Elokuun elämää..

Heippa! Ihana kuulla hyviä uutisia! Itse odottelen edelleen 9.9.pe ultraa.. Reilu viikko enää! :) Ei oikeastaan jännitä vielä kauheesti, jatkuvastivahva fiilis siitä että kaikki on OK.. ? Vaikka välillä mun miehellä meneekin hermot kun lueskelen netistä kohdunulkoisen raskauden oireita tai down-tilastoja.. Mulla ollu kans kauheita räjöhdyksiä, yleensä miehelleni kun valittaa jostain turhasta.. Koitan vältellä näitä ja oon koittanu löytää aikaa meditoida (kyllä vaan ;)) ja kävellä metsässä koiran kanssa päästelemässä höyryjä.. Tietysti tässä ärsyttää se kans ku kellekään ei vieläkään voi kertoa. Yks mun ystävä(joka on raskaana kans) yks mun miehen ystävä ja mun yks työnantaja (liikuntaohjauspomo) on ainoat jotka tietää! Mites teillä muilla kertomisten kanssa? Jos meillä on kaikki hyvin ens vkon pe niin mennään mun äidille ja siskoille kertomaan.. Tietysti veriseulatulosta ei sillon vielä oo, mutta eikös tosta np-ultrastakin saa jotain osviittaa? Isosisko voi olla kova pala, ovat jo pidempään koittaneet saada lasta.. :(
 
Käytiin eilen ultrassa, kaikki hyvin. Niskapoimu 1,2mm eli hyvä, kysyin lääkäriltä et ku se oli noin hyvä niin voiko veritulokset vielä muuttaa sitä huonommaks, niin sano että ei. Tällä informaatiolla ny sit eteenpäin. On kyllä helpottunut olo :)
 
Heippahei kaikille!! :)

Meillä tuli tänään kirje siitä, kun käytiin down-oireyhtymän riskiryhmän testaus verikokeissa, (melko vaikeasti selitetty, mutta toivottavasti edes joku ymmärsi...) ja tulos oli normaali ja lisääntynyttä riskiä ei ole todettu, jesss!!!! <3 Aivan ihana uutinen, ainakin omasta mielestäni! Tällä uutisella on aivan ihana lähteä viettämään viikonloppua. :p

Mieleeni tulikin tässä jo kysymys teille kaikille; kuinka moni on jo hommannut vauvan vaatteita ja kuinka moni jo käyttää äitiysvaatteita, jos saa kysyä? :]

Itse jo kovasti kaikkia vauvan vaatteita kuolanneenna, olen vielä hieman jarrutellut ja nyt rupeaa kyllä jo omat vaatteet sen verran puristamaan ja ahdistamaan, että mahtaisi varmaan olla aika siirtyä mammavaatteisiin.. ^^ iltaa kohden tulee aina tuskallinen olo jos on tiukut vaatteet ollut päivällä päällä.. :/

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille jo näin päivän etukäteen! ;)
 


Madie kirjoitti:
Ei vitsit, meinasin oikein pelästyä, kun kaupassa alkoi yhtä äkkiä kauheita vihlaisuja ja kramppeja vatsassa. Krampit veti alaselän ihan jökkiin ja välillä ei pystynyt kivuilta kävellä. Normaalia siis? Kai vauvalla on pakko olla kaikki hyvin, jos oli vielä muutama tunti sitten!
Viime yönäkin aivastin enkä pystynyt liikkumaan 5 minuuttiin, kun vihloi oikealle niin paljon. Kuulostaako nää siis aivan normaalilta?



Onhan tuo täysin normaalia :) Kohtu kasvaa ja sen kiinnikkeet ja jänteet venyy, niin ei ihme että vähän vihloo.. koita olla iloinen kivuista, siellä se pieni kasvaa! <3 mä ainakin ajattelen niinkin hassusti, että jos tuntuu vähän kipuja niin pidän sitä hyvänä juttuna, siellähän kasvaa! :D
 
heippa elokuulaiset! :)

olin kans huolissani mahan vihlasuista, mutta täältä löytykin heti tietoa siitä, hyvä! :) arvelinkin että kasvukipuja vain... toivon vaan että ne on merkki mahan kasvusta? ;) mahaa oon odotellu jo monta viikkoa, mutta ehkä se joku päivä sieltä pulpahtaa :D

nyt on mulla oireet hävinneet kokonaan, lukuunottamatta kasvukipuja. mutta väsymys ja pahoinvointi tiessää, JES! mikä fiilis! :) aivan mahtavaa kun ei tartte koko ajan vaan nukkua ja maata sängyssä...

onko mulle muuten miten kertyny kiloja?... itseäni huolestuttaa kun tullut jo ainakin 4kg lisää :/
 
Takaisin
Top