Pömpylä
Näppärä viestien naputtelija
Joku jo kyseli erillistä uutta ketjua ja päätinpä aloittaa :)
On ollut hiljaista käynti täällä kun aloitin työt ja rytmiin tottuminen on vienyt voimia. Kuitenkin pahimmat pahat olot takana päin kunhan ahkerasti napostelee välipaloja.
Se olis 9+0 kasassa ja tuntuu ei missään
On ollut kiirettä ja tohinaa niin ei ole edes välistä huomannu olevansa raskaana
Pissalla on kyllä juostu ja välistä vatsassa on nipistelyä ja kummallisia tuntemuksia.
Tän päivän sää ei houkuttelis kotoo liikkuu mut pakko kait se on koulutukseen lähteä iltapäiväksi :)
On ollut hiljaista käynti täällä kun aloitin työt ja rytmiin tottuminen on vienyt voimia. Kuitenkin pahimmat pahat olot takana päin kunhan ahkerasti napostelee välipaloja.
Se olis 9+0 kasassa ja tuntuu ei missään

On ollut kiirettä ja tohinaa niin ei ole edes välistä huomannu olevansa raskaana

Pissalla on kyllä juostu ja välistä vatsassa on nipistelyä ja kummallisia tuntemuksia.
Tän päivän sää ei houkuttelis kotoo liikkuu mut pakko kait se on koulutukseen lähteä iltapäiväksi :)
Olihan tämä toisaalta odotettavissa, kun edellisestä synnytyksestä ei kovinkaan kauaa ole, mutta en silti kyllä ihan tällaista osannut odottaa jo näin pian.
siis kukaan ei vaan viitsinyt..

Mutta tuon päivän jälkeen niitä ei tosiaan ole ollut ja sykkeet on löytyny silloin ja sen jälkeen, pitää toivoa että loppuaika menisikin sitten paremmin.... Hulluksi tulee jos joutuu sairaslomallakin olemaan... kolme viikkoa teki jo tehtävänsä ja oli oikein mukavaa olla yövuorossakin töissä
Aamuyöllä alkoi tosin tuntumaan ettei kykene enää kumartelemaan/kurkottelemaan kun kun kiristeli sen verran 
Tuosta tulikin mieleen että olin neuvolassa aivan ihmeissäni kun kysyivät missä olen ajatellut synnyttää?? ja minä siihen että eiköhän pakko vaasassa ole kun sen sairaanhoitoon piiriin (kai) me kuulutaan
niin hoitaja nauroi ettei oo mikän pakko, synnyttämän voisin mennä muuallekkin, vaikka seinäjoelle! mutta vaasa kun on lähin niin sinne mie aion vakaasti vaappua kyllä ajan koittaessa