Kokeilin tällä viikolla laittaa puhelimesta musiikkia ja puhelimen mahan päälle. Valtava potkinta alkoi, luuri vaan heilui :D mieskin samassa tunsi eka kertaa mahan päältä liikkeet :)
Tätä pitääkin testata :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kokeilin tällä viikolla laittaa puhelimesta musiikkia ja puhelimen mahan päälle. Valtava potkinta alkoi, luuri vaan heilui :D mieskin samassa tunsi eka kertaa mahan päältä liikkeet :)
Täällä 17+6 mutta liikkeitä ei tunnu.. Ensikertalainen olen ja istukka edessä, joten tiedän että ei niitä vielä tässä vaiheessa tarvitsekaan tuntea, mutta ahdistaa kun ultraan aikaa vajaa kaksi viikkoa, ja sydänäänet kuultu viimeksi kolme viikkoa sitten.. Vatsakaan ei ole ihan kauheasti kasvanut, oikein hyvin saa vielä peitettyä. Pääasiassa näytän edelleen siltä että olen lihonut, varsinaista vauvamasua ei vielä ole, tosin lievä ylipaino ja vatsaa oli ennestäänkin.. Oireitakaan ei ole enää, voin oikein mainiosti ja liikunta maistuu taas! Nämä kaikki yhteenlaskettuna kuitenkin aiheuttaa stressiä, toivottavasti siellä pienellä on kaikki hyvin...
Mulla kans tuntui ihan aluksi suoraan kohdunkaulaa ja suolta kohden lantiomaljan sisällä. Sitten enemmän ihan alavatsalla ja lonkkaluiden luona. Alue kasvaa koko ajan kohti napaa, mut parhaiten liikkeet tuntuu navan aluisen vatsan alemmalla puolikkaalla. Nyt 22+4 liikkeet tuntuu jo vatsan läpi niin pontevasti että mun mies tuntee ne myös kun pitää kättään mun vatsalla leffaa katsoessa.Alkuun aika pitkään tuntui ihan tuolla häpykummun yläpuolella ja siitä vähän ylempänä aivan alavatsalla. Nyt pari viikkoa, nyt rv22+2, on tuntunut joka puolella navasta lähtien ja hiukan navan yläpuolellakin. Viikosta 20 lähtien alkoi liikkeet myös tuntua ja näkyä vatsan päältä kun alkoi tuntua ylempänä ja kovempana. Liikkeet oon tuntenut 17+2 lähtien.