Elokuisten plussatestien kuvia

Jos tekisin sen cb digi viikkonäytöllisen niin oiskohan jo 3+ 🤔 En viittis turhaan ostaa tai testata ja säikkyä liian aikaisin liian pieniä viikkoja 😂 Guuugle sanoo että siinä 3+ hcg olis yli 2000, onko kellään varmaa tietoa pitoisuuksista? Haluisin kovasti hcg verikokeeseen mutta ei taida julkiselle päästä ihan vain pyytämällä? 😂 että pitääkin olla malttamaton luonne..
Mitkä rv menossa?😊

Mitkä rv menossa?😊
Nyt pitäs olla 6+0 mutta tarkkaa tietoa ei ole. Kapseli poistettiin 4.11. sen jälkeen ei ole ollut menkkoja joten jossain tässä välillä on raskautuminen tapahtunut. Neuvolasta laittoivat viikot alkamaan kapselin poistosta

Nyt pitäs olla 6+0 mutta tarkkaa tietoa ei ole. Kapseli poistettiin 4.11. sen jälkeen ei ole ollut menkkoja joten jossain tässä välillä on raskautuminen tapahtunut. Neuvolasta laittoivat viikot alkamaan kapselin poistosta
Mulla tuli 5+2 viikoilla cb testiin se 3+ 😊 Menkat alkoi 31.10 ja kesti sen 5pv. Voi hyvin olla et näkyis jo 3+👌🏻

@Minya~ vaikea sanoa etenkin jos olet epävarma että mitkä viikot sulla on menossa. Mä sain digiin +3 vasta 5+6 , mutta toki se riippuu monesta asiasta kuten kiinnittymisajankohdasta, kehon hcg-arvoista (toisilla nousee hitaammin) jne. Se + 3 viikkoa hcg-raja on 2753

Mulla tuli CB:n viikkonäyttöön 3+ tänään 5+1. En viitsinyt tehdä vielä eilen 5+0, kun ajattelin, etten mielellään raaski ostaa enää useampaa testiä. Oireettomuus/vähäoireisuus jatkuu, mutta kun testit ovat edistyneet oppikirjaesimerkin tavoin, yritän luottaa raskauteen ainakin siihen asti, että syytä muuhun ilmenee. 🙏

Itse ainakin kiinnostuin tuosta Rfsu:n uudesta viikkotestistä, kun tarkempi ohjeiden tarkastelu paljasti millä hcg-arvoilla mikäkin viiva tulee esiin 😊

Toki onnistuin pilaamaan eka testin (sitä pitää ilmeisesti uittaa ihan kunnolla), mutta ajattelin tehdä toisen viikonloppuna 😁

Itse ainakin kiinnostuin tuosta Rfsu:n uudesta viikkotestistä, kun tarkempi ohjeiden tarkastelu paljasti millä hcg-arvoilla mikäkin viiva tulee esiin 😊

Toki onnistuin pilaamaan eka testin (sitä pitää ilmeisesti uittaa ihan kunnolla), mutta ajattelin tehdä toisen viikonloppuna 😁

Kivaa että säkin olet täällä! 🤩 Mä olen tehnyt noita kanssa pari. Ekasta lähti vain toinen puoli kastumaan, joten uitin sitä lisää (ei ollenkaan oikeaoppista 🤭) ja sain kyllä silti ihan järkevän tulokseen. Toista pidinkin sitten varmaan 20-30 sec pissakupissa. Tuo testi näytti eilen vahvat viivat kohdissa 1 ja 2 ja himmeämmän kohdassa 3. Sen verran epätarkka on kyllä, että pientä haitulaa teki jo nelosen kohdallekin, vaikka piti periaatteessa näkyä vasta kolme viivaa.

Toi rfsu viikkotesti taitaa näyttää raskauden ns pidemmälle kun clearblue. 🤔

Joo, yhden viikon saa pidemmälle, koska siinä on viiva myös neljännelle viikolle hedelmöittymisestä laskettuna. Sen siis arvelisi piirtyvän näkyviin keskimäärin raskausviikolla 6.

Jostain olin lukevinani että rfsu viikkotestissä se +4 meinais hcg arvoissa 1000 ylöspäin, eli sen perusteella taas digi ois ehkä parempi🤔

Takaisin