Elokuisten plussatestien kuvia

Netistä tilaamalla saa kaikkein edullisimmin testit, joutuu tietysti odottamaan että kusti polkee mutta itsekin testien entisenä suurkuluttajana tilasin raskauskeijulta tai kotitestiltä sekä ovis että raskaustestit ja säästin melkoisesti verrattuna jos kaiken olisin lähiapteekista tai marketista hakenut.

Raskauskeijulta tilasin itsekin One Step -liuskoja ison kasan ja luulin pärjääväni niiden ja yhden digitestin kanssa, mutta tämähän lähti aivan lapasesta.

Jos prosessi pitää aloittaa alusta, tiedän varautua Raskauskeijulta todella paljon isommalla ja monipuolisemmalla testimäärällä jatkossa :tears:

Raskauskeijulta tilasin itsekin One Step -liuskoja ison kasan ja luulin pärjääväni niiden ja yhden digitestin kanssa, mutta tämähän lähti aivan lapasesta.

Jos prosessi pitää aloittaa alusta, tiedän varautua Raskauskeijulta todella paljon isommalla ja monipuolisemmalla testimäärällä jatkossa :tears:
Ja sit ne raskauskeijun herkät liuskat ei ole edes herkkiä. Kotitestin herkät onestepin liuskat on parempia, mutta.. mä olen saanut niillä kahdesti ihan selvän punaisen viivan kun muut testit oli negaa, myös digi. Tein reklamaation toisella kertaa ja sain hyvityksenä 10kpl samanlaista liuskaa.

Kiitos vinkeistä! Käyn tänään apteekissa ja isommassa kaupassa, kun tuossa meidän lähikaupassa myydään vain noita rfsun testinrimpuloita :sad001

Meidän lähikaupassa ei ollut, kuin noita rfsu testejä, ja muiden kokemuksesta tiesin, että mitä tahansa muita, kuin niitä :Grinning Face: Niillä siis turha lähteä itseään kiduttamaan.

Mulla ei taas rfsu oo kertaakaan antanut väärää positiivista, aina ollut oikea tulos. Pregcheck taas näytti tästä raskaudesta negaa vaikka rfsu oli positiivinen. Vaikka niitä niin kehutaan luotettavemmaksi. :No Evil Monkey:

Mie tein jouluaattona vertailua ja huvikseni ostin kaikkia lähikaupan testejä. Tänään tein sitten vielä loput testit, mitä miulta löytyi nyt saa riittää.
Kerroin töissä kaikille. Meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, joten koin jotenkin helpommaksi kertoa. Ja kun muutama läheisin jo tiesi.

Liitteet

• IMG_20211229_045648362.jpg
    IMG_20211229_045648362.jpg
    335.6 KB · Katsottu: 53
  • IMG_20211224_175014618~2.jpg
    IMG_20211224_175014618~2.jpg
    513.1 KB · Katsottu: 53
Ei ole minun viivat vieläkään (dpo 21) tasavahvaksi tulleet, ruskea vuoto ja kipu vasemmalla alavatsasta lisääntynyt. Tilanne on aivan samankaltainen viime keväisen kohdunulkoisen raskauden kanssa, joten minun toivo onnistumisen suhteen on mennyt :loudlycrying:

Kävin tänään verikokeessa ja ylihuomenna uusiksi, jotta näemme onko kohdunulkoisesta todella kyse. :Broken Heart:

Liitteet

• 921849B7-E4B9-49FA-B145-A03904613B0A.png
    921849B7-E4B9-49FA-B145-A03904613B0A.png
    5.1 MB · Katsottu: 37
Ei ole minun viivat vieläkään (dpo 21) tasavahvaksi tulleet, ruskea vuoto ja kipu vasemmalla alavatsasta lisääntynyt. Tilanne on aivan samankaltainen viime keväisen kohdunulkoisen raskauden kanssa, joten minun toivo onnistumisen suhteen on mennyt :loudlycrying:

Kävin tänään verikokeessa ja ylihuomenna uusiksi, jotta näemme onko kohdunulkoisesta todella kyse. :Broken Heart:

Toivottavasti hcg-tasot nousee hyvin ja pieni olisi turvallisesti kyydissä. Tsemppiä odotteluun, se on raastavaa :red-heart:

Toivottavasti kaikki olisi kunnossa :folded::red-heart: mun silmään viivat näyttävät hyvältä, toivotaan parasta :red-heart:

Pokka, munkin silmään viivat näyttävät hyviltä. Toivotaan parasta :red-heart:

Olenko ainoa, joka ei sitten tehnyt "tuhatta testiä"? Tuli mieleen, että tarkistin kyllä, että viivat vahvistuvat, mutta että en koskaan tikuttanut niihin leffaviivoihin asti, jos sellaiset olisi koskaan tulleet. En varmaan uskaltanut? Olisikohan pitänyt? :Eyes:

Olenko ainoa, joka ei sitten tehnyt "tuhatta testiä"? Tuli mieleen, että tarkistin kyllä, että viivat vahvistuvat, mutta että en koskaan tikuttanut niihin leffaviivoihin asti, jos sellaiset olisi koskaan tulleet. En varmaan uskaltanut? Olisikohan pitänyt? :Eyes:

Kiitos tsempeistä, näillä on iso merkitys minulle ❤️

En varmasti itsekään näin neuroottisesti olisi testaillut, jos taustalla ei olisi vuosien lapsettomuushoitoja ja suuria vastoinkäymisiä niiden aikana.

Kun toistaiseksi ainokaiseni nuorena sain, riitti yksi raskaustesti eikä mielessä käväissytkään, että jotain voisi mennä pieleen.

Ainakin omalla kohdalla testaamisen taustalla on valtava epäonnistumisen ja komplikaatioiden pelko. Yritän muun muassa varmistaa, että ainoa jäljellä oleva munanjohdin ja munasarja pysyvät ehjinä :Broken Heart:

Tässä raskaudessa tein vain sen yhden ja ainoan testin, sekin vähän sillä asenteella että "ei tässä mitään raskaana olla, teenpä nyt kuitenkin testin jotta menkat voi heti huomenna alkaa" ja hupsis! Leffaviivat pärähti ennen testiajan päättymistä alle kymmenessä sekunnissa. Ikinä ei ole näin tapahtunut.

Toivotaan parasta, hengessä mukana :folded::red-heart:

Munkin mielestä ihan hyvä viiva, mullakaan ei ollut vielä dpo 21 tasavahvat. Mutta ynmärrän huolen, hyvä että pääsit hcg-mittauksiin ja toivotaan parasta :Heavy Black Heart:

Mä tikutin tässä raskaudessa leffaviivoihin saakka, koska testejä oli kaapissa ja kun sen aloitti, niin pakkohan sitä oli jatkaa :No Evil Monkey: Mutta esikoisesta tein 3-4 testiä, joista viimeisin oli kyllä kaukana leffaviivoista, kun en jaksanut hommata lisää testejä muuta kuin sit viikkodigin.

Mä olisin tehnyt vain yhden testin, mut mies halusi, että teen toisen :tears: tää on mun kolmas raskaus ja ikinä en oo vielä tehnyt digitestiä. Jotenkin on aina jaksanut odotella sitä varhaisultraa, että saa tietää mikä tilanne tuolla on meneillään

:Heavy Black Heart::Broken Heart::Broken Heart::Broken Heart:

Eilen tuli seurantaverikokeen tulos ja lääkärin mukaan nousu viittaa kohdunsisäiseen raskauteen, jota jäin itse hieman ihmettelemään, sillä tulos 996-1720 aikavälillä 43h). Ohjeena hakeutua päivystykseen, jos kivut yltyvät. Pieni vuoto voi kuulemma olla normaalia alkuraskaudesta.

En kyllä kyennyt lainkaan luottamaan, että raskaus olis normaali eikä tunnetta helpottanut lainkaan, että illalla vessakäynnin yhteydessä pönttöön ilmestyi iso hyytymä :crying-face: kivut tai vuoto ei tuosta kuitenkaan ole voimistuneet ainakaan vielä vaan päinvastoin, joten jään edelleen seuraamaan tilannetta. Raastavaa tämä aika kyllä on :Broken Heart:

Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta kaikille :Heavy Black Heart:

:Heavy Black Heart::Broken Heart::Broken Heart::Broken Heart:

Eilen tuli seurantaverikokeen tulos ja lääkärin mukaan nousu viittaa kohdunsisäiseen raskauteen, jota jäin itse hieman ihmettelemään, sillä tulos 996-1720 aikavälillä 43h). Ohjeena hakeutua päivystykseen, jos kivut yltyvät. Pieni vuoto voi kuulemma olla normaalia alkuraskaudesta.

En kyllä kyennyt lainkaan luottamaan, että raskaus olis normaali eikä tunnetta helpottanut lainkaan, että illalla vessakäynnin yhteydessä pönttöön ilmestyi iso hyytymä :crying-face: kivut tai vuoto ei tuosta kuitenkaan ole voimistuneet ainakaan vielä vaan päinvastoin, joten jään edelleen seuraamaan tilannetta. Raastavaa tämä aika kyllä on :Broken Heart:

Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta kaikille :Heavy Black Heart:
Tuo epätietoisuus on kamalaa :Broken Heart:
Toivotaan, että kaikki kääntyy vielä hyväksi :folded::Two-hearts: tuo hcg:n nousuhan on luultavasti ihan linjassa sen kanssa että se tuplaantuu noin parin vuorokauden välein. Ei se tuplaantuminen kuitenkaan kellontarkasti tapahdu, saati että nousu olisi pilkuntarkasti juuri tuplaantumistahdissa. Välillä voinee nousta vähemmän ja välillä enemmän, mutta pääsääntöisesti noin suunnilleen tuplaantuu tuossa 48h aikahaarukassa.

En ole ikinä tehnyt mitään tarkistustestejä. Yksi on aina riittänyt. Ekoilla tein digitaaliset ja nyt kahdessa viimeisimmässä on ollut vahvemmat kun kontrolliviivat, joten eipä ne siitä voi enää vahvistua :D

Takaisin