Heissan tännekin pitkästä aikaa!
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella nyt tänne enkä myöskään FB:n ryhmään, tai no itseasiassa oltiin miehen kans mun sukulaisia tapaamaassa Lapissa, niin ei oikein tullut oltua koneella sillon :).
Hyvin on täällä kuitenkin mennyt, ei ole ollut mitään ongelmia. Maanantaina on neuvola, saas nähdä joko sitä joutuu rautatabuja alkaa vetämään.. Viimeksi oli jo laskenut jonkinverran niin arveluttaa että nyt laskenut sitten enemmän.
Saatiin mun isältä joukkoon tuolta Lapin reissulta hoitopöytä, pari-kolme vuotta vanha, pikkuvelipuoleni pöytä alunperin :). Siinä on se ammejuttukin samassa jne. Vielä pitäs ainakin turvakaukalo hommata autoon, ja pinnasänky.. Tai sit ostetaan suosiolla matkasänky, toiset sanonu että se on silleen kätevämpi ku normipinnasänky, kun on pehmeät reunat ettei niin helposti telo itteänsä, ja ei tarvi erikseen ostaa sit tosiaan matka-, ja pinnasänkyä, että siinäki säästää. Vaunuthan ostettiin äiteen kans puoliksi kirpparilta, sellaset vihertävät Briot. Vaatteita alkais olla jo melko hyvin, varsinki jos meille poika tulee.. tytölle ei oo oikeen vielä mitään. Toki suurin osa on kuitenki unisex -vaatteita mitä oon hommannut. Enskuussa on varmaan vielä mahollista meillä kysyä sukupuoli ku lääkäriultra on sillon, saas nähdä onnistuisko sillon nähdä ;)
Muuten tänne kuuluu melkeenpä samaa, EDELLEEN asunto hakusessa, voi apua... No, kai se oikea kämppä joskus löytyy! Samaten oli yks huolenaihe tuossa kun Lapissa oltiin, niin mun äitee soitti että meidän kani on hävinnyt pihahäkistään :s tultiin sit kotiin neljä päivää myöhemmin, laitoin lappua postilaatikoille kadonneesta pupusta, meni noin tunti niin tuli soittoa että se oli läheisessä Rautiassa :D Sieltä sit haettiin pupu kotiin, oli hyvässä kunnossa :) Loppu hyvin, kaikki hyvin siis!
Mitenkäs muuten teidän muiden vanhemmat, varsinkin äidit, joko on alkanut hössötykset tulevasta lapsenlapsesta? :D Meillä mun äiti jo meinaa vähän hössöttää, suunnittelee ottavansa töistä pekkaspäiviä lähelle mun laskettua aikaa yms :D Voij että... :)