Heh, meillä on kotihoidontuki + asumistuki + työttömyyspäiväraha, sossusta turha hakea mitään koska minä olen vakiduunista vapaaehtoisesti kotona. Kuulemma näin. Säästöjä on, ja mä teen si työpaikkaani sijaisuuksia jos semmosia siunaantuu. Just sain loput lomarahat ja ne meni säästöön.
Yritän myös käsityömyyntiä elvytellä, tässä sitä on hiottu lusikoita, näprätty korvislenkkejä, väännelty rautalankaa - samalla kun vauva esim. lätkyttää vieressä vesiastiaa tai kulkee muuten vaan pitkin kämppää. Vielä pitäis huovutusta tehdä et pääsee ompeleen pehmopupuja, lampaanvillaa on varastossa, eli makkarin kaapin päällä rutkasti :D Ja magneetteja vanhoista ruokaohjeista ja mainoksista pitäs värkätä.
Tuleehan tästä tiukkaa, mut mies selvittelee nyt opiskelumahkuja (omalta alalta ollu työttömänä vuoskaudet), jos vaikka itseä kiinnostava toinen ala sais tuulta siipien alle. Mies sit kuiteski on ollu se joka on tsempannu et kyl me pärjätään. Mut joo, ei me överisti oo ikinä osattu elää, vastahan me oltiin opiskelija&työtön... :D Eiköhän se tästä. Isovanhemmat ostaa vaatteita tytölle jonkin verran ja onneks on kirpputorit <3
Mä en sillai osaa itteäni mainostaa hirveemmin, mutta kai mä huikata voin, et meikältä voi ostaa uniikkeja juttuja. Pyytäkää lupaa päästä facessa "Lillin luomuksia"-ryhmään, niin näette enemmän.. :)