Elokuisten plussatestien kuvia

Jos tekisin sen cb digi viikkonäytöllisen niin oiskohan jo 3+ 🤔 En viittis turhaan ostaa tai testata ja säikkyä liian aikaisin liian pieniä viikkoja 😂 Guuugle sanoo että siinä 3+ hcg olis yli 2000, onko kellään varmaa tietoa pitoisuuksista? Haluisin kovasti hcg verikokeeseen mutta ei taida julkiselle päästä ihan vain pyytämällä? 😂 että pitääkin olla malttamaton luonne..
Mitkä rv menossa?😊

Mitkä rv menossa?😊
Nyt pitäs olla 6+0 mutta tarkkaa tietoa ei ole. Kapseli poistettiin 4.11. sen jälkeen ei ole ollut menkkoja joten jossain tässä välillä on raskautuminen tapahtunut. Neuvolasta laittoivat viikot alkamaan kapselin poistosta

Nyt pitäs olla 6+0 mutta tarkkaa tietoa ei ole. Kapseli poistettiin 4.11. sen jälkeen ei ole ollut menkkoja joten jossain tässä välillä on raskautuminen tapahtunut. Neuvolasta laittoivat viikot alkamaan kapselin poistosta
Mulla tuli 5+2 viikoilla cb testiin se 3+ 😊 Menkat alkoi 31.10 ja kesti sen 5pv. Voi hyvin olla et näkyis jo 3+👌🏻

@Minya~ vaikea sanoa etenkin jos olet epävarma että mitkä viikot sulla on menossa. Mä sain digiin +3 vasta 5+6 , mutta toki se riippuu monesta asiasta kuten kiinnittymisajankohdasta, kehon hcg-arvoista (toisilla nousee hitaammin) jne. Se + 3 viikkoa hcg-raja on 2753

Mulla tuli CB:n viikkonäyttöön 3+ tänään 5+1. En viitsinyt tehdä vielä eilen 5+0, kun ajattelin, etten mielellään raaski ostaa enää useampaa testiä. Oireettomuus/vähäoireisuus jatkuu, mutta kun testit ovat edistyneet oppikirjaesimerkin tavoin, yritän luottaa raskauteen ainakin siihen asti, että syytä muuhun ilmenee. 🙏

Itse ainakin kiinnostuin tuosta Rfsu:n uudesta viikkotestistä, kun tarkempi ohjeiden tarkastelu paljasti millä hcg-arvoilla mikäkin viiva tulee esiin 😊

Toki onnistuin pilaamaan eka testin (sitä pitää ilmeisesti uittaa ihan kunnolla), mutta ajattelin tehdä toisen viikonloppuna 😁

Itse ainakin kiinnostuin tuosta Rfsu:n uudesta viikkotestistä, kun tarkempi ohjeiden tarkastelu paljasti millä hcg-arvoilla mikäkin viiva tulee esiin 😊

Toki onnistuin pilaamaan eka testin (sitä pitää ilmeisesti uittaa ihan kunnolla), mutta ajattelin tehdä toisen viikonloppuna 😁

Kivaa että säkin olet täällä! 🤩 Mä olen tehnyt noita kanssa pari. Ekasta lähti vain toinen puoli kastumaan, joten uitin sitä lisää (ei ollenkaan oikeaoppista 🤭) ja sain kyllä silti ihan järkevän tulokseen. Toista pidinkin sitten varmaan 20-30 sec pissakupissa. Tuo testi näytti eilen vahvat viivat kohdissa 1 ja 2 ja himmeämmän kohdassa 3. Sen verran epätarkka on kyllä, että pientä haitulaa teki jo nelosen kohdallekin, vaikka piti periaatteessa näkyä vasta kolme viivaa.

Takaisin