pikkutontulle iso osanotto menetyksestä! Älä syytä itseäsi ja tekemisiänne tapahtuneesta, useimmiten keskenmeno johtuu siitä että alkion kehityksessä on vikaa ja toisaalta aina pahempi mitä myöhemmin se sitten tapahtuu. Silti murhemieli tuskin siitäkään tiedosta paljon kevenee, jaksamista!
Nukkaposki no teitäpä varsinaisesti koetellaan! Onneksi selvisitte hengissä tapahtuneesta ja toivottavasti saatte asuinkelpoiseksi talon pian ettei tarvitse koko talvea saunakamarissa viettää. Voimia sullekkin tuohon extreme tilanteeseen!
Mulla hiukan sama tilanne eli toissa menkkojen jälkeen tuli tosissaan raskausoireet päälle ja testasin pari päivää aikasessa mut ei plussaa, sit alkoi niukka vuoto jota ihmettelin mut päätin lopulta että vaan kuvittelin noita oireita. Nyt tuntuu siltä että vatsa on jo kasvanut mikä hiukan outoa näin ajoissa. Joko on ihan mieletön turvotus, kaksoset tai sitten oon kuukautta pitemmällä :D Varhaisultra on 9.1 eli siihen asti odotellaan ja ihmetellään.
vitsukka mulla ei oo niin paljon pahoinvointia tässä raskaudessa kuin edellisissä. Ekassa oli raju pahoinvointi ihan alussa niin että kerran oikeasti oksensikin, siinä pahoinvointi ajoittui yleensä iltaan. Toisessa pahoinvointi oli ensimmäistä lievempää mutta koko päiväistä. Nyt tosi lievää pahoinvointia, eikä se ajoitu mihinkään tiettyyn aikaan päivästä. Kaikissa raskauksissa on rinnat alkaneet vk 6 aikoihin pikkuhiljaa kasvaa, ekassa sen huomasi paljon helpommin ja olivat tosi kosketus arat, koska eivät olleet "venahtaneet" vielä. Nyt sit ei paljoa arista kun tyhjät pussit saa takasin täytettä
Ihanaa kun on muutama päivä vapaata ja työvuoroputki takana. Nyt pitäis vaan päättää haenko toiselle osastolle hommiin...en kerkeä olemaan kauan ennen mammaloman aloitusta vain n.6-7kk mutta toisaalta haluaisin vaihtaa paikkaa nyt kun on juuri kurssit käytynä ja asiat tuoreessa muistissa. Toisaalta olis niin helppo vaan pysyä vanhassa paikassa vauvan tuloon asti. Valintojen vaikeutta.
Neuvola on 5.1 eli siihen asti odotellaa labrojen tuloksia. Sit enään muutama päivä ja on ultra! Jännittää ...
Täällä tulee nyt lunta niin reippaasti että taitaa olla lumitöitä luvassa illalle.
Hyvää vuoden alkua kaikille!!