Elokuisten plussatestien kuvia

Minä varovasti palailen tänne elokuisiin 😊 edellinen jäi kemialliseksi, siinä olisi ollut laskettu aika elokuun alussa. No nyt tärppäsi heti uudestaan ja menkoista laskettuna la on 31.8. 💕
Viivat lähti vahvistumaan ja tänään sain digiin tämän tuloksen. Nyt olisi menkkojen alkamispäivä.
1000019517.jpg

Minä varovasti palailen tänne elokuisiin 😊 edellinen jäi kemialliseksi, siinä olisi ollut laskettu aika elokuun alussa. No nyt tärppäsi heti uudestaan ja menkoista laskettuna la on 31.8. 💕
Viivat lähti vahvistumaan ja tänään sain digiin tämän tuloksen. Nyt olisi menkkojen alkamispäivä.
View attachment 151244
Onpa ihana, että pääsit heti takas ja samaan ryhmään 😍 toivotaan, että tämä kestää mukana ❤️

5+6, ois saattanut ehkä vähän aiemminkin näkyä mut halusin pelata varman päälle ettei tarvitse ainakaan uudestaan tätä testiä ostaa😊
Mulla tänään 5+6 ja sain kanssa digiin 3+ 😍 Epäilen kanssa et ois ollut aiemminkin, ja 5+3 yritin, mutta mun digitesti oli viallinen ja siinä ei tapahtunut yhtään mitään 🫠 Kuvaa en nyt napannut, mutta sama ku Nooralla 😂

Mulla tänään 5+6 ja sain kanssa digiin 3+ 😍 Epäilen kanssa et ois ollut aiemminkin, ja 5+3 yritin, mutta mun digitesti oli viallinen ja siinä ei tapahtunut yhtään mitään 🫠 Kuvaa en nyt napannut, mutta sama ku Nooralla 😂

Jee😍, kyllä se jonkinlaista luottamusta herättää että saa sen 3+ vaikka eihän se tietysti mitään takaa mutta kuitenkin!😊

Huomenna pitäs tehä se cb digital uudestaan, mitenhän pystyn pidättelemään 😂😂 tulee siis ruokatilauksen mukana 9-12, pitää varmaan yöllä kömpiä vessaan ja toivoa että tulisi heti klo 9... 😵‍💫

Onko kukaan tehnyt tätä RFSU:n viikkonäytöllistä? Ei tule kovin kummoista viivaa tuohon neloskohtaan, toki tänään vaihtuikin vasta 6+0.

Tää on kyllä siinä mielessä huono testi, että pitää kastaa paljon kauemmin kuin mitä ohjeessa sanotaan (kastan astiassa).

1000038730.jpg

Onko kukaan tehnyt tätä RFSU:n viikkonäytöllistä? Ei tule kovin kummoista viivaa tuohon neloskohtaan, toki tänään vaihtuikin vasta 6+0.

Tää on kyllä siinä mielessä huono testi, että pitää kastaa paljon kauemmin kuin mitä ohjeessa sanotaan (kastan astiassa).

View attachment 151307
Juu olen tehnyt ja aika samalta näytti. Tuo t4 viiva ei vissiin välttämättä edes muutu kovinkaan tummaksi 🤔

View attachment 151307

Vastaan tähän itselleni, että aiempien kuukausiryhmien keskusteluista löysin havaintoja, että useammalla oli jäänyt testi näyttämään kutakuinkin samalta kuin tuo omani, vaikka oli jo yli rv 7 ja ultrasta saatu hyviä uutisia.

Takaisin