Ehtoo
Vauhtiin päässyt keskustelija
@Ehtoo ihanaa saada sut mukaan tänneOlenkin odotellut että koskahan mahdat hiipiä paikalle
Onnea vielä plussasta
![]()
Ihanaa, että on tuttuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Ehtoo ihanaa saada sut mukaan tänneOlenkin odotellut että koskahan mahdat hiipiä paikalle
Onnea vielä plussasta
![]()
Sivusta huutelen, että sain monikkoraskaudessakin (joka eteni normaalisti viikolle 16, eli ei ollut mitenkään viallinen raskaus) vasta 3+ viikolla 5+3 ja nykyisessä raskaudessa, joka nyt edennyt ainakin viikoille 11+ (silloin viimeksi ultra, jossa kaikki hyvin) en saanut koskaan 3+ (testasin digillä 5+2 tai 5+3, jolloin sain 2-3, ja sen jälkeen en enää halunnut testata). Moni saa vasta myöhemmillä viikoilla, eli en huolestuisiNyt on 5+1 ja tein aamulla viikkonäytöllisen testin. 2-3vko3 vko olisi tuonut epävarmuuteen vähän helpotusta. Yksilöllisestihän hormonit nousee, mutta olisi se tuntunut kuitenkin paremmalta.
Mä sain vasta 6+2 mutta toki ovulaatiokin oli vasta kp20 eli sehän riippuu täysin ovulaation ajankohdasta (laskee hedelmöittymisestä) eikä niinkään viikoistaNyt on 5+1 ja tein aamulla viikkonäytöllisen testin. 2-3vko3 vko olisi tuonut epävarmuuteen vähän helpotusta. Yksilöllisestihän hormonit nousee, mutta olisi se tuntunut kuitenkin paremmalta.
Minä plussasin esikoisesta myöhemmin kuin nykyisestä raskaudesta, olikohan 4+2 kun näkyi edes värihailura testissä. Ja ovis/kierron pituus oli aika tasan sen 14/28. Eli paljon vaihtelee nämä. Terve lapsi syntyi :)@Jolinda @Ness @Kyfi1250260 kiitos teidän kokemuksien jakamisesta
@Kyfi1250260 minulla oli ovulaatio siinä kp14 paikkeilla, koska ensimmäisen plussan sain jo aikaisin. Siksi huolestuttaa, nouseeko hormoni liian hitaasti, kun sitä on todistetusti ollut jo pidempään kehossa.
Huolestuttaa myös, koska aiemmissa keskenmenoissa hormoni nousi hitaasti.
Jolindan ja Nessin kokemukset kuulostavat kuitenkin rohkaisevilta ja olen etsinyt muitakin tuollaisiaUseammin kuitenkin näen niitä testejä, jotka tummuvat aikaisin ja näyttävät viikkoja ajoissa
![]()
Mä tein, näytti 2-3 viikkoa samoin kuin CB:n digi! Ja mä tein molemmat illalla muutaman tunnin pidättelyllä.Hei onks kukaan tehny sitä rfsu:n viikkotestiä? Mietin jos sillä kokeilis mitkä viikot saattas ollaJa onko se kaikista paras tehä aamusta