Heipsan kaikki ryhmäläiset, tässä olisi vielä yksi joulupaketin odottaja! 10+5 tänään ja varhaisultran mukaan 17.12. olisi la. joskin se saattaa vielä aikaistua, koska tyyppi liikkui ultrassa jo 7+6. Itse väitän kyllä 11+2 mutta nähtäväksi jää :) Näin alkuun tuntuu paremmalta, mitä pidemmällä on, kun mielessä nakuttaa koko ajan erilaiset km-tilastot...
Tosiaan ensimmäinen raskaus on tämä minulle, vaikka takana on joitain yrittämisvuosia exän kanssa. Nykyisen puoliskon kanssa nappasi helposti yhdellä "hutikierrolla", suureksi helpotukseksi. Siipalla on jo entuudestaan kaksi lasta, -99 ja 2000 syntyneet, joista jälkimmäinen asuu meillä. Jonkinlaista huoltajaharjoitusta olen siis onneksi saanut, mikäs sen rohkaisevampaa kuin esimurkun kasvatus
Synnyttäessä tulee ikää olemaan 31v, tuleva isukki on kohta jo 37. Alkuun en uskaltanut foorumille tulla, kun pelkäsin keskenmenoa aivan sekopäisenä... sen jälkeen tuulimunaa ja nyttemmin kaikkea muut mahdollista.... Tervettä meininkiä, toisaalta täältä onneksi löytyy muitakin neuroottisia :) . En vain kykene uskomaan, että raskautuminen oikeasti voi tapahtua näin helposti ja että asiat voisivat oikeasti mennä hyvin. Doppler lisää hiukan varmuutta, joskin sitäkään ei kauheasti uskalla käyttää, kun on lueskellut noista joidenkin kertomsita haittavaikutuksista
Hyvää vointia kaikille joulukuisille, mielenkiinnolla seurailen kuulumisianne!