Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä ne oli minimenkat ja kierto ikään kuin alkoi siitä, eli nyt olis 5+1 paikkeilla, jolloin on vielä tosi monella Digi 2-3Ja tosiaan kapselin poistosta viikko niin tuli pientä haaleaa vuotoa muutamat tipat, en sit tiiä mitä se oli![]()
Joo, erikoista. Kai sitä pitäs uskaltaa tehdä digi viikonloppuna, oon vähän venytellyt kun en ovista kirjannut, mulla on 6pv haitari missä se on voinut olla@Kaihonkukka, olipa aivan ihana uutinen aamuun nähdä sinut täälläTässähän on ihan plussa-aalto meneillään, tällaisessa aallossa on mielellään mukana.
@HaaveistaTotta, tutkin nyt minäkin tuota Rfsu:n ohjetta tarkemmin, ja onpa erikoista, että saadakseen nelosviivan tarvitsee ilmeisesti vähemmän hcg:tä kuin Clearbluen 3+-tulokseenIlmeisesti molemmissa on kuitenkin kyse virtsan eikä veren hcg:stä. Mä olen vähän miettinyt verikoetta, mutta ehkä se ei toisi nyt lisäarvoa. Varhaisultraan on enää pari viikkoa. Milloin sulla on se tulossa?
Näyttää hyvinkin samalta kuin mun eilen 4+4 testi (kuva edellisellä sivulla). Tosin samalla mun 4+2 hailakampi.Mulla 4+2 tämmönen, illalla tehty. Viiva on ihan hieman vahvistunut edellisestä päivästä.
Milloin teillä on ollu yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Tuun hulluksi ku aattelen et pitäis olla jo
Tää pregcheck herkkyys hCG 25 mIU/ml.
View attachment 151182
Mä laskin ovulaatiosta (eli hedelmöittymisestä) kolme viikkoa ja sitten tein digin ja sainkin 3+ tuloksen.Milloinhan se viikkonäytöllinen testi nyt kannattaisi tehdä, jos tavoitteena saada 3+ näkyviin? Milloin "pitäisi" näkyä? Vähän lisää stressiä selvästi hankittava vielä![]()
Sain 3+ tuloksen ku tein 5+2Milloinhan se viikkonäytöllinen testi nyt kannattaisi tehdä, jos tavoitteena saada 3+ näkyviin? Milloin "pitäisi" näkyä? Vähän lisää stressiä selvästi hankittava vielä![]()
No jos haluaa varman päälle pelata niin ehkä sit odottelisin vaikka sinne 6+0 saakka. Hcg nousee muutenkin niin yksilöllisesti että eipä mikään ole varmaaTämä raskaus saanut alkunsa lääkkeellisessä kierrossa pakastealkionsiirrosta eli ei kiertoa tai oikeaa ovulaatiota, mutta hyvinkin tarkkaan laskettavissa muuten. Laskennallinen ovis 30.11. eli siitä kolme viikkoa olisi ylihuomenna eli 5+0. Siitä toki iso ero tohon 6+0, jos tarkoitus löytää optimaalinen aika digitestin tekemiseen.![]()
Kiitti kommenteista! Pitää miettiä tekiskö joulunaVai joulun jälkeen... Onko joku tehnyt vertailua, mistä kivijalasta saa edullisimmin CB viikkotestin?