Elokuisten plussatestien kuvia

No ei oo vahvistunu. Alempi on äsken tehty.
Tähän oli pidätystä noin tunti. En muista mitä eilen on ollu. Ehkä saman verran.

Ehkä tää nyt vaan on kemiallinen :Crying Cat Face:

Liitteet

• IMG_20211203_113825.jpg
    IMG_20211203_113825.jpg
    739.6 KB · Katsottu: 34
Siis joo! Ei sais testailla joka päivä! Nyt kun oon tähän oravanpyörään lähtenyt niin en jotenkin pysty lopettaa ja kun tulee vuotoakin. Oon päättänyt jo hakea rfsun 8kpl testipaketin kun sain sillä viimeks parempia viivoja kuin pc :tears: huoh.. Pääsispä itekin verikokeisiin.. En vaan viitti maksaa sitä kun kahdesti ois kuitenkin hyvä käydä.

Jos pc:llä tarkoitat pregcheckin testejä, niin mä otin ne testiin kun ei muita kaupasta löytynyt sillä hetkellä ja on kyllä paljon huonompia kun rfsu:n testit. Rfsu näytti ensimmäisenä haaleaa plussaa, digitesti 1-2 ja pregcheck seuraavana päivänä negatiivista. Apteekin testi taas näytti hyvin lähes yhtä tummaa viivaa kontrollin kanssa, vaikka pregcheck oli muka nega. Alkoi näyttämään haamuja vasta kun menkat oli myöhässä n. 4 päivää, vaikka kaikki muut testit antoi positiivisen jo aiemmin. Nyt toki antaa jo yhtä tumman viivan kuin kontrolliviivakin.

Tähän oli pidätystä noin tunti. En muista mitä eilen on ollu. Ehkä saman verran.

Luottaisin enemmän noihin mitkä tehty aamulla niin on suht samat olosuhteet, nehän oli sulla vahvistuneet.

Sanoisin että tunnin pidätys on näin alussa liian lyhyt eikä siitä voi päätellä mitään... Testaa huomenna ja se hcg tuplaantuu vain joka toinen päivä niin ei se joka päivä edes vahvistu se viiva :smiling-eyes:

Pahoittelut tästä jatkuvasta testispämmäämisestä mutta eiks tää ketju oo just niille :No Evil Monkey: näillä testeillä yli12h ero, äsken tein siis alemman, ylempi aamulta. Kuvat otettu 5min kohdalla. Valotus on vähän eri vaikka sama paikka. mut ehkä vähän vahvistunut.. Nyt ootellaan sit et kuivuu et miltä sit näyttää :Face With Tears Of Joy:

Liitteet

• IMG_2021-12-03_19-58-13.JPG
    IMG_2021-12-03_19-58-13.JPG
    376.9 KB · Katsottu: 45
Miltä @smoothie. näytti kuivuessaan, oliko uudempi vahvempi? :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mä tein tänään digin vielä oman mielenrauhan takia, näytti 2-3 ja viikko sitten 1-2 eli ainakin olisi oikein nousussa hormonit testin mukaan. Malttaiskohan sitä jo lopettaa tähän testailut. :No Evil Monkey:

Joo oli vahvempi kuivuessaan. Tänään aamulla tein taas pc ja rfsu mut nyt ei näytä et kumpikaan ois oikein vahvistunut..tai eilisaamuun rfsuhun verrattuna ehkä vähän. En tiiä :Face Without Mouth: voisko sit olla et en saa aamupissasta niin vahvoja.. Joillakin ollut tollastakin. Tää piina ei ikinä lopu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jos vaan mieli malttaa niin älä tee joka aamu! Tai jos teet niin älä vertaile peräkkäisten aamujen testejä, vaan aina joka toisen päivän. Ei mullakaan vahvistunut päivässä, mutta joka toinen päivä oli testi aina edellistä tummempi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Jos vaan mieli malttaa niin älä tee joka aamu! Tai jos teet niin älä vertaile peräkkäisten aamujen testejä, vaan aina joka toisen päivän. Ei mullakaan vahvistunut päivässä, mutta joka toinen päivä oli testi aina edellistä tummempi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Niin kunhan vaan malttais. Nyt ei tosin näyttänyt et ainakaan pc ois tummentunut torstaiaamusta. Mut vertaan vielä kuivina. Ja pct loppukin nyt ja yritän olla hakematta lisää. Rfsuta on vielä 6kpl :Speak No Evil Monkey:

Ne pregcheckit on musta ihan huonoja, näytti kokoajan paljon haaleammat testiviivat verrattuna rfsu tai apteekin testiin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo. Pc ei oo liikkunu oikein mihinkään suuntaan. Rfsu oli eilisiltana vahvempi kuin tänä aamuna mutta tosiaan eilisaamuun verrattuna vahvistunu. Ota tästä nyt selvää. Ei varmaankaan tiedä hyvää. Vuotoa tulee pyyhkiessä edelleen muutamia kertoja päivässä ja oireita ei juuri. Ärsyttää.

Liitteet

• IMG_20211204_094635.jpg
    IMG_20211204_094635.jpg
    4.2 MB · Katsottu: 77
Täs on nyt kolmen aamun suora, alin tän aamun. Pientä vahvistumista mut olisin olettanut et ois jo paljon enemmän vahvempi viiva kun päiviä pitäs olla vähintään 5+0 tänään oman arvion mukaan. Vaikka oon lukenut mooonta keskustelua et viivan vahvuus ei välttämättä kerro mitään ja joillain ei viiva vaan oo ikinä tullut kontrollin vahvuiseksi. Silti en vaan pysty olemaan relax.

Liitteet

• IMG_20211205_093025.jpg
    IMG_20211205_093025.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 40
Täs on nyt kolmen aamun suora, alin tän aamun. Pientä vahvistumista mut olisin olettanut et ois jo paljon enemmän vahvempi viiva kun päiviä pitäs olla vähintään 5+0 tänään oman arvion mukaan. Vaikka oon lukenut mooonta keskustelua et viivan vahvuus ei välttämättä kerro mitään ja joillain ei viiva vaan oo ikinä tullut kontrollin vahvuiseksi. Silti en vaan pysty olemaan relax.

Mitä jos koittaisit hakea vaikka jonkun apteekin testeistä noiden liuskojen sijaan, ne apteekkarin on ainakin yleensä antanut selkeimmät viivat itse testaillessa. Ootko laskenut viikot kuukautisista vai mahdollisesta oviksesta? Oisko mahdollista et ovis ois ollu vähän myöhemmin ja oiskin aikaisemmat viikot?

Ja mitä noihin testeihin, niin on tuo alin ainakin omaan silmään tummempi vrt ylimpään! :Hugging Face:

Mitä jos koittaisit hakea vaikka jonkun apteekin testeistä noiden liuskojen sijaan, ne apteekkarin on ainakin yleensä antanut selkeimmät viivat itse testaillessa. Ootko laskenut viikot kuukautisista vai mahdollisesta oviksesta? Oisko mahdollista et ovis ois ollu vähän myöhemmin ja oiskin aikaisemmat viikot?

Joo oon tätäkin pohtinut et hakisko.. Siis kuukautisista ei ainakaan kun mulla on nyt joku kp65 ja mä tein yli 2vk sit negatiivisen testin. Oviksesta ei oo varmuutta mutta epäilen sen olleen tiettyjen päivien välillä oireiden perusteella jonka mukaan oon arvioinut mitkä päivät vois olla menossa. Mutta siis onhan se voinut olla vielä muutamia päiviä myöhemminkin mutta pitää arvioida myös sen mukaan millon seksiä oli viimeksi, joten mikään dpo14 ei oo esim mahdollista.

Tommonen tuli eilen aamulla tehtyä. Kai tähän testin tulokseen luottaa, vaikka tehnyt sitä täysin oikein. Aamulla heti tein testin, mut en lukenu ohjeita ku kuvittelin muistavani miten ne tehdään ulkomuistista. Pidin sitä tikkua siinä 10sek enkä todellakaan laskenut missisippejä. Olis pitänyt pitää 15 sek. Kotona ei oo enempää testejä, et kai sit ens viikon lopulla pitänee testaa uudelleen, et onks tää totta :rolling:

Liitteet

• 20211204_090208.jpg
    20211204_090208.jpg
    822.9 KB · Katsottu: 37
Joo oon tätäkin pohtinut et hakisko.. Siis kuukautisista ei ainakaan kun mulla on nyt joku kp65 ja mä tein yli 2vk sit negatiivisen testin. Oviksesta ei oo varmuutta mutta epäilen sen olleen tiettyjen päivien välillä oireiden perusteella jonka mukaan oon arvioinut mitkä päivät vois olla menossa. Mutta siis onhan se voinut olla vielä muutamia päiviä myöhemminkin mutta pitää arvioida myös sen mukaan millon seksiä oli viimeksi, joten mikään dpo14 ei oo esim mahdollista.

Ootko viikkodigin tehnyt? Jos tulisi vähän luottavaisempi olo, jos näyttäisi siinä vaikka jo sitä 2-3 viikkoa vaikka nuo olisi hailuroita! Tai jos on jääny ovistestejä jemmaan, niin niistä katsoa onko testiviiva tummempi kuin kontrolli! Tuossa kuvassa on mun eka positiivinen aamulta minkä sain tästä raskaudesta, aattelin viivanpaikaksi/vääräksi tai omien silmien halusi nähdä viiva. Mutta iltapäivällä tein viikkodigin, niin näytti tulokseksi kuitenkin 1-2. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• IMG_20211126_091206__01.jpg
    IMG_20211126_091206__01.jpg
    273.5 KB · Katsottu: 29
Ootko viikkodigin tehnyt? Jos tulisi vähän luottavaisempi olo, jos näyttäisi siinä vaikka jo sitä 2-3 viikkoa vaikka nuo olisi hailuroita! Tai jos on jääny ovistestejä jemmaan, niin niistä katsoa onko testiviiva tummempi kuin kontrolli! Tuossa kuvassa on mun eka positiivinen aamulta minkä sain tästä raskaudesta, aattelin viivanpaikaksi/vääräksi tai omien silmien halusi nähdä viiva. Mutta iltapäivällä tein viikkodigin, niin näytti tulokseksi kuitenkin 1-2. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Keskiviikkona sain digiin 2-3. Harkitsen uuden digin tekoa ens ke mut pelkään samalla ettei se anna 3+ kun joillekin antanut sen vasta tavanomaista myöhemmin. Mut tietty jos tuliski 1-2 niin tietäs et se oli siinä. Vertailuksi, tässä on mun viime raskauden dpo15 testiajalla (joka on varma dpo15). Tän jälkeen en enää testannu. Toi missä monta testiä niin ylin se dpo15 kuivuneena ja alin taitaa olla dpo10, jossa ei siis näy juuri mitään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• IMG_20200618_145622.jpg
    IMG_20200618_145622.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 39
  • IMG_20200618_184025.jpg
    IMG_20200618_184025.jpg
    4.4 MB · Katsottu: 39
Takaisin