Elokuisten plussatestien kuvia

Toi mun eka testi on kyllä ollut ihan säälittävän hailukka. Hyvä kun viivaa edes erotti 🫣
Tää inspiroi mua laittamaan kans kuvan omasta ekasta testistä 😅 Tätä tihrustettiin kumppanin kanssa ja mietittiin, että onkohan tossa nyt jotain vai ei ja tarkoittaako tuo nyt mitään. Seuraavana päivänä herkkä testi tarjosi vähän selkeämpää tietoa!

IMG_7295.jpeg

Tää inspiroi mua laittamaan kans kuvan omasta ekasta testistä 😅 Tätä tihrustettiin kumppanin kanssa ja mietittiin, että onkohan tossa nyt jotain vai ei ja tarkoittaako tuo nyt mitään. Seuraavana päivänä herkkä testi tarjosi vähän selkeämpää tietoa!
No tää on vaatinu kyllä jo tarkkaa tutkimista 😅

View attachment 140821
Kyllä mä puhelimen näytöltä haalean viivan erotan ihan "helposti".

Jouluaattona testasin ekan kerran ja ei tarvinnut tihrustaa tulosta 😅
muoks. Jostain syystä ei suostu julkaista kuvaa🙄

Mä en oo ikinä tajunnu tätä hommaa et otetaan kuvia testistä🤣
Itse ainakin ihan raskauden aluksi tykkäsin fiilistellä miten itsellä ja muilla vahvenee viiva😁 Siinä kohtaa ei voinut oikein muun kun miehen kanssa iloita niin kiva päästä jakamaan ajatuksia ja tuntoja muiden kanssa!

Itse ainakin ihan raskauden aluksi tykkäsin fiilistellä miten itsellä ja muilla vahvenee viiva😁 Siinä kohtaa ei voinut oikein muun kun miehen kanssa iloita niin kiva päästä jakamaan ajatuksia ja tuntoja muiden kanssa!
Onhan se varmasti monelle tärkeää😃 joo toisissa ryhmissä fiiöistellään ovistestejä 😃 kunhan vaan kommentoin kaikkia ketjuja että saan itseni salaiseen ryhmään mukaan ☺

Takaisin