Elokuun kuulumiset

Mä olen pakannut kassia pikkuhiljaa. Nyt se alkaa olemaan niin täynnä, että pakko varmaan purkaa se ja katsoa tarvitsenko kaikkea oikeasti :D Tuli nyt mieleen, että pitäisikö esikoisellekin pakata valmiiksi joku yökyläkassi.. tai kirjoittaa ainakin lista mitä pitää ottaa mukaan.
 
Musta taas on tavallaan kätevää, että kaapista mahtuu päälle kolme mekkoa, kahdet housut (oikeastaan kolmet, mutta kolmansissa ei voi lähteä ihmisten ilmoille), kaksi lyhythihaista t-paitaa ja kaksi pitkähihaista paitaa. Kunhan pitää ne puhtaana, niin pärjää. Toki odotan, että joskus pidän muutakin päällä.
 
Joo hyvä ajatus,pitänee täälläkin varmaa esikoiselle kassi pakata. En oo edes tullu ajatelleeksi,että tarviihan seki vaihtovaatteet ym mukaan ku menee mummolle.
 
Aamu lääkäri ohitte. Paikat kiinni ja hyvin epäkypsä tilanne viellä sanoi lääkäri.
Joten on viellä aikaa joka sopii minulle.
Läkäri vaan painotti,että sairaalaan on lähettävä sit aikasempaa ku esikoinen tuli kolmessa tunnissa.
 
Täällä käyty toiseksviimesessä neuvolassa ennen laskettua aikaa. Sf-mitta oli laskenu, eli vauveli on laskeutunu lähtöasemiin onneksi. Jospa se sieltä pian syntyis, kuhan ei ainakaan yliajalle menis! :hungover: Ollaan miehen kanssa jo ihan valmiita vastaanottaan tää meijän poika tähän maailmaan.

jennyhannele, pitääpä itelläki käyä ostaan karkkia synnärille mukaan tulevaan laukkuun, vai kattookohan ne pahasti, ku on kuitenki radi... :grin

Taskis, mulla on ihan sama ongelma, että kaikista tosi isoistakin paidoista vilkkuu alavatta, alkuajan raskauspaidat on naurettavan pieniä vaikka raskauspaitoja ovatkin ja raskaushousut kiristää. En itekään viittis (toivottavasti vain) kahen viikon takia ostaa enää uusia vaatteita.
 
Hyvä taktiikka ve! :grin Hyvässä lykyssä noin ehtii syödä monet karkit.
 
Ve, ton takia en voi kauheesti etukäteen ostaa karkkia sairaalakassiin. :D Tosin tuskin ostan ollenkaan kun haluan välttää mahdolliset saarnat ylipainosta ja karkin syönnistä. Pillimehuja aattelin jossain vaiheessa kassiin kyllä hommata ja ehkä jotain energiapatukoita..
 
Mie pakkasin kaks pussia wanhan ajan lakuja :p ja pakko olla avaamatta kun menis varmaan koko pussi kerralla :eek:
 
Esikoisen synnytystä odotellessa söin sairaalakassin karkit kolmesti. Mut se oli mun mielestä aika vähän, kun kassi oli kuitenkin pakattuna kolme viikkoa ennen synnytystä.
 
taskis, mulla ihan sama tunne!! ärsyttää ku on tyyliin yks, kaks paitaa ja yhet hyvät housut.. niillä mennään nyt tää kuukaus :D :D
 
Sairaalakassia myös täällä mietitty. Tavarat ovat kasassa, mutta kassi puuttuu :happy:. Eilen ostin uudet hygieniatarvikkeet kaikki, koska en jaksanut alkaa säätämään niiden kanssa, jotka ovat käytössä. Olisin kuitenkin pian saanut ostaa uudet. Kävin läpi omat vaatteet ja sitten vaavin, mutta en osannut vielä päättää mitkä kaikista vaavin vaatteista otan mukaan. Ostin eilen Elovena-suklaa eväskeksejä ja olivat niin hyviä, että osa päätyi sairaalakassiin, namskis . Ostin myös mehupurkin, mutta ehkä voisi vichypullon ottaa myös mukaan, sitä on kulunut nytkin melkoisesti.

Esikoisen kassista ei vielä löydy kuin kaurajuoma. Täytyy sinne heittää myös vaatetta. Saa nähdä, koska se lähtö tulee.
 
Mä oon vähän laiskotellut ton sairaalakassin pakkaamiseen kanssa. Perus-pessimisti ei jaksa uskoa, et vauva ennen laskettua aikaa olis sieltä mihinkään tulossa. Noh, huomenna pakkaan - nyt illalla (rv 38+4) tuli meinaan kävelylenkin jälkeen jo jonkin verran kivuliaita supistuksia! Huhhuh, kohta alkaa oikeasti jännittää :woot:
 
Tuliaika haikea olo kun eilen oltiin veneilemässä kahdestaan miehen kanssa viimeistä kertaa. Hirveät aallot tosin oli mutta aurinko paistoi niin kauniisti. Muisti kyllä olevansa raskaana kun koko maha heilui puolelta toiselle ja sai juosta veneen tultua laituriin vessaan kun oli vaivannut jäätävä vessahätä jo tunnin :woot:.
Illalla maha olikin sitten ekstrakipeä ah. Tänään sitten normaalin vessan pariin viikon puuceen jälkeen ja näkeekin tuleeko jotain limatulpan yms tapaisia. Ja tosiaan vois alkaa valitsemaan pienelle ne vaatteet kotiituloa varten ja omat tarvikkeet.
Täällä myös vaatekaappiin on aika rajattu tällä hetkellä. Pari mekkoa ja pari paitaa on ainut mitkä näyttää siltä että niissä kehtaa olla jossakin . Ja lauantaina tietysti Äitini 50,v juhlat tulossa jonne pitäisi oikein pukeutua :smiley-angry017
 
Täällä käyty toiseksviimesessä neuvolassa ennen laskettua aikaa. Sf-mitta oli laskenu, eli vauveli on laskeutunu lähtöasemiin onneksi. Jospa se sieltä pian syntyis, kuhan ei ainakaan yliajalle menis! :hungover: Ollaan miehen kanssa jo ihan valmiita vastaanottaan tää meijän poika tähän maailmaan.

jennyhannele, pitääpä itelläki käyä ostaan karkkia synnärille mukaan tulevaan laukkuun, vai kattookohan ne pahasti, ku on kuitenki radi... :grin

Taskis, mulla on ihan sama ongelma, että kaikista tosi isoistakin paidoista vilkkuu alavatta, alkuajan raskauspaidat on naurettavan pieniä vaikka raskauspaitoja ovatkin ja raskaushousut kiristää. En itekään viittis (toivottavasti vain) kahen viikon takia ostaa enää uusia vaatteita.
Tuskin katsovat, vauvahan on ulkona siinä vaiheessa kun alkaa karkit maistua. Voi mä niin odotan että tänään saan avata mun mustat turkinpippurit, joita en oo koko raskauden aikana miehen toiveesta syönyt.. :D
 
Karkki, mitä se on :D ajattelin tämän loppuajan syödä juuri sitä mikä tuntuu hyvältä.
Eilinen käynti polilla sujui hyvin
Tosin käyrillä meni maatessa 2tuntia kun tytön sykkeet pyöri koko ajan 167-180 paikkeilla. Kolmas yritys palkittiin ja saatiin hieman matalammat perussykkeet :) ultrassa kasvaa edelleen tyttö , sekin piti tarkistaa kun tasan kerran olen sitä kysellyt :D ei joudu poika käyttämään pinkkiä :)
Pääsin sisätautilääkärin käskystä rautatiputukseen. Hb 97 ja rautavarastot olemattomat. Sisätautilääkäri epäilee nyt suolistosairautta ja sitä aletaan tutkia..
Olen ollut ihan rikki näiden kipujen, mahan ja pahoinvoinnintakia ja on huojentavaa että lopultakin joku alkaa tutkia. Eilenkin kävin vessassa isommalla hädällä 7krt ja oksennin 2 krt. Varauduin oksennusämpärillä ja vauvan vaipoilla kättärireissuunkin. :D
Parasta kaikessa. Tyttö voi hyvin istukan kalkkeutumisesta huolimatta. Parin viikon päästä uutta lääkäriaikaa. Salaa toivon että oltaisiin jo siinä vaiheessa kahdessa paketissa ♡
 
myy2016 toivottavasti alkaa selvitä syy vaivoille, inhottavia tuommoset olotilat. :oops: Mukava, että tyttös voi kuitenki hyvin.
 
Painoarviossa käyty, keskikokoiselta näytti ja muutenkin kaikki hyvin. Ja kyllä se pojalta edelleen näytti. :) Ei mitään merkkejä synnytyksestä vielä...
 
Takaisin
Top