Kirsikka87
Silmät suurina ihmettelijä
Salamanteri, hups joo, tää olikin marraskuisten ketju. Mulla siis la 6.10. :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minun alueen neuvolaan suositellaan soitettavan 5. tai 6. raskausviikolla. Soitin kun mulla oli 5+4 menkkojen mukaan, eli kuudennella raskausviikolla. Neuvolatäti olisi antanut ensikäynnin ajan jo rv8, mutta ei saatu sopimaan työvuorojeni kanssa, joten mulla nyt rv9.Täällä kanssa esikoisesta plussattu, nyt viikkoja 4+3, tehty noin miljoona plussatestiä :D Pohdittu ollaan miehen kanssa, että kuinka aikaisessa neuvolaan uskaltaa soitella? Meillä olisi huhtikuun lopulla reissuun lähtö ja olisi kiva ainakin siellä neuvolassa käydä ennen sitä. Eka ultra meillä päin on muistaakseni viikolla 10...
Täällä kanssa esikoisesta plussattu, nyt viikkoja 4+3, tehty noin miljoona plussatestiä :D Pohdittu ollaan miehen kanssa, että kuinka aikaisessa neuvolaan uskaltaa soitella? Meillä olisi huhtikuun lopulla reissuun lähtö ja olisi kiva ainakin siellä neuvolassa käydä ennen sitä. Eka ultra meillä päin on muistaakseni viikolla 10...
Täällä kanssa esikoisesta plussattu, nyt viikkoja 4+3, tehty noin miljoona plussatestiä :D Pohdittu ollaan miehen kanssa, että kuinka aikaisessa neuvolaan uskaltaa soitella? Meillä olisi huhtikuun lopulla reissuun lähtö ja olisi kiva ainakin siellä neuvolassa käydä ennen sitä. Eka ultra meillä päin on muistaakseni viikolla 10...
Onnea luomuplussasta! Todella ihanaa, että saitte luomusti alkamaan, mutta taitaa olla olo aika ristiriitainen olo? Mikä teillä on ollut lapsettomuuden syy? Me olemme läpikäyneet ICSIn ja sen myötä muutamat alkion siirrot. Meillä hoidon pääasiallisena syynä siittiöiden huono liikkuvuus. Minusta ei vikaa löytynyt, mutta nyt ar-ultrassa kokenut gyne arveli, että mulla olisi adenomyoosiini. Se selittää sen, että miksi tämä vaati useamman alkion siirtokerran.Hei! Meillä yritystä 2015 alusta asti. Ehdin juuri ostaa yli 500€:lla tarvikkeita ekaa IVF:ää varten, kun sainkin eilen raskaustestistä positiivisen tuloksen. Mies on pari viikkoa työreissussa, joten sekoilen itsekseni kotona. Pakko oli kertoa äidille, siskolle ja kahdelle kaverillekin. Ollaan kerrottu hoidoista perheille ja todella monille ystäville, koska on ollut aika raskasta, eikä jakseta uteluita ja vihjailua. Nyt onkin sitten outo tilanne, kun en aloittanutkaan pistoshoitojaksoa, jota jännäsin niin kovasti....
Hei Janel!
Oon myös nukkunut pari viime yötä tosi huonosti. En meinaa saada unta. Pelkään, että tulee keskenmeno. Mittailen lämpöä ja kuulostelen vihlaisuja ja jännitän, tuleeko sittenkin verta. Aika matelee....
Aika tosiaan matelee hitaasti, mutta samalla on hyvin absurdia, että siitä on jo kuukausi, kun tein positiivisen raskaustestin 

Mummolle käydään kertomassa jo perjantaina, koska en halua häntä jekuttaa.
Mulla onneksi työ on pitänyt sopivan kiireisenä, ettei ole ehtinyt kovin paljoa ajatella. Oli kyllä eilen niiiiiin hupsua käydä ekalla neuvolakäynnillä, kun välillä ei osaa uskoa tätä raskautta edes todeksi.