Elokuisten plussatestien kuvia

Kiitos, tää helpotti :Heavy Black Heart: Mutta siis onko noi sun kummankin suoran alimmat samalta päivältä? Miten toi epäherkemmän viiva on vahvempi kuin herkän? :Eyes:

Epäherkemmän viiva on yleensäkin vahvempi kuin herkän! Herkkä testi reagoi pienempään määrään hcg:tä, mutta muodostaa hailuramman viivan. Testasin edellisessäkin raskaudessa molemmilla, ja lopulta sain kyllä leffaviivat molemmilla, mutta herkkien testien viivat olivat varsinkin alussa aika haaleita.

Siksikään ei kannata vertailla muiden testiviivoihin, kun eri testeillä tulee ihan eri vahvuiset viivat.

Laitanpa tähän vielä edellisen raskauden viivat. Vasemmalla herkempi, oikealla epäherkempi. Dpo 10 (vain herkempi testi), 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 21 ja 25. Näköjään oli viimeksi dpo15 kyllä jo vahvempi viiva, mutta toisaalta oli kyllä tänä aamuna tosi laimeaa pissaa... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Joo, ei kannattaisi ylitulkita!

Liitteet

• viivat.PNG
    viivat.PNG
    1.6 MB · Katsottu: 62
Kiitos, Jadine! Aina oppii uutta, enpä tiennyt että herkemmissä testeissä viiva on haaleampi!

Ehdin sit jo suunnitella epäherkän testin ostoa tähän väliin, mutta tän aamun viivaan olin taas jo ihan tyytyväinen ja huomenna teen sen digin, niin ehkä pärjään niillä :Smiling Face With Open Mouth:

Kiitos, Jadine! Aina oppii uutta, enpä tiennyt että herkemmissä testeissä viiva on haaleampi!

Ehdin sit jo suunnitella epäherkän testin ostoa tähän väliin, mutta tän aamun viivaan olin taas jo ihan tyytyväinen ja huomenna teen sen digin, niin ehkä pärjään niillä :Smiling Face With Open Mouth:

Suosittelen pc:n puikkotestiä. Se on minusta paras, kun noita viivoja tulkitsin :tears:

Ja tääki oli ihan jees testin. Normal kaupasta ostettu, varmaan joku ruotsalainen testin, kun ruotsinkielellä oli laatikkokin. 5 testiä maksoi 3e.
Dpo20 :Two-hearts:

Liitteet

• 20211211_081830.jpg
    20211211_081830.jpg
    739.9 KB · Katsottu: 23
Jospa sitä vihdoin alkaisi uskoa, että ainakin kemiallinen raskaus alkaa näyttää aika epätodennäköiseltä. :Grinning Face: Dpo16, ylempi herkempi. Nyt kyllä pidän ainakin päivän taukoa testaamisesta.

Yksi digi olisi myös kaapissa. Viime raskaudessa halusin ehdottomasti nähdä kaikki kolme lukemaa digissä, mutta nyt en kyllä taida ostaa enempää digejä. Noista viivoista näkee kuitenkin hyvin tuon hcg:n nousun, ja tiedän edellisestä raskaudesta, millaisilla viivoilla olen saanut 2-3 viikkoa ja 3+ viikkoa. Ehkä säästän sen digin siihen, kun oletan saavani 3+.

Liitteet

• 20211211_093058.jpg
    20211211_093058.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 42
Kaksi ylintä dpo 16, kolmas dpo 17 ja alin dpo 18. Ensimmäistä kertaa raskaana 40- vuotiaana, mies 41-vuotiaana. On tässä ihmettelemistä. Yritettiin 10 kuukautta ja tulin heti raskaaksi kun sain kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeet. Kaksi kertaa viime keväänä oli raskausoireita, jotka loppuivat lyhyeen. Kiva kun olette täällä. Ei vielä viitsi kertoa muille.

Liitteet

• IMG-20211211-WA0000.jpg
    IMG-20211211-WA0000.jpg
    93.8 KB · Katsottu: 46
Jospa sitä vihdoin alkaisi uskoa, että ainakin kemiallinen raskaus alkaa näyttää aika epätodennäköiseltä. :Grinning Face: Dpo16, ylempi herkempi. Nyt kyllä pidän ainakin päivän taukoa testaamisesta.

Yksi digi olisi myös kaapissa. Viime raskaudessa halusin ehdottomasti nähdä kaikki kolme lukemaa digissä, mutta nyt en kyllä taida ostaa enempää digejä. Noista viivoista näkee kuitenkin hyvin tuon hcg:n nousun, ja tiedän edellisestä raskaudesta, millaisilla viivoilla olen saanut 2-3 viikkoa ja 3+ viikkoa. Ehkä säästän sen digin siihen, kun oletan saavani 3+.
Koskahan sen 3+ vois saada :Grimacing Face:

Meinaatteko tehä vielä digitestiä, siis niin et tulis viikot 3+? Vai ootteko tyytyväisiä viivoihin?

Mulla on vielä yks digi. Mut mietin et luonko itelleni vaan paineita ja ressiä, jos tuleekin vaan 2-3.

Koskahan sen 3+ vois saada :Grimacing Face:

Testasin viime raskaudessa digillä dpo11, dpo18 ja dpo25, eli aina viikon välein. En tiedä, olisiko 3+ tullut jo aiemmin, kun en tosiaan halunnut stressiä siitä, jos tuleekin vain 2-3. Tuosta ylempää näkyy, miten vahvat viivat oli silloin dpo25. Tein ensin liuskatestin, ja kun tuli hienot leffaviivat, niin uskalsin samasta pissasta tehdä sen digin myös. :)

Meinaatteko tehä vielä digitestiä, siis niin et tulis viikot 3+? Vai ootteko tyytyväisiä viivoihin?

Mulla on vielä yks digi. Mut mietin et luonko itelleni vaan paineita ja ressiä, jos tuleekin vaan 2-3.
Aion testata vielä sen 3+ ja mietin että varmaan maanantaina testaan... 2-3 tuloksen sain tiistaina... Maanantaina on 5+2 niin luulisi jo antavan 3+ tänään myös suht tasavahvat viivat

Viivat vahvistuu:smiling face with heart-eyes:
Tänään 3+4 ja dpo 12 (ehkä).
Meilläkin tärppäsi heti kun sain "lievään kilpparin vajaatoimintaan" lääkkeet ja THS-arvot laskivat >2.5. Pari kk sitten THS-arvo oli 3.6.

Mahtavaa! Mulla oli tsh samoin 3.6, mutta vielä kuukausi sitten.

Torstaina lääkäri soitti, että on laskenut 2,8:aan ja että tuplataan annos. Olin tuntia ennen puhelua saanut haalean viivan.

Olin näyttänyt hämmentyneenä tikun miehelleni samalla sekunnilla kun sen piti juosta bussiin. Ajoitus oli näin huono, sillä olin jo aiemmin tehnyt kaksi negatiivista early detection testiä, enkä odottanut, että toista viivaa voisi tulla.

Olipa erikoinen aamu!

Mä nyt hätähousuna tein sen toisen digin ja näytti edelleen 2-3vkoa. Mutta niin sen kaiken järjen mukaan pitikin näyttää, jos ovis on ollut oireiden loppupäässä, eli en nyt oo vielä huolissani. Paitsi sen verran, että googlasin jonkun ketjun aiheesta ja siellä useimmat oli saanu 3+ viikoilta 5+2 eteenpäin, osa vasta 6+. Eli olin ihan liian ajoissa, kun tänään 4+6. Liuskatesti oli kuitenkin tummunut eilisestä ja oireita on :Ok Hand Sign: Kokeilen sit ens viikon lopulla vielä digiä, kunhan se postissa tulee mulle :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kysymys, kun ajattelin tuon digin käydä tänään ostamassa ja pitäisi sitten näyttää sen 2-3 vkoa; teettekö sen aamupissasta edelleen?

Kysymys, kun ajattelin tuon digin käydä tänään ostamassa ja pitäisi sitten näyttää sen 2-3 vkoa; teettekö sen aamupissasta edelleen?

Joo, päiväpissa on yleensä laimeampaa. Siis toki testi kyllä tässä vaiheessa näyttää plussaa päiväpissastakin, mutta viikot voivat mennä väärin, jos pissa on liian laimeaa.

Juu, niinku Jadine sanoi ja ohjeissakin sanotaan että viikkojen oikein arvioimiseksi pitää tehdä aamupissasta.

Takaisin