatioita siihen. Mutta hyvin mahdollista. Mulla kierto yleensä on erittäin säännöllinen, 27 tai 28 päivää, viimeksi se oli 22 päivää. Sekin oli ihan outoa. Itse kyllä ovista testailen vaikka olisi säännöllinen, koska jos en saa oviksesta kiinni, niin ei tarvitse jännätä. Mulla toki toinen munajohdin luultavasti kiinni, eli siltä puolelta ei tule mitään.