Elokuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Anselmiini
  • Aloituspäivämäärä
Olihan se vähän turhake, mut ihan hauskaa sitä on jälkeenpäin selailla. Se on aika paksu ja on kyllä paljon täytettävää, jos vaan jaksaa.


Pitää katsoa ja selata läpi jos jossain kaupassa tulee vastaan, Kiitos :)

Lisäsin itseni muuten juuri laskettu aika listaan, meillä on minttu90 sama synnäri ja laskettu aika!
 
Mä sain mun ystävältä tämän pari viikkoa sitten:
http://pikkuvanilja.fi/tuote/suloinen-tarina-vauvakirja/

On aivan ihana musta ja on paljon myös odotusajalle täytettävää (neuvolat, ultrat, fiilikset, tilaa kuville jne.) :)
Aloinkin jo heti täyttelemään, kun mustakin tuntuu, että tuo pää on vähän hatara ja unohtuu fiilikset muuten :grin
Esikoisen ajalta on Mauri Kunnaksen vauvakirja ja raskausajalta olin onneks kirjoitellut silloiseen kalenteriin, niitä on niin kiva nyt lueskella.
 
Neuvolassa käyty. Taas katseltiin ultralla ku ei saatu doplerilla ääniä kuuluviin. Bebe siellä poikittain köllötteli ja selvisipä se että istukka on aika alhaalla edessä/sivulla/takana. Kaikki kunnossa eikä mun veriarvotkaan ollu niin huonot ku mitä viimeks luultiin.
 
Vauvakirjoista: Mä en oikein löytänyt esikoisen aikaan mieluista vauvakirjaa. Tuntui, että täytettävät kohdat olivat "vääriä" kysymyksiä ja minä halusin merkitä ylös sellaisia pieniä muistoja ja meille tärkeitä juttuja. Olen muutenkin sellainen, että tykkään paljon kirjoittaa. Me ostettiin sitten sellainen kovakantinen muumi-vihko/kirja, jossa ihan tyhjät sivut. Siihen kirjoitettiin kaikenlaista odotusajasta asti. Muistoja, yksityiskohtia, merkkipaaluja. Vieläkin on käytössä, kun poika on 2v5kk, ja eilen viimeksi siihen kirjoitin. Myöskin muut läheiset ovat kirjoittaneet siihen.
 
Mie oon kans miettiny tollasta odotuskirjaa, kun tuntuu just et unohdan jo kaiken mitä ihan alkuvaiheessa oli :D ehkä tyydyn vaan johonkin vihkoseen, jos sitten kirjottelis myöhemmin jonnekin parempaan talteen.
 
Täällä käyty tänään varhaisultrassa rv 7+0. Yllätys olikin aikamoinen kun raskauksia olikin kaksi. Toisessa pussissa näkyi sikiö jolla sydän pomppasi ja toinen pussi oli toisella puolella. Pussissa näkyi vähän jotain mutta selvyyttä ei saatu. Voi olla kuulemma vielä piilossa, kun viikkoja vielä suht vähän. Kahden viikon päästä uudelleen ja sitten pitäisi jo jotain näkyä.
 
Tietääkö kukaan kivoja odotus blogeja?
Vaikka sellaisia kenelle syntyy vauva loppu taikka alkuvuodesta, sellaisia on kiva selailla :)

Itse löydän lähinnä vain sellaisia, joiden laskettu aika on mennyt esimerkiksi jo 2016.
 
Mä en ottanut esikoisellekaan niin tuskin nytkään. Olin ostanut kaiken valmiiksi jo kaverilta niin olis ollut turha. Ainoo mitä sieltä olisin tarvinnut oli kynsisakset :D
 
Täytän muistoja pienimuotoisesti siihen apteekista saatavaan Vauvan Odotus kirjaseen. Niin tein myös esikoisesta.

Odotusblogi nimeltä Pilvilinnan maalari tjsp, oli vain hieman meitä edellä odotuksessaan. :)
 
Takaisin
Top