Mekin miekkosen kanssa jo mietittiin, että pitää alkaa ajatella vaunujen ostoa. Niitten toimitus kun kuulemma saattaa kestää...(?)
Miehestä: täällä miekkonen oli onnesta soikeena, kun menin näyttämään plussatestiä. Ja sama euforia jatkuu edelleen. :) Eli kuulen n. 10 kertaa päivässä lauseen: "Meille tulee vauva!" (yksi niistä n. 5 kokonaisesta lauseesta, jotka miekkonen osaa sanoa suomeksi). Hän oli myös sitä mieltä, että olin ostanut vääriä vitamiineja. Hänen ystäväpariskunta kun oli ostanut jotain toista (kalliimpaa) merkkiä. Niitä pitäisi sitten minullekin saada. :D Yritin kyllä kertoa, että olin jo tehnyt vertailua, niissä ei ole sisällön puolesta mitään eroa. Miekkonen kyllä jaksaa myös ihmetellä tätä mun oloa välillä, kun ei ruoka maistu. "Onkohan toi nyt sit jo niistä hormooneista? Ei voi olla vielä, eihän? Ihan liian aikasta..." En saa sitä ymmärtämään, että ne ENSIMMÄISET kuukaudet on yleensä pahimmat!
Harrastuksista, mulla ei ole mitään vakituisia harrastuksia, mutta käyn uimassa 1-3 kertaa viikossa. Meillä on tosi kiva maauimala tässä kylällä, ja nyt kun on ollut hyviä kelejä, niin käyn siellä. Yksi kaveri pyysi, että tulisin zumbaan ensi syksynä, mutta vähän mietityttää, että mitenhän siellä voi mahan kanssa heilua(?). Toivon, että löytäisin jonkun mammajumpan täältä, mikä alkaisi jo ennen lapsen syntymää.