mä maltoin lähteä treeneihin, kun tyttö oli 7kk ikäinen. oisin varmasti aikaisemminkin päässyt, mutta mulla vaikutti lisenssin hankinta (lisenssikausi alkaa syyskuun alusta) enkä viitsinyt ostaa vanhaa lisenssiä kesken kauden vaan odottelin, että uusi kausi alkaa. miehen puolesta oisin varmaan päässyt jo aikaisemminkin, hällä kun ei oo koskaan ollut mitään ongelmaa sen suhteen, että mä käyn harrastuksissa. kävin treeneissä 2 iltana viikossa ja meillä tietty helpotti se, että tyttö siinä vaiheessa söi jo kiinteitä ja sai maitonsa pullosta. taaperovaiheessakin olen päässyt lähtemään harrastuksiin, kävin tanssitunnilla rv 21 asti ja koirakoulussa vähän pidempään.
nyt olen varannut tytölle tanssitunnin kerran viikossa ja tavoitteena on, että vauva tulee sinne mukaan. olen ajatellut harrastaa sit vauvan kanssa jotain muuta, ehkä vauvauintia tai -jumppaa niinä päivinä, kun tyttö on päiväkodissa. tanssitunnit ois kiva aloittaa myös, mutta kun olen käynyt kansalaisopiston kautta, kausi alkaa vähän harmillisesti jo syyskuun alusta enkä usko, että jätän vielä siinä vaiheessa vauvaa isänsä hoitoon.