Elokuisten plussatestien kuvia

Minä varovasti palailen tänne elokuisiin 😊 edellinen jäi kemialliseksi, siinä olisi ollut laskettu aika elokuun alussa. No nyt tärppäsi heti uudestaan ja menkoista laskettuna la on 31.8. 💕
Viivat lähti vahvistumaan ja tänään sain digiin tämän tuloksen. Nyt olisi menkkojen alkamispäivä.
1000019517.jpg

Minä varovasti palailen tänne elokuisiin 😊 edellinen jäi kemialliseksi, siinä olisi ollut laskettu aika elokuun alussa. No nyt tärppäsi heti uudestaan ja menkoista laskettuna la on 31.8. 💕
Viivat lähti vahvistumaan ja tänään sain digiin tämän tuloksen. Nyt olisi menkkojen alkamispäivä.
View attachment 151244
Onpa ihana, että pääsit heti takas ja samaan ryhmään 😍 toivotaan, että tämä kestää mukana ❤️

5+6, ois saattanut ehkä vähän aiemminkin näkyä mut halusin pelata varman päälle ettei tarvitse ainakaan uudestaan tätä testiä ostaa😊
Mulla tänään 5+6 ja sain kanssa digiin 3+ 😍 Epäilen kanssa et ois ollut aiemminkin, ja 5+3 yritin, mutta mun digitesti oli viallinen ja siinä ei tapahtunut yhtään mitään 🫠 Kuvaa en nyt napannut, mutta sama ku Nooralla 😂

Mulla tänään 5+6 ja sain kanssa digiin 3+ 😍 Epäilen kanssa et ois ollut aiemminkin, ja 5+3 yritin, mutta mun digitesti oli viallinen ja siinä ei tapahtunut yhtään mitään 🫠 Kuvaa en nyt napannut, mutta sama ku Nooralla 😂

Jee😍, kyllä se jonkinlaista luottamusta herättää että saa sen 3+ vaikka eihän se tietysti mitään takaa mutta kuitenkin!😊

Huomenna pitäs tehä se cb digital uudestaan, mitenhän pystyn pidättelemään 😂😂 tulee siis ruokatilauksen mukana 9-12, pitää varmaan yöllä kömpiä vessaan ja toivoa että tulisi heti klo 9... 😵‍💫

Onko kukaan tehnyt tätä RFSU:n viikkonäytöllistä? Ei tule kovin kummoista viivaa tuohon neloskohtaan, toki tänään vaihtuikin vasta 6+0.

Tää on kyllä siinä mielessä huono testi, että pitää kastaa paljon kauemmin kuin mitä ohjeessa sanotaan (kastan astiassa).

1000038730.jpg

Takaisin