kinuski
Oman äänensä löytänyt
Hassua lukea, kun kaikilla on niin monenmoisia oireita :) Raskaus on todellakin yksilöllinen :) Itselläni alkoi pari viikkoa sitten pahoinvoinnit, jotka ovat oikeestaan pitkin päivää. Välillä joutuu olemaan ihan pää pöntössä, mutta harvoin tulee oksennusta. Etova olo kuitenkin. Jotenkin olen kuitenkin ollut iloinenkin siitä, että on edes jotain oiretta. Muuten ei oikeestaan ole enää juuri mitään, välillä vain juilii vähän.
Olen myös huomannut, että välillä pelottaakin lukea noita neuvolasta saatuja opuksia. Pitäisi muistaa, ettei kaikilla välttämättä tule itku kaikesta surullisesta tms. Silti välillä, kun lukee että "olet luultavasti herkässä mielentilassa", tulee huono fiilis, kun ei oo mitään semmosta. Kellään muulla sama juttu?
Olen myös huomannut, että välillä pelottaakin lukea noita neuvolasta saatuja opuksia. Pitäisi muistaa, ettei kaikilla välttämättä tule itku kaikesta surullisesta tms. Silti välillä, kun lukee että "olet luultavasti herkässä mielentilassa", tulee huono fiilis, kun ei oo mitään semmosta. Kellään muulla sama juttu?