Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa ihana, että pääsit heti takas ja samaan ryhmäänMinä varovasti palailen tänne elokuisiinedellinen jäi kemialliseksi, siinä olisi ollut laskettu aika elokuun alussa. No nyt tärppäsi heti uudestaan ja menkoista laskettuna la on 31.8.
Viivat lähti vahvistumaan ja tänään sain digiin tämän tuloksen. Nyt olisi menkkojen alkamispäivä.
View attachment 151244
Mulla tänään 5+6 ja sain kanssa digiin 3+5+6, ois saattanut ehkä vähän aiemminkin näkyä mut halusin pelata varman päälle ettei tarvitse ainakaan uudestaan tätä testiä ostaa![]()
Mulla tänään 5+6 ja sain kanssa digiin 3+Epäilen kanssa et ois ollut aiemminkin, ja 5+3 yritin, mutta mun digitesti oli viallinen ja siinä ei tapahtunut yhtään mitään
Kuvaa en nyt napannut, mutta sama ku Nooralla
![]()
Juu olen tehnyt ja aika samalta näytti. Tuo t4 viiva ei vissiin välttämättä edes muutu kovinkaan tummaksiOnko kukaan tehnyt tätä RFSU:n viikkonäytöllistä? Ei tule kovin kummoista viivaa tuohon neloskohtaan, toki tänään vaihtuikin vasta 6+0.
Tää on kyllä siinä mielessä huono testi, että pitää kastaa paljon kauemmin kuin mitä ohjeessa sanotaan (kastan astiassa).
View attachment 151307