Ennakoivia oireita?

Kuulostaa siltä, että lähdet pian synnyttään LilMinni! Ja Ainukka kans. :)

Täällä on niin hiljasta, että taidan yksinäni kohta höpötellä, kun kaikki muut on hakemassa vauvojaan. :confused1
 
Suvii, minä oon täällä kans tän pukamapolkkani kanssa, siellä röörissä enempi ongelmaa ku missään muualla.. huoh..
 
Ja minäkin täällä edelleen! Onhan meitä vielä jokunen, tosin alkaa näyttää siltä että melkein kaikki on päässeet edes alkuun synnytyksessä...
 
Jep, olishan se kiva, jos olis edes jotain vaivaa mikä oikeesti viittais siihen, että synnytys lähtis käyntiin. Tiedä sitten minkä takia mulla vatsa toimi tänään jotenkin paremmin, kun ennen. Taitaa johtua noista rohdoista millä yrittää häätää flunssaa. :grin
 
Tuntui tossa, että olis lorahtanut housuun jotain. Pikkarit kastu. Laitoin sitten siteen ja paperia ja hetki meni niin lorahdustunne tuli uudelleen. Kävin katsomassa, niin paperi oli läpi märkä. Soitin synnärille ja käskivät tulla käymään aamu kymmeneltä näytille ja jos supistukset alkaa, niin soitella vielä uudelleen. Nyt alkoi jännittää :laughing005
 
Olen varmaan täällä viimeisenä roikkumassa :) Huomenna en kyllä suostu sairaalasta lähtemään pois ennenkuin jotain tapahtuu. Päivät aina supistelee ja yöllä ei sitten mitään. Mies rohkeasti uskalsi ilmoittaa aloittavansa isyysloman maanantaina, joten riittäisiköhän se käynnistyksen syyksi :D Yöllä särki taas todella kovaa kylkiä ja selkää, mutta supistuksia tulee vain harvakseltaan ja tätähän on jo jatkunu ja jatkunu ja jatkunu. Tää kaveri ei varmaan halua ikinä ulos.... Vaikka tosin ehdin taas yöllä nähdä untakin, että pojalle vaihdoin vaippaa. Saas nähdä kumpi sieltä tulee...... :)
 
Mäkin edelleen roikun täällä ja tänään olis mittarissa 41+0. Yöllä heräsin muutaman kerran hiestä märkänä ja alavatsaan koski, mutta en oo tosiaankaan varma oliko supistuksia vai venyttelikö vauva niin paljon, että sattui sitten sen takia. Ainakin sain aina takaisin nukuttua, kun hetken ihmettelin. :sleep002 Eilen ilmeisesti oli sairaalasta yritetty soittaa, mutta en ollut huomannut. Oliskohan ne sitten jo varannut mulle sen yliaikaiskontrollin? Toivottavasti. :thumleft
 
Osaisko joku sanoo kauanko voi mahdollisesti vielä mennä ennen kun synnytys alkaa, kun eilen neuvolassa sanovat että kohdunsuu on sormelle auki ja ehkä jopa vähän reilumminkin?? Kun ei oikestaan mitään oireita ole. Supistuksia sillon tällön ja alapään luut on tosi hellänä kun vauvelin pää on painanut siellä jo useemman viikon. Mahtaa olla aika suippopäinen neiti tuloillaan. ^^
 
Mulla on ollu sormelle auki viidettä viikkoa..... ja mitä olen kuullut kavereilta niin aikaa voi mennä :) mutta onneksi ollaan jo elokuun lopussa eli ei varmaan kovin kauan ennen tositoimia tarvitse enää odottaa!
 
Mulla kans paikat ollu pehmeet ainakin viikosta 36 asti ja vauva kiinnittynyt muistaakseni samoihin aikoihin. Täällä sitä edelleen vaan notkutaan yhdessä osassa, eikä oo kyllä ollut juurikaan oireita, että synnytys lähtis itellään käyntiin. Ens viikolla sitten viimestään käynnistykseen, kun ei kerta muuten oo ollut syntymässä. :binkybaby
 
No kävin näytillä sairaalassa. Vauvan sydänkäyrää ja supistuskäyrää otettiin. Ei supistuksia. Vauva oli todella vilkkaalla tuulella ja syke heilui mahdottomasti. Sen takia niitä aika kauan jouduttiin seuraamaan. Oli mielenkiintoista katsella, miten vauvan syke muuttui aina, kun tunsin liikettä.

Niin ja sitten testin mukaan ei ollut lapsivettä, vaan luultavasti on voinut valkovuotokin olla lorahtelevaa ja nestemäistä. Paikat oli pehmeät, mut ei ollut edes auki tai kohdunsuu lyhentynyt. Vauvan pää ei ollut ihan kiinnittynyt, kun liikkui, mutta oli kyllä alhaalla. Kätilöopiskelija kuitenkin sanoi, vaikkakin nyt tilanne oli tällainen, niin ei sitä tiedä, vaikka olisin jo huomenna synnyttämässä. Sepä se, kun sitä ei voi tietää...

On tää odottamisen aika pitkä...
 
Eli vielä siis vaan odotellaan ja saattaa mennä vielä jopa viikkoja. Kyllä ei kärsivällisyys ole mun hyveitä. Mutta odotus palkitaan. :)
 
Nii-in, kun vielä jaksaisi ajatella päivittäin että odotus palkitaan! :wink
 
Lähtö tosiaan tuli 26. päivä ja 27. päivä (1:22) syntyi meidän pieni prinssi. :Heartred
 
Voi luoja. Nyt mä en kyllä enää tiedä, että koska mua supistelee ja millon on jotakin muuta kipua alavatsassa. :think005 Eilen autossa tuli järkyttävä kipukohtaus juuri alavatsaan ja kesti ehkä muutaman minuutin, kunnes loppui. En tuntenut sillä hetkellä vauvan liikkeitä, mutta en myöskään tunnistanut supistukseksi. Tosin maha oli kyllä eilen melkein koko päivän pinkeä, joten on tosi vaikea sanoa, että olisko sitten ollut supistuskipua. Mutta sen jälkeen taas ei yhtään mitään! Alkaa jo vaivata, että onkohan mulla kaikki kunnossa tuolla...? o_O
 
Voi luoja. Nyt mä en kyllä enää tiedä, että koska mua supistelee ja millon on jotakin muuta kipua alavatsassa. :think005

Olen tuosta samaa mieltä. Välillä on tosi vaikea erottaa, että milloin vauva kaivertaa, milloin muuten vaan mahaan sattuu ja onko siinä samalla supistusta vai ei. Mulla on ainakin alavatsa todella arassa kunnossa myös. Kaikki vauvan liikkeetkin sattuu tuolla alavatsan ja jalkovälin suunnalla. Vatsa myös kosketusarka. Jopa välillä koskee peräreikään... Hirveen kiva :happy112Ja näin ensikertalaisena on viel tosi vaikea sanoa, miltä se supistaminen tarkaalleen ottaen tuntuu.

Tosiaan eilen maha kramppas aika makeesti pari kertaa ja ajattelin, että pitääkö vessassa täystyhjennyksellä käydä, mut eipä sitäkään ennakoivaa merkkiä tullut... Mut näiden kramppien aikana maha meni ihan kovaksi, mut ei kait se supistus tunnu mahakipukrampilta :confused004 siis semmoiselta, että kauhea ripuli olis tulossa?
 
Mulla tunnistettavat kipeet supistukset on ollut sitä, että maha menee kovaksi ja samaan aikaan tuntuu semmosta polttoa alavatsassa. Ei tunnu siltä, että olis tulossa ripuli, vaan pikemminkin niinkun olis alkamassa ihan jäätävän kipeet menkat. Mutta tosiaan en sitten tiedä voisko se tuntua joltain muultakin, että mitä toi eilinen esimerkiks oli, niin en tiedä. :confused005

Mä oon kyllä saanut nyt muutaman kerran mennä vauhdilla vessaan, kun suoli tyhjenee mukavasti. Hyvä ettei housuihin tuu, kun tulee kiire. Mut silti musta tuntuu, että maha on mennyt sekaisin jostain syömisestä... :think005
 
Oireita odottelen koska maanantaina alkaa käynnistäminen ja mietityttää kovasti tuo käynnistäminen.. viikot ens viikolla jo 42+
 
Takaisin
Top