Elokuisten plussatestien kuvia

Ja tosiaan kapselin poistosta viikko niin tuli pientä haaleaa vuotoa muutamat tipat, en sit tiiä mitä se oli 😂

@Minya~ varmaan kummasta tahansa voi laskea kun on vain summittainen arvio, koska ovulaation ajankohta ei ole tiedossa. Vaikuttaa kuitenkin, että herkällä testillä on melkein kaikki saaneet plussan siinä dpo 9-14 välillä. Eli jos kuvitellaan, että 10pv sitten olisi dpo 9-14 niin nyt olisi dpo 19-24. Eli voisi olla juuri siinä ja siinä, että saisit sen 3+ testiin. 🤔 Tämä ei siis ole mitään tieteellistä, vaan omaa logiikkaani vain. En vielä hätääntyisi. 😅

@Minya~ muutamalla päivälläkin voi olla eroa tuossa digissä. Mulla dpo25 oli vielä 2-3 viikkoa ja Dpo27 tuli +3 viikkoa. Ja tosiaan kannattaa tehdä aamuvirtsasta 😅 mut jos sulla kuten @Arie ennusti on meneillää dpo19-24 niin en tuosta tuloksesta huolestuisi 🙏

Ja tosiaan kapselin poistosta viikko niin tuli pientä haaleaa vuotoa muutamat tipat, en sit tiiä mitä se oli 😂
Ehkä ne oli minimenkat ja kierto ikään kuin alkoi siitä, eli nyt olis 5+1 paikkeilla, jolloin on vielä tosi monella Digi 2-3 😄

Täällä tänään 5+0 ja päätin vihdoin tehdä ihka ensimmäisen viikkodigin. Onneksi tuli se 3+, jotenkin jännitti kauheesti kun oireilu on niin vähäistä ollut. Tätä ennen oon tehnyt vaan kaksi liuskatestiä dpo 11 ja dpo 13. Odottavan aika on kyllä tosi pitkä, kun varhaisultaankin on vielä melkein kolme viikkoa 😰

Liitteet

• IMG_1366.jpeg
    IMG_1366.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 19
@Kaihonkukka, olipa aivan ihana uutinen aamuun nähdä sinut täällä 😍 Tässähän on ihan plussa-aalto meneillään, tällaisessa aallossa on mielellään mukana. 🙏

@HaaveistaTotta, tutkin nyt minäkin tuota Rfsu:n ohjetta tarkemmin, ja onpa erikoista, että saadakseen nelosviivan tarvitsee ilmeisesti vähemmän hcg:tä kuin Clearbluen 3+-tulokseen 🤔 Ilmeisesti molemmissa on kuitenkin kyse virtsan eikä veren hcg:stä. Mä olen vähän miettinyt verikoetta, mutta ehkä se ei toisi nyt lisäarvoa. Varhaisultraan on enää pari viikkoa. Milloin sulla on se tulossa?
Joo, erikoista. Kai sitä pitäs uskaltaa tehdä digi viikonloppuna, oon vähän venytellyt kun en ovista kirjannut, mulla on 6pv haitari missä se on voinut olla 😅 (oireisiin ja plussatestiin perustuen). Itsekin pohtinut verikoetta, ja mitä siitä tuloksesta sitten saisi irti. Meillä näemmä samana päivänä ultra 😊

Mulla 4+2 tämmönen, illalla tehty. Viiva on ihan hieman vahvistunut edellisestä päivästä.

Milloin teillä on ollu yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Tuun hulluksi ku aattelen et pitäis olla jo 😅

Tää pregcheck herkkyys hCG 25 mIU/ml.
IMG_9507.jpeg

Mulla 4+2 tämmönen, illalla tehty. Viiva on ihan hieman vahvistunut edellisestä päivästä.

Milloin teillä on ollu yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Tuun hulluksi ku aattelen et pitäis olla jo 😅

Tää pregcheck herkkyys hCG 25 mIU/ml.
View attachment 151182
Näyttää hyvinkin samalta kuin mun eilen 4+4 testi (kuva edellisellä sivulla). Tosin samalla mun 4+2 hailakampi.😁 Yksi tuollainen samanlainen olisi vielä kaapissa, milloinkohan tekisi🤔 Ehkä jos saamme vastauksen tohon, että milloin leffaviivat niin silloin sit😁 Kohta tämähän on erittäin tieteellistä ja vertailukelpoista.

Milloinhan se viikkonäytöllinen testi nyt kannattaisi tehdä, jos tavoitteena saada 3+ näkyviin? Milloin "pitäisi" näkyä? Vähän lisää stressiä selvästi hankittava vielä🤣

@purppurapilvi mun testikuvat on hautautuneet keskustelun syövereihin, mutta tasavahvat viivat tuli dpo23 / 5+2 juurikin tuolla pregcheckillä.

@Kaihonkukka sanoisin, että viimeistään 6+0 useimmilla pitäisi näkyä, jos on normaali n.28-30 pv kierto. Toki sitten jos pitkä kierto, eli ovulaatio myöhemmin niin myöskin näkyy myöhemmillä viikoilla. Täällä on jonkin verran dataa, milloin kanssatestaajat saaneet digiin + 3 viikkoa

Milloinhan se viikkonäytöllinen testi nyt kannattaisi tehdä, jos tavoitteena saada 3+ näkyviin? Milloin "pitäisi" näkyä? Vähän lisää stressiä selvästi hankittava vielä🤣
Mä laskin ovulaatiosta (eli hedelmöittymisestä) kolme viikkoa ja sitten tein digin ja sainkin 3+ tuloksen. 😊 Eli jos ovulaatio on tiedossa niin sen mukaan menisin ja ehkä vielä varmuuden vuoksi laskisin pari päivää päälle.

Tämä raskaus saanut alkunsa lääkkeellisessä kierrossa pakastealkionsiirrosta eli ei kiertoa tai oikeaa ovulaatiota, mutta hyvinkin tarkkaan laskettavissa muuten. Laskennallinen ovis 30.11. eli siitä kolme viikkoa olisi ylihuomenna eli 5+0. Siitä toki iso ero tohon 6+0, jos tarkoitus löytää optimaalinen aika digitestin tekemiseen.👀

Tämä raskaus saanut alkunsa lääkkeellisessä kierrossa pakastealkionsiirrosta eli ei kiertoa tai oikeaa ovulaatiota, mutta hyvinkin tarkkaan laskettavissa muuten. Laskennallinen ovis 30.11. eli siitä kolme viikkoa olisi ylihuomenna eli 5+0. Siitä toki iso ero tohon 6+0, jos tarkoitus löytää optimaalinen aika digitestin tekemiseen.👀
No jos haluaa varman päälle pelata niin ehkä sit odottelisin vaikka sinne 6+0 saakka. Hcg nousee muutenkin niin yksilöllisesti että eipä mikään ole varmaa 😁 Mutta periaatteessa tuon testin ohjeessa on, että kolme viikkoa hedelmöittymisestä niin pitäisi 3+ tulos tulla, koska suurimmalla osalla hcg-tasot on siinä vaiheessa jo yli rajan.

Kiitti kommenteista! Pitää miettiä tekiskö jouluna🤔 Vai joulun jälkeen... Onko joku tehnyt vertailua, mistä kivijalasta saa edullisimmin CB viikkotestin?

Kiitti kommenteista! Pitää miettiä tekiskö jouluna🤔 Vai joulun jälkeen... Onko joku tehnyt vertailua, mistä kivijalasta saa edullisimmin CB viikkotestin?

Prismassa ja Citymarketissa on molemmissa hieman alle 12 €. Kotitesti-verkkokaupan kahden pakkaus on aika lyömätön tarjous (varsinkin jos tarvitsisi muitakin testejä samoilla postareilla, mutta toivottavasti emme enää ovistestejä tarvitse 💪), mutta sieltä ei ehkä ehtisi enää jouluksi.

Ihmettelin aiemmin noita viikkonäyttötestejä, että mihin muka tarvitsee noin fiinejä testejä, onko ne lähinnä somekuvia varten jne. 🤭 Mutta nyt olen fani: ainoa järkevä helpotus tähän epäuskoiseen oloon, että onko tuolla todella joku salamatkustaja.

Mulla on nyt vähintäänkin 5+3 (Flon mukaan), kun eri laskurit näyttää eriä. Vau.fi -laskurin mukaan ois 5+5. Ekan digin tein tänään ja näyttää vielä 2-3. Olen kuitenkin tyytyväinen tähän, kun ei näytä 1-2. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Halusin tehdä vielä tämän testin, kun mulla ei ne rfsu:n 25 rajalla olevat testit ole tummuneet missään vaiheessa. Tein niitä muutamien päivien välein, viimeisimmän toissa-aamuna ja aina semmosia ihan selkeitä kyllä, mutta vaaleita.

Takaisin