Tää inspiroi mua laittamaan kans kuvan omasta ekasta testistäToi mun eka testi on kyllä ollut ihan säälittävän hailukka. Hyvä kun viivaa edes erotti![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää inspiroi mua laittamaan kans kuvan omasta ekasta testistäToi mun eka testi on kyllä ollut ihan säälittävän hailukka. Hyvä kun viivaa edes erotti![]()

No tää on vaatinu kyllä jo tarkkaa tutkimistaTää inspiroi mua laittamaan kans kuvan omasta ekasta testistäTätä tihrustettiin kumppanin kanssa ja mietittiin, että onkohan tossa nyt jotain vai ei ja tarkoittaako tuo nyt mitään. Seuraavana päivänä herkkä testi tarjosi vähän selkeämpää tietoa!
Kyllä mä puhelimen näytöltä haalean viivan erotan ihan "helposti".Tää inspiroi mua laittamaan kans kuvan omasta ekasta testistäTätä tihrustettiin kumppanin kanssa ja mietittiin, että onkohan tossa nyt jotain vai ei ja tarkoittaako tuo nyt mitään. Seuraavana päivänä herkkä testi tarjosi vähän selkeämpää tietoa!
View attachment 140821
Itse ainakin ihan raskauden aluksi tykkäsin fiilistellä miten itsellä ja muilla vahvenee viivaMä en oo ikinä tajunnu tätä hommaa et otetaan kuvia testistä![]()
Onhan se varmasti monelle tärkeääItse ainakin ihan raskauden aluksi tykkäsin fiilistellä miten itsellä ja muilla vahvenee viivaSiinä kohtaa ei voinut oikein muun kun miehen kanssa iloita niin kiva päästä jakamaan ajatuksia ja tuntoja muiden kanssa!