Fluori: ois tärkeätä hammastahnassa reikiintymisen ehkäisijänä kun sylki muuttuu raskausaikana erilaiseks. Apteekissa ainakin myötään vaahtoamatonta hammastahnaa, joka ei kuivata suuta.
Pahoinvoinnin karkotuksia!!!!!! Vaikka tää on inhaa niin mulle se ainakin kertoo kun ultrassaven oo vielä käyny et joku siellä on!! Sitä on jo parina parempana päivänä hiipiny ajatus et onks vauva kuollu... Kuinka pitkää menee et ultrakonservatiivisten tulee kun neuvolasta laittoivat sen lähetteen?
Eilen oli jo tosi hyvä päivä kävin ulkoilemassa huimat 700m arviolta, pesin pyykkiä ja tiskikoneellisen, tänää aamulla olo taas heikompi ripuli jäi onneks vaan yhteen päivään. Mut se voi kuulua pahoinvoinnin kanssa samaan kategoriaan. Mut paino on laskenu jo ainakin yhen kilon sanosin et vähä enemmänkin.
En tiiä voiko kohtu jo nyt painaa hermoja kun eilen illalla ihme kipua oli molemmissa pakaroissa. Mä ensin luulin et johtu siitä et oli maannu, istunu mut lähti yön aikana pois...
Töissä en oo vielä kertonu mut kai ne arvaa kun pahan olon takia oon viikon poissa.... Eiks se oo se klassinen et äitiyslomasijainen oottaa itsekin...
Mira 8+3 tai neuvolan mukaan 9+2