Elokuisten plussatestien kuvia

@Ehtoo allekirjoitan tuntemukset täysin. Tosi vaikea ajatella olevansa raskaana ja mäkin jostain syystä ajattelen juuri noin, että okei jokin siellä tekee jotain, for now 😅 Tämä hoitopolkutausta varmaan vaikeuttaa asian uskomista ja rajoittaa toivekkuutta. Kun näin ekaa kertaa tuon plussan, en ollut edes iloinen raskaudesta vaan siitä, että ylipäätään plussan saaminen tikkuun on mahdollista reilu kahden vuoden yrityksen jälkeen 😅 ❤️

@Mangojugurtti mulla tuli 2-3 viikkoa myös tänään 5+4. Toki odotin sitä lukemaa, sillä jos on noista mun hcg-testeistä tuplaantunut joka toinen päivä, niin tänään hcg-arvo olisi 2000 (viikkodigi vaatii >2700 että tulee +3 viikkoa) Luin myös jostain redditin syövereistä, että virtsan hcg tulee 20-30% jäljessä vs. mitä näkyy veressä, toki lähteenä reddit ei se kaikken luotettavin 😅 en kuitenkaan sinuna olisi huolissani. Jos yhtään helpottaa, niin yleisellä Raskaana-puolella on tästä aiheesta oma ketju, jossa näkyy hyvin tuo viikkojen kirjo, milloin saanut sen +3 viikkodigiin 😄

Nyt on 5+1 ja tein aamulla viikkonäytöllisen testin. 2-3vko 😕 3 vko olisi tuonut epävarmuuteen vähän helpotusta. Yksilöllisestihän hormonit nousee, mutta olisi se tuntunut kuitenkin paremmalta.
Sivusta huutelen, että sain monikkoraskaudessakin (joka eteni normaalisti viikolle 16, eli ei ollut mitenkään viallinen raskaus) vasta 3+ viikolla 5+3 ja nykyisessä raskaudessa, joka nyt edennyt ainakin viikoille 11+ (silloin viimeksi ultra, jossa kaikki hyvin) en saanut koskaan 3+ (testasin digillä 5+2 tai 5+3, jolloin sain 2-3, ja sen jälkeen en enää halunnut testata). Moni saa vasta myöhemmillä viikoilla, eli en huolestuisi 😊 ja molemmissa raskauksissa on ollut selkeät plussat jo dpo9 😊

Nyt on 5+1 ja tein aamulla viikkonäytöllisen testin. 2-3vko 😕 3 vko olisi tuonut epävarmuuteen vähän helpotusta. Yksilöllisestihän hormonit nousee, mutta olisi se tuntunut kuitenkin paremmalta.
Mä sain vasta 6+2 mutta toki ovulaatiokin oli vasta kp20 eli sehän riippuu täysin ovulaation ajankohdasta (laskee hedelmöittymisestä) eikä niinkään viikoista ☺️ normaalistihan ovulaatio tulee kierron keskivaiheella eli +-kp14 jonka vuoksi viikot 5+ on suurimmalle osalle ne päivät jolloin myös digiin piirtyy 3+ koska hedelmöittymisestä on kulunut +3 viikkoa. Itselläni hedelmöittymisestä olisi kulunut tuolloin 5+ viikoilla vasta 2+ jotain jonka vuoksi olisi mahdotonta saada myöskään testiin sitä 3+ vaan se näyttikin sitä 2-3vk 😌
Tämä lohdutuksena sillä aluksihan itsekin tuijottelin vain muiden viikkoja enkä tajunnut laskea sitä ovulaatiosta/hedelmöittymisestä 🙏🏼

@Jolinda @Ness @Kyfi1250260 kiitos teidän kokemuksien jakamisesta 😊

@Kyfi1250260 minulla oli ovulaatio siinä kp14 paikkeilla, koska ensimmäisen plussan sain jo aikaisin. Siksi huolestuttaa, nouseeko hormoni liian hitaasti, kun sitä on todistetusti ollut jo pidempään kehossa.

Huolestuttaa myös, koska aiemmissa keskenmenoissa hormoni nousi hitaasti.

Jolindan ja Nessin kokemukset kuulostavat kuitenkin rohkaisevilta ja olen etsinyt muitakin tuollaisia ❤️ Useammin kuitenkin näen niitä testejä, jotka tummuvat aikaisin ja näyttävät viikkoja ajoissa 😬

Muutaman päivä sitten tuli hentoista viivaa ja nyt digitesti sanoo näin, olen siis ilmeisesti oikeesti raskaana 😂

Mulla ei ole kierrosta mitään hajua, kun oli kapselin poisto eikä välissä oo ollu vuotoja, mutta lasketaanko mut siis elokuiseksi? Ilmeisesti? 😄

Liitteet

• IMG-20251210-WA0000.jpeg
    IMG-20251210-WA0000.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 17
@Jolinda @Ness @Kyfi1250260 kiitos teidän kokemuksien jakamisesta 😊

@Kyfi1250260 minulla oli ovulaatio siinä kp14 paikkeilla, koska ensimmäisen plussan sain jo aikaisin. Siksi huolestuttaa, nouseeko hormoni liian hitaasti, kun sitä on todistetusti ollut jo pidempään kehossa.

Huolestuttaa myös, koska aiemmissa keskenmenoissa hormoni nousi hitaasti.

Jolindan ja Nessin kokemukset kuulostavat kuitenkin rohkaisevilta ja olen etsinyt muitakin tuollaisia ❤️ Useammin kuitenkin näen niitä testejä, jotka tummuvat aikaisin ja näyttävät viikkoja ajoissa 😬
Minä plussasin esikoisesta myöhemmin kuin nykyisestä raskaudesta, olikohan 4+2 kun näkyi edes värihailura testissä. Ja ovis/kierron pituus oli aika tasan sen 14/28. Eli paljon vaihtelee nämä. Terve lapsi syntyi :)

Hei onks kukaan tehny sitä rfsu:n viikkotestiä? Mietin jos sillä kokeilis mitkä viikot saattas olla😄 Ja onko se kaikista paras tehä aamusta

Hei onks kukaan tehny sitä rfsu:n viikkotestiä? Mietin jos sillä kokeilis mitkä viikot saattas olla😄 Ja onko se kaikista paras tehä aamusta
Mä tein, näytti 2-3 viikkoa samoin kuin CB:n digi! Ja mä tein molemmat illalla muutaman tunnin pidättelyllä.

Olihan se pakko jatkaa vielä testailua. Tänään 5+6 / Dpo27 tuli viikkodigiin +3 viikkoa kuten pitikin 🥳 2 päivää sitten oli vielä 2-3 viikkoa oletetun hcg:n ollessa 2000 ja jos nyt parissa päivässä tuplaantunut, niin olisi pitänytkin olla tuo +3 viikkoa. Nyt oikeasti lopetan testailut 😆

Muokattu viimeksi:
1000037008.jpg

Mua ehkä vähän huolettaa, ettei toi viiva oo vieläkään täysin punanen... Dpo ehkä 18 (tai vähän vähemmän, en testannu ovista), viikot 4+6 tai 5+0 tai 5+1 riippuen mistä kattoo 😅 se hyvä puoli tässä on, että viiva on kyllä vahvistunut koko ajan ekasta hailurasta alkaen. Ehkä yritän nyt vaan malttaa olla rauhassa sinne vu:hun saakka...

Takaisin