Hyvä Eevei,että pääsit kotiin. Kotona on niiin paljon mukavampaa (itsekin täällä kolmatta päivää 7,5vk osastohoidon jälkeen). Toivottavasti supistelut pysyy poissa!
Actim partus otetaan kohdunkaulakanavasta. Jos on negatiivinen,on aika varmaa ettei synnytä lähi viikkoina. Sen sijaan positiivinen tulos ei kerro oikein mitään,joten voi mennä useampikin viikko. Eevei,millä viikolla oletkaan nyt?