Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Ihanaa kuulla että muillakin "tila" ongelmia! Mekin asutaan kaksio rivitalossa ja mietin vaan kuinka paljon pitää hävittää, että kaikki vauvatavara mahtuu meille :D ei olla tästä kuitenkaan nyt hetkeen muuttamassa, joten tarvii sopeutua :)

Me tehdään kaksiossa sellanen ratkaisu että rakennetaan olohuoneeseen väliaikanen seinä niin saadaan meidän peti sinne ja kuitenkin vähän erillään olevaksi ja meidän huoneesta tulee vauvanhuone:)

Me ostettiin kesällä mieheni kanssa omakotitalo. Ei tarvitse onneksi miettiä nyt onko tilaa. Pojilla oma ja meillä oma ja yks huone vielä odottaa asukkia

Kiva kuulla minkäläisiin koteihin pieniä odotetaan. Varmasti jokainen löytää itselleen ja perheelleen toimivat ratkaisut.:) Pienessä tilassa ei tule kerrytettyä turhaa tavaraa, mikä on mahtavaa. Tuntuu, että kaikenlaista vauvahärpäkettä on kaupat täynnä. :p Tiedän perheen joka asuu 25m2 yksiössä, se on jo aika PRO. Onhan se toki luksusta jos huoneita riittää enemmänkin. Meillä on kiva kolmio, ei mitenkään hurjan kokoinen mutta sellainen missä viihdytään kyllä pitkään. Tuolla pienessä "vierashuoneessa" on käyty haaveilemassa monet kerrat.:rolleyes:

Ihan samanlaiset fiilikset mullakin! En usko oikein todeksi ja tuntuu epätodelliselta. En tajua että olen raskaana. Tekis kans mieli tehdä koko ajan lisää testejä ja käydä heti jossain ultrassa. En malta odottaa paria viikkoa ekaan neuvolaan!! Mitä jos ei löydykkään mitään. On kohdunulkoinen tai tuulimuna! Apua :/

Ihan samanlaiset fiilikset mullakin! En usko oikein todeksi ja tuntuu epätodelliselta. En tajua että olen raskaana. Tekis kans mieli tehdä koko ajan lisää testejä ja käydä heti jossain ultrassa. En malta odottaa paria viikkoa ekaan neuvolaan!! Mitä jos ei löydykkään mitään. On kohdunulkoinen tai tuulimuna! Apua :/
Yritän vaan koko ajan ajatella, että jos on jotain vikaa, niin parempi alussa sitten mennä pois. Mutta eihän se auta! Kun niin kovin haluaa, että kaikki olisi hyvin... Puhuttiin tänään miehen kanssa, että mentäisiin ehkä yksityiselle parin viikon päästä koska ekaan kunnalliseen on tuskallisen pitkä aika.o_O

25 neliöö vaatii jo taitoa :D onneks meillä on 60 neliöö niin tähän kyllä mahtuu kun vähän sommittelee ja käy läpi tavarat.

Ajattelin tehdä tässä odotusajan sisällä oikeen kunnon siivouksen jolloin käyn kaikki kaapit läpi ja heitän turhat pois! Et saadaan pikkuiselle tilaa :) täällä meillä kun kaupan päälle asustelee vielä kolme töpöhäntä pupua <3

Eikä tytsyyy, ihanaa ihanaa PUPUJA! Meillä meni pupupariskunta vuoden sisään, 9 vuotiaita vanhuksia. Viimeisenä lähtenyt kuoli minun sylissä kotona.:sad010:Heartpink Tämän vauvaprojektin aikana on monta kertaa tullut sellainen olo, että mitä jos otetaan vaan lisää pupuja ja unohdetaan vauvat kokonaan! :happy: Nyt on vaan tuo pupujen vanha huone ainakin ajatuksen tasolla varattu jo pienelle. Kuulostaa siltä, että siellä on myös pesänrakennusvietti herännyt ja siivous alkakoon.:wink:grin

Hih, kyllä täällä jo kovasti tekisi mieli alkaa touhuamaan ;) ehkä varhaisultran jälkeen jos saan iloisia uutisia! Toivotaan!

Meillä kanit vanhin nyt 7v, toinen 6v ja kolmas 3v. Uskon kyllä että oot meinannut ottaa pupusia tän projektin aikana! Mäkin niin tykkään niistä <3 vanhimman kanssa kävin eilen eläinlääkärissä kun ei astunut takajalalla ollenkaan ja pelkäsin kans jo pahinta. Mutta kuvissa ei näkyny mitään ja nyt yön aikana oli lähtenyt jalanpohjasta karva ja ilmestyny joku pieni patti, joten toivottavasti tästä nyt antibiotilla selvittäisi! Ette muuten tiedä kuinka herkillä olin muutaman päivän kun en tiennyt miten käy! Nää hormonit on tehnyt musta entistä herkemmän :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1450548015.803147.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1450548015.803147.jpg
    46.9 KB · Katsottu: 65
  • ImageUploadedByVau Foorumi1450548058.927010.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1450548058.927010.jpg
    52.1 KB · Katsottu: 65
  • ImageUploadedByVau Foorumi1450548110.749067.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1450548110.749067.jpg
    61.8 KB · Katsottu: 65
Muokattu viimeksi:
Voi että! :) Ja ite oon huomannu kans ton herkkyyden. Välillä oikeen purskahtaa itkuun jostain ihan pienestä. Välillä vaikka ulkoillessa ajattelee vaan jotain liikuttavaa tai ihana asiaa ni saa nieleskellä kyyneleitä. :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

I-H-A-N-A-T, en kestä! Tulipa ikävä taas meidän palleroita.:Heartbigred Ja täälläkin herkistymiseen riittää ihan vaan ihana laulu - tai pupu. On itku herkässä. Mielen sopukoissa-animaatio sai tosi voimakkaita tunteita aikaan... Toivottavasti siellä on kaikki nyt hyvin ja menee tassuvaivat ohi lääkityksellä. Onhan pienellä vielä usea vuosi hyvää elämää edessä.

Hyvä että teillä muutkin ootte herkillä. Se voi todella pienestä lähteä ja sit ennenkö huomaankaan niin jo itken ja loppua ei näy :D

Onko teillä muilla vielä tullut huonoa oloa? Täällä vielä ollaan huh vältytty! :)

Tytsyy, tuolla Oireet-keskustelussa on vaikka mitä huonoja oloja! Käy kattomassa sieltä. Mä oon kanssa välttyny vielä mut oon vähemmistöä. Rv 4+4

Onpa söpöjä pupuja! Meillä ei ole eläimiä. Asutaan rivarissa, jossa pinnasänky pitää tunkea sängyn viereen ja jonne ei mahdu mihinkään hoitopöytää. Hankittiin äskettäin lisää säilytystilaa ja ollaan laitettu kaikkea turhaa pois, joten toivottavasti vielä pari vuotta tässä mahduttais olemaan... Omakotitaloa on kyllä kuumeiltu jo pidemmän aikaa, mutta ollaan nyt tässä vielä toistaiseksi :) saapahan perustellun syyn sanoa ettei meille saa tuoda mitään vauvakrääsää kun ei ole tilaa! ;) mieluummin sovin lahjanantajan kanssa mitä hyödyllistä on vielä hankkimatta.

Mulla ei oo ollu vielä pahoinvointia. Pari päivää sitten etoi hajut mutta ei oo muutamaan päivään ollut sitäkään vaivaa. Nyt on 5+4.

Ootteko muuten miettineet mahtuuko vaunut eteiseen? Meillä on niin onneton tuulikaappi ettei siinä voi säilyttää vaunuja. Lisäksi väliovea on pidettävä kiinni talvella jos aikoo pitää vauvaa lattialla.... Eli vaunut on sitten varmaan keskellä eteistä. Varmaan tosi käytännöllistä lumi-, loska-, sade- ym. säällä.... Pitääkö sitten irrottaa renkaat joka kerta jottei eteinen ole ihan kurassa....En ole vielä ratkaissut tätä ongelmaa.

Takaisin