Voi kauheeta kun täällä on tapahtunu vaikka mitä mun loman aikana! Nautiskelin lomasta niin täysin, että on jääny täällä käyminen, FB ja kaikki muukin normaali. Nyt oon kaikesta ihan ulkona :)
Mutta siis täälläkin alle 10viikkoa jäljellä! Vähiin käy ennenkuin loppuu, en kyllä yhtään malttais enää odottaa marraskuuta.
Täälläkin närästää aivan kamalasti. Oon joutunu jättään kahvin kokonaan pois, se on sentään vähän auttanu. Mut mä olen ollut niin vannoutunut kahvinjuoja, että on ihan järkyttävää tehdä töitä ilman kahvia, mistää ei tuu mitän...
Samoin tuntuu, että öistä on tullu viime aikoina tosi paljon vaikeampia. Musta tuntuu, että mulla on kipuja aina vaan öisin. Päivisin menee kaikki suht kunnialla, mutta yöllä kun herää, niin on vaikeaa päästä edes ylös ja vessaan. Ja Jossu, mulla on kanssa lähes joka yö ihan nihkeä olo. Vaikka ei meilläkään ole edes kuuma, mut silti. Ja nyt uutena vaivana on öisin herättäny pohjekrampit. Mulla on sellanen tapa, että kun vähän havahdun niin venyttelen ekana. Ja sit puoliunessa pohkeet vetää kunnon kramppiin. Sattuu, sattuu niin paljon, että ei oo järkeä.