Elokuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Anselmiini
  • Aloituspäivämäärä
Mä kävin viime raskaudessa kun Tampereella se meni vissiin ihan iän mukaan ja olin sillon 29v. Kaikki oli sillon kyllä kunnossa, että katotaan tuleeko nytkin sama eteen. Torstain neuvolassa ehkä fiksumpi tai sitten vasta seuraavassa kun tää on lääkärikäynti!
 
Meillä sukurasitteena tämä diabetes ja neuvolassa kertoivat, ainakin turussa, että miltein jokainen käy kun ikä on yli 25 plus se sukurasite päälle :rolleyes:
 
Meillä pelkästään riittää että on diabetes sukurasitteena niin joutuu käymään sokerirasituksessa. Mulla oliski perjantaina siihen aika :yuck:
 
Mä olin esikoista odottaessa 24-vuotias, ja samaan aikaan veljelläni epäiltiin diabetesta. Jouduin sen takia sokerirasitustesteihin kahdesti. Molemmilla kerroilla tulokset oli hyvät ja myöhemmin epäily sukurasitteestakin osoittautui turhaksi.

Nyt kun olen 26-v uudelleensynnyttäjä ja BMI normaali, ei tarvitse mennä ollenkaan. Oon kyllä tyytyväinen, kun kammoan neuloja ihan kamalasti. :shy:
 
Millasta evästä vois ottaa mukaan sinne labraan? Mä meen suoraan töihin siitä niin en pääse kotiin syömään niin jotain pitäis saada heti rasituksen jälkeen. Ei jotenkin houkuta laukussa 3h lämmenneet leivät :D
 
Hedelmät, vauvojen piltit, croissantit, myslipatukat.. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen :)
 
Riisipiirakoita ja tuoremehua oli muistaakseni mulla viimeksi :)
 
Mutta ainakin jotain suolaista suosittelisin varaamaan mukaan, että saa vähän tasapainotettua oloa sen makean litkun jäljiltä :D
 
Onko täällä kenelläkään kokemusta Tempur sängyistä? Hormoonihuuruissa tuli aivan järkyttävä tarve saada parempi sänky :hilarious:
 
Kiitos vinkeistä. :) Toivottavasti sunnuntaina saa haettua jostakin kaupasta leipomohyllystä jotain pasteijaa tms. :D maanantaina ei oikein enää kerkeä kun rasitus alkaa jo 7.20 :D
 
Pitää ottaa neuvolassa puheeksi vielä tämä sokerirasitus asia, pelkästään jo iänkin takia. Viimeksi tämä puhuttiin ja sanottiin että ei tarvetta.
Miten muilla, otetaanko neuvolassa automaattisesti vasta-aine testit??
 
Täällä joutuu kaikki ensi synnyttäjät ja yli 25 kuulemma. Ite en oo menny kun oksennan edelleen päivittäin. Täytys nyt pyytää neuvolasta mittari ja liuskat joilla seurata kun en tohon rasitukseen nyt pääse.
 
Viime yö meni kyllä niin persiilleen. Heräilin pari kertaa vessaan, pari kertaa muuten vaan, kerran esikoinen huuteli jotain ja sit viideltä jo herätys o_O Mut ei se mitään, tänään Robbie Williamsin keikalle, jeeeee! :)
 
Pipaa, mun sisko hankki sellaisen miehensä kanssa. Oli tosi kallis ja kun olen sitä kokeillut niin tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin meidän ikea sänky. Molemmat siis runkopatjasänkyjä. Ikean sängyt ovat jossain testeissäkin saaneet tosi hyvät arvosanat. Ovat hinta-laatusuhteeltaan tosi hyviä.
 
Mä sain viime raskaudessa sen mittarin kotiin kun tehtiin se eka testi, viikon mittailin. Toiseen sit menin sairaalaan ja oli aika mielenkiintoista yrittää pitää se litku sisällä kun oksensin vielä silloinkin :D mut sain pidettyä
 
Mulla on sokerirasitus vasta silloin 24 viikon jälkeen, kun ei esikoisesta ollut radia, vaikka olen ylipainoinen. Silloinkin kävin samoihin aikoihin. Ymmärtääkseni se olisi tullut ekassa iänkin perusteella ja lisäksi oli painoindeksi yli 25. Siskolla tosin oli sama ikä, mutta normaalipainoisena ei tarvinu käydä ollenkaan.
 
Meillä käy kaikki juomassa litkun joiden ikä yli 25, ylipaino ja jos suvussa joillain diabetes. Ekasta kävin joskus rv 20+ ja taas saa mennä varmaan sillon....
 
Meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen? :) Me otetaan, vaikka periaatteessa vaatteita on jo, mutta musta se tän vuoden pakkaus on kiva ja sitten ajattelin molemmille säästää laatikot ja niihin muistoja lapsuusajalta :)
 
Takaisin
Top