Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis joo! Ei sais testailla joka päivä! Nyt kun oon tähän oravanpyörään lähtenyt niin en jotenkin pysty lopettaa ja kun tulee vuotoakin. Oon päättänyt jo hakea rfsun 8kpl testipaketin kun sain sillä viimeks parempia viivoja kuin pchuoh.. Pääsispä itekin verikokeisiin.. En vaan viitti maksaa sitä kun kahdesti ois kuitenkin hyvä käydä.
No ei oo vahvistunu. Alempi on äsken tehty.
Tähän oli pidätystä noin tunti. En muista mitä eilen on ollu. Ehkä saman verran.
Ehkä tää nyt vaan on kemiallinen![]()
Sanoisin että tunnin pidätys on näin alussa liian lyhyt eikä siitä voi päätellä mitään... Testaa huomenna ja se hcg tuplaantuu vain joka toinen päivä niin ei se joka päivä edes vahvistu se viivaNo ei oo vahvistunu. Alempi on äsken tehty.
Tähän oli pidätystä noin tunti. En muista mitä eilen on ollu. Ehkä saman verran.
Ehkä tää nyt vaan on kemiallinen![]()

Spämmään vielä kuvan kuivista testeistä. Et siinä nyt näyttäis siltä et tänään tehty on vahvempi..Luottaisin enemmän noihin mitkä tehty aamulla niin on suht samat olosuhteet, nehän oli sulla vahvistuneet.
näillä testeillä yli12h ero, äsken tein siis alemman, ylempi aamulta. Kuvat otettu 5min kohdalla. Valotus on vähän eri vaikka sama paikka. mut ehkä vähän vahvistunut.. Nyt ootellaan sit et kuivuu et miltä sit näyttää 

voisko sit olla et en saa aamupissasta niin vahvoja.. Joillakin ollut tollastakin. Tää piina ei ikinä lopu 
Jos vaan mieli malttaa niin älä tee joka aamu! Tai jos teet niin älä vertaile peräkkäisten aamujen testejä, vaan aina joka toisen päivän. Ei mullakaan vahvistunut päivässä, mutta joka toinen päivä oli testi aina edellistä tummempi.![]()

Täs on nyt kolmen aamun suora, alin tän aamun. Pientä vahvistumista mut olisin olettanut et ois jo paljon enemmän vahvempi viiva kun päiviä pitäs olla vähintään 5+0 tänään oman arvion mukaan. Vaikka oon lukenut mooonta keskustelua et viivan vahvuus ei välttämättä kerro mitään ja joillain ei viiva vaan oo ikinä tullut kontrollin vahvuiseksi. Silti en vaan pysty olemaan relax.
Mitä jos koittaisit hakea vaikka jonkun apteekin testeistä noiden liuskojen sijaan, ne apteekkarin on ainakin yleensä antanut selkeimmät viivat itse testaillessa. Ootko laskenut viikot kuukautisista vai mahdollisesta oviksesta? Oisko mahdollista et ovis ois ollu vähän myöhemmin ja oiskin aikaisemmat viikot?

Joo oon tätäkin pohtinut et hakisko.. Siis kuukautisista ei ainakaan kun mulla on nyt joku kp65 ja mä tein yli 2vk sit negatiivisen testin. Oviksesta ei oo varmuutta mutta epäilen sen olleen tiettyjen päivien välillä oireiden perusteella jonka mukaan oon arvioinut mitkä päivät vois olla menossa. Mutta siis onhan se voinut olla vielä muutamia päiviä myöhemminkin mutta pitää arvioida myös sen mukaan millon seksiä oli viimeksi, joten mikään dpo14 ei oo esim mahdollista.

Ootko viikkodigin tehnyt? Jos tulisi vähän luottavaisempi olo, jos näyttäisi siinä vaikka jo sitä 2-3 viikkoa vaikka nuo olisi hailuroita! Tai jos on jääny ovistestejä jemmaan, niin niistä katsoa onko testiviiva tummempi kuin kontrolli! Tuossa kuvassa on mun eka positiivinen aamulta minkä sain tästä raskaudesta, aattelin viivanpaikaksi/vääräksi tai omien silmien halusi nähdä viiva. Mutta iltapäivällä tein viikkodigin, niin näytti tulokseksi kuitenkin 1-2.![]()