Meillä mielihaluja on ollut vaikka ja mitä mutta kuvotuksen takia en ole saattanut syödä niistä mitään.
Mie oon koko ikäni ollut kauhea sipsin ja namin syöjä ja nyt kun pelkkä hedelmäkarkin tai rasvaisen haju saa minut yökkimään/oksentamaan ovat nekin jääneet kokonaan poissa. [:(]
Ihan alkuviikkoina (jopa ennen testin tekoa) mieleni teki ihan kauheana maksalaatikkoa ja maksamakkaraa. Tais siinä kolmisen tuubia mennä maksamakkaraa ennen ku hokasin et se ei ehkä ole kauhean terveellistä ja kun mieski jo alko mainita mahd. haitoista.
Sitten alkoikin kuvotus-vaihe ja nyt olen lähinnä syönyt omenoita aivan mahdottomia määriä. Lakritsi ja salmiakki on viime päivien uudet (ainoat) herkut jotka pysyy sisällä ilman vasta väitteitä, jos nyt ei ihan lähde mopo käsistä. [:D]
Hivenen kiduttavaa ollut kun muistaa melkein mielessään miten ihanille kaikki herkut maistu ennen ja nyt ei voi edes synttäreillä ottaa muuta kuin ison kipon vettä.
Onko muuten teillä joilla pahoinvointia/kuvotusta ollut kestänyt tämä vaiva kuinkin pitkään??
Netistä ja tutuilta oon kuullu et siihen rv12-14 pitäs alkaa jo loppua mutta mullakin jo viikkoja yli 16 ja pahempaan vaan menee. esim. teetä ei voi enää ottaa edes nilkkakuppia kun sai aikaan kahden päivän kuvotuksen, jolloin ei voi syödä lämmintä ruokaa ja maha meni ihan sekasin.
Nyt ei viitsis muutenkaan enempää pudottaa tuota painoa kun tähän mennessä painoa tippunut jo yli 4kg. ja tiistaina pitäs neuvolassa käydä puntarilla. [:@]
Liian helpolla olen päässyt aikaisemmilla raskauksilla kun ei mitään tällaisia ole ollut vaan paremminkin syöny kuin hevonen koko ajan.. tietty kaikkea mikä ei ehkä ole sitä terveellisintä. Neljännen kohdalla se näkyi jo pojan koossakin että ehkä tämä namilakko voi tehdä ihan hyvääkin. [:D]
Masuista myös oli puhe..
Miulla tuli rv7 turvotusta ja kauhea pallomasu. Tuossa se turpoilee aina illan mittaan ja palaa aamulla taas pienemmäksi. Mieki oon ollu koko ikäni hoikkavartaloinen joten mahan kasvu huomattin heti alkuunsa eikä kauaa voinut laittaa lihomisen tai hetkellisen turvotuksen piikkiin. [;)]
Liikkeitä olen tuntenut nyt parisen viikkoa. Pikku heppu on tuossa niin pinnassa et sohvalla ku illalla makoilee ja laittaa käden masun päälle niin välillä tuntee pikku tökkäisyn. Mieskin tunsi muljauksen illalla. Paino sormilla hiukka liikaa niin meni masukilla hermot ja se siirtyi alta pois, potkimaan toiseen kohtaan. [:D]