Elokuista elämää.

Mutta tuohan on toisaalta vain positiivinen uutinen, jos lapsen isä haluaa vilpittömästi olla hänen elämässään! Jos tämä 98% varma tapaus ei ole halunnut olla :) huh, mutta nytpä on selvyys!

Huhhuh, ompas tämä ollu reissu! Lähin isän, sen emännän ja siskon kanssa sukukokoukseen laivalle ruotsiin. Huh... kyllä on iso suku (isän äitin puolta) ihampa vaa murto-osan tuntee näistä :D mutta on ollu mukavaa! Hirveen ikävä vaan on poikaa :sad001 :Heartred huomenna ollaan vasta 22 mun kotipaikalla ja siitä pitää lähtee ajaa vielä kottiin (1,5h). Puuuuh, raskasta reissaamista.
 
Juu, kyllä se on erittäin positiivinen ! :) Tosiaan se toinen ei ollut missään yhteydessä eikä halunnut ollenkaan osallistua. Kyllähän tässä hieman sulateltavaa on, molemmin puolin. Kuitenkin tämä isä on ollut tietoinen kokoajan että pieni mahdollisuus on ollut. Mä vaan olen kokoajan puhunut sille että ei varmasti ole isä ja niin olematon mahdollisuus. Ultrassakin silloin kyllä tilanteen kerroin ja ultraava hoitaja oli täysin sitä mieltä ettei toinen ole oikein nimeksikään mahdollisuus...Näin ne voi ammattilaisenkin arviot heittää... :D
 
Joo ilmottelen sitten mikä on meininki :wink plussa olis kyllä todella positiivinen yllätys! Sit menis kyllä kaikki ens vuoden suunnitelmat uusiksi :D noh en viitsi haaveilla liikaa, katsotaan katsotaan :)

Oho ronja89 onpa hassu tilanne :D no mutta hyvä niin että fiilis on positiivinen! :) vaikka ymmärrän että hieman saa sulatella :)
 
No mahtavaa Ronja! Varmasti sulattelemista kyllä molemmin puolin. Jännä tilanne, onneksi positiivisesti :) Oonkin miettinyt, ja joskus pitänyt ihan kysyäkin, että onko joku jo toista innokkasti tekemässä :wink Ehkä tänne niitä pikkukakkosia alkaa sitten pikkuhiljaa putkahtelemaan :)
 
Nojoo, välillä sitä on miettinyt että olis kannattanut jotain jättää tekemättä villeinä sinkkuaikoina... :D Tai olenhan mä vieläkin sinkku, mutta en villi :D Toisaalta, tehty mikä tehty ja ilman niitä tekemisiä mulla ei olis tota mun ihanaa, rakasta poikaa jota ilman en enään osaa edes elämääni kuvitella :) Ja todellinen onni että asia tuli nyt vihdoista viimein selville ja niistä kahdesta vaihtoehdosta se parempi on nyt isä :) Ollaan vasta alustavasti ympäripyöreästi asiasta puhuttu, mutta tosiaan olen sen käsityksen saanut että on ottamassa vastuun ja haluaa olla mukana. Tarvii enempi jutella ihan kasvotusten kun hän on saanut paremmin sulateltua asiaa.
Niin tosiaan, eihän kukaan meistä aktiivisesti kirjoittelevista ole vielä uusinta kierroksella ? :) Toivotaan että olet eeella ensimmäinen :wink
 
Sen verran rankka oli toi oma raskausaika että meidän pikku kakkonen tulee aiheelliseksi vasta muutaman vuoden päästä. Sitä ennen on saatava selkä kuntoon, kun se viimeksi oireili pahasti jo ekan kolmanneksen jälkeen. Musta tuntuu että nyt kun on tämä ensimmäinen tättähäärä jaloissa pyörimässä, niin seuraavaa odotusaikaa varten tarvitsen paremman fyysisen kunnon ja tuplasti voimia, että jaksan. Mutta ehdottomasti kakkonen on tulossa aiheelliseksi n. 2-3 vuoden päästä.
 
Pakko on muuten suositella teille kanssa mammoille Method Putkistoa.
Tässä hieman tietoa mitä se on: https://fi.wikipedia.org/wiki/Method_Putkisto
Se on eräänlaista pidemmälle kehitettyä pilatesta. Erittäin tehokasta syvien vatsalihasten ja lantionpohjan lihasten treeniä ja selän kuntoutusta. Oon käyny pari kertaa Helsingissä kaverini vetämillä tunneilla ja joka kerta tulokset tuntuu heti vatsalihaksissa ja selkäkivut on myös kadonneet. Erittäin hyvä raskauden jälkeinen treeni, kun näistä lihassarjoista pitää juuri treenaus aloittaa synnytyksen jälkeen. Kun olis vaan päässyt jo aikaisemmin tunneille, mutta parempi nyt kuin ei milloinkaan.
Jos teidän kotipaikkakunnalla mikään taho sitä järjestää niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan.
 
Voi jösses.. Ei varmaan oo henkee uhkaavaa jos pieni imeskeli sisuja?? :D oli jotenkin ihmeen kaupalla saanu kurotettua sisu askin keittiön pöydältä ja kaikessa hiljaisuudessa kun silmä vältti minuutiksi pariks ni jo imeskeli niitä x) hänel on flunssa ni meinas varmaan vähä ottaa pastillii kurkku kipuun :D ihme et tykkäs tollasesta vahvasta mausta! :O
 
Niin ja siitä mun "tilanteesta". Eilen mulla rupes maha sattumaan aivan helv*tisti. Meinasin et nyt teen sen raskaus testin, menin vessaan ja laskin housut ja totesin ettei tarvii. Menkat alkanu oikeen rytinällä ja menkkakipujahan ne oli ja lähti buranalla.. Maitoakaan en oo enää saanu rinnoista tulemaan. Plääh :/ mieluusti olisin sen plussan ottanu... noh ei arpa onni suosinut tällä kertaa. Jospa se joskus vielä :Heartred :)
 
No ei varmasti ole henkeä uhkaavaa vähän sisua maistaa :wink Onneksi ei yrittänyt niellä. Siinä olisi voinut käydä hassusti.
Voi harmi Eeella että alkoi menkat. Ehkä se sitten nappaa kun vähiten odottaa :)
 
Aloitin kuukauden facebook-lakon. Viimeksi pidin pari vuotta sitten. Katotaas kuinka pihalla kotiäiti on kavereidensa kuulumisista vai soisiko se puhelin ehkä tiheämmin.. hmm..
 
Joo onneks ei tukahtunut. Oi stork toi tarttis itekki tehä :D noista kavereiden kuulumisista mä jäisin jälkeen jos alottaisin whats ap lakon :D
 
Takaisin
Top