Elokuisten plussatestien kuvia

@smoothie. Olisko sun mahdollista soittaa neuvolaan, jos ottaisivat verikokeella hcg:n?

@smoothie. Olisko sun mahdollista soittaa neuvolaan, jos ottaisivat verikokeella hcg:n?

On, mutta jotenkin ajattelin että yritän nyt oottaa sinne ultraan joka on pe jos siellä selviäisi tilanne jos nyt ei testi oo nega huomenna/torstaina ja/tai kivut ja kunnon vuoto ala. Kun jos oisin saanu lähetteen verikokeeseen niin varmaan huomenna tulis tulos ja voiko siitäkään sit varmaksi päätellä mitään ja toiseen kokeeseen pitäs oottaa varmaan ens maanantaille. Toki jos pe näkymä on epäselvä niin sillon ois ollu kiva jos ois ees se yks hcg tiedossa ja pääsis sit pian toiseen.

On, mutta jotenkin ajattelin että yritän nyt oottaa sinne ultraan joka on pe jos siellä selviäisi tilanne jos nyt ei testi oo nega huomenna/torstaina ja/tai kivut ja kunnon vuoto ala. Kun jos oisin saanu lähetteen verikokeeseen niin varmaan huomenna tulis tulos ja voiko siitäkään sit varmaksi päätellä mitään ja toiseen kokeeseen pitäs oottaa varmaan ens maanantaille. Toki jos pe näkymä on epäselvä niin sillon ois ollu kiva jos ois ees se yks hcg tiedossa ja pääsis sit pian toiseen.

Voihan siitä varmaan jotakin päätellä, jos viikkoihin nähden olisi oikenalaiset arvot tai vaihtoehtoisesti sitten tavallista pienemmät mitä kuuluisi olla. Ei tietenkään satavarma tulos sekään ole, mutta pitäisin kuitenkin varmempana kuin raskaustestien tulokset. Itse kävin testauttamassa hcg:n verikokeilla. Mitkä viikot sulla on nyt?

Voihan siitä varmaan jotakin päätellä, jos viikkoihin nähden olisi oikenalaiset arvot tai vaihtoehtoisesti sitten tavallista pienemmät mitä kuuluisi olla. Ei tietenkään satavarma tulos sekään ole, mutta pitäisin kuitenkin varmempana kuin raskaustestien tulokset. Itse kävin testauttamassa hcg:n verikokeilla. Mitkä viikot sulla on nyt?

Joo on se näinkin. En oo varma mutta luulen et joku 5+ päivä.

Tässä vielä päiväpissasta pc, 4+2. Pidätysiaikaa ehkä 1,5h

Hirveesti pelottaa, et lähtee haalistumaan :loudlycrying:
Rfsu tein kanssa. Siinä paljon haaleempi viiva.

Emmä kyllä tiiä et onko tässä nyt enää mitään järkeä testata...

Liitteet

• 20211207_145322.jpg
    20211207_145322.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 24
Muokattu viimeksi:
Tein aamulla pregcheckin ja siihen ei tullut yhtään viivaa, ei edes kontrolliviivaa. Tais mennä jotenkin pieleen...

Tein aamulla pregcheckin ja siihen ei tullut yhtään viivaa, ei edes kontrolliviivaa. Tais mennä jotenkin pieleen...

Jos kontrolliviivaakaan ei tule, niin testi ei tosiaan ole toiminut ollenkaan :Grimacing Face:

Tässä mun kollaasi :Grinning Face: Tällä kertaa ei varmaan tarvii testailla niin usein kuin esikoisesta, kun nyt tein ekan testin vasta kun menkat oli myöhässä :Grinning Face: Ens viikon lopulla teen vielä toisen viikkodigin, katotaan maltanko olla siihen asti seuraamatta viivan vahvistumista :Smiling Face With Open Mouth:

Liitteet

• 20211208_085119.jpg
    20211208_085119.jpg
    459.6 KB · Katsottu: 59
Täältä leffaviivat dpo19 :smiling face with heart-eyes:

Mahtavat viivat :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Mulla abt sama dpo ja ei ollu lähelläkään tollasta aamulla :Grimacing Face: En oo siis malttanut olla testaamatta ja eilen iski jo huoli, kun viiva ei vaikuttanut tummuvan ollenkaan. Tänään oli tummunut, mutta edelleen selvästi kontrolliviivaa haaleempi. Ei nyt oo tähän hätään kuvaa... Tosin kattelin vanhoja kuvia et esikoisesta oli aika lailla samanlainen viiva dpo 18, et toivoa on. Mietin, että uskaltaisinko tehä uuden viikkodigin jo sunnuntaina, kun mun mielestä ovis oli 3vkoa sitten to-su välillä. Mut sit tulis kauhee huoli ja pitäs ostaa uus paketti, jos tulis edelleen 2-3vkoa eikä 3+ :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla vaihtuu viikot sunnuntaisin, joten maanantaina vois tehdä vikan digin. En kyllä tiiä uskallanko ihan vielä. Jos nyt vaikka sit ens viikon loppupuolella.

Kyllähän noi viivat antaa vähän uskoa tilanteeseen. Toki voi se aina vaan mennä kesken tai olla tuulimuna :Relieved Face:

Eilen tein testin 3+6 kp 28/32 dpo 13
Toivotaan että viivat vahvistuisi. Takana km toukokuussa 21, keskenmenon pelko on suuri
Ensimmäinen lapsi olisi❤️

Liitteet

• IMG_20211209_153047.jpg
    IMG_20211209_153047.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 49
Muokattu viimeksi:
Saakeli tää testaaminen ajaa mut hermoromahduksen partaalle :Weary Cat Face: Kun toi tämän aamuinen tummempi viivakin oli kuivuttuaan näimmä haalistunut melko mitättömäksi, ottaen huomioon et pitäis olla vähintään dpo 18. Ja kun noi (dpo 15-18) laittaa allekkain, niin tummumista hädin tuskin huomaa. Ainoastaan, jos vertaa toissa-aamuista ja tämän aamuista, niin siinä on selvä ero. Sanokaa nyt pliis, vaikuttaako nää silti ihan hyvältä (ja joo, aion tehdä uuden viikkodigin sunnuntaina ja tilasin niitä jo vielä yhden siltä varalta, että näyttää sillon vielä 2-3vkoa) :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nää on siis Raskauskeijun "erittäin herkkiä":

20211210_213848.jpg

20211210_213920.jpg

Saakeli tää testaaminen ajaa mut hermoromahduksen partaalle :Weary Cat Face: Kun toi tämän aamuinen tummempi viivakin oli kuivuttuaan näimmä haalistunut melko mitättömäksi, ottaen huomioon et pitäis olla vähintään dpo 18. Ja kun noi (dpo 15-18) laittaa allekkain, niin tummumista hädin tuskin huomaa. Ainoastaan, jos vertaa toissa-aamuista ja tämän aamuista, niin siinä on selvä ero. Sanokaa nyt pliis, vaikuttaako nää silti ihan hyvältä (ja joo, aion tehdä uuden viikkodigin sunnuntaina ja tilasin niitä jo vielä yhden siltä varalta, että näyttää sillon vielä 2-3vkoa) :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nää on siis Raskauskeijun "erittäin herkkiä":

View attachment 108825

View attachment 108826

Joo hei se hcg nousee kahden pvn välein ja siksi noissa kahdessa on selvempi ero. Pääasia, että vahvistuu, eikä haalistu, eikä vuotoa :smiling-eyes:
Itse en tykännyt koskaan noista liuskatesteistä, kun en niihin saanut koskaan kunnollista plussaa esikoisesta.

@Vkmk tuli sekin mieleen, että ootko varma, milloin ovulaatio on ollut?

Joo hei se hcg nousee kahden pvn välein ja siksi noissa kahdessa on selvempi ero. Pääasia, että vahvistuu, eikä haalistu, eikä vuotoa :smiling-eyes:
Itse en tykännyt koskaan noista liuskatesteistä, kun en niihin saanut koskaan kunnollista plussaa esikoisesta.

Joo, siks vertasinkin noita kahta. Mutta sit taas ti-to testeissä ei ollu juurikaan eroa :Grimacing Face:

Oviksen ajankohdasta sen verran, että en oo varma - itse asiassa olin ennen plussaa melko varma, etten ovuloinut ollenkaan :Face With Tears Of Joy: Mutta epäselvät ovisoireet alkoi to 18.11. ja loppui ma 22.11. Eli tosiaan vähintään dpo 18 pitäis mun järjen mukaan olla.

Nyt luin noita ketjuja raskaustesteistä ja ilmeisesti tää Raskauskeijun saattaa näyttää aika huonosti hormonin nousun, eli toivottavasti johtuu siitä. Esikoisesta näillä kyllä vahvistui viiva selkeesti haamusta plussaksi, mutta sillon alotin ja lopetin testailun aiemmin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hyvä kun joku muukin ylitulkitsee viivojen vahvistumista. :Face With Tears Of Joy:

Kuvassa ylemmät on 10 mIU/ml ja alemmat 25 mIU/ml. Dpo10 (vain herkempi testi) - dpo15. Dpo12 olin kai juonut turhan vähän, kun oli kauhean väkevää pissaa, ja sen jälkeen oli pari päivää heikommat viivat. :No Evil Monkey: Aamulla, kun noita viivoja tuijottelin, tuntui, etteivät ne ole oikein viime päivinä vahvistuneet, mutta nyt kun katson kuvaa, niin kyllähän ne sittenkin pikkuhiljaa vahvistuvat.

Mutta hyvältä näyttää Vkmk:n viivat. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ei kahden peräkkäisen päivän välillä yleensä olekaan kovin suurta eroa.

Liitteet

• 20211210_073121.jpg
    20211210_073121.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 40
Hyvä kun joku muukin ylitulkitsee viivojen vahvistumista. :Face With Tears Of Joy:

Kuvassa ylemmät on 10 mIU/ml ja alemmat 25 mIU/ml. Dpo10 (vain herkempi testi) - dpo15. Dpo12 olin kai juonut turhan vähän, kun oli kauhean väkevää pissaa, ja sen jälkeen oli pari päivää heikommat viivat. :No Evil Monkey: Aamulla, kun noita viivoja tuijottelin, tuntui, etteivät ne ole oikein viime päivinä vahvistuneet, mutta nyt kun katson kuvaa, niin kyllähän ne sittenkin pikkuhiljaa vahvistuvat.

Mutta hyvältä näyttää Vkmk:n viivat. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ei kahden peräkkäisen päivän välillä yleensä olekaan kovin suurta eroa.

Kiitos, tää helpotti :Heavy Black Heart: Mutta siis onko noi sun kummankin suoran alimmat samalta päivältä? Miten toi epäherkemmän viiva on vahvempi kuin herkän? :Eyes:

Takaisin