täällä oli taas tullut hirveästi asiaa [:)] en varmaan muista puoliakaan mitä piti kommentoida [:D]
naimisiin menosta on ollu ainakin puhetta. Me ollaan seurusteltu 7v. joista vajaat 2v.kihloissa, mutta siinäpä se...mies on kyllä sitä mieltä että haluaa naimisiin jossain vaiheessa, niin kuin minäkin, mutta sitä ei tiedetä et milloin se jossain vaiheessa on. Mun äiti oli nähny unta et me mentiin kirkossa naimisiin ja hän oli istunut mun siskon kanssa eturivissä, jolla oli sitten ollut tiiti sylissä, meidän vihkimisen ajan ja sen jälkeen kastettiin tiiti [:D] Niin ja lapselle tulee isän sukunimi...itse en pidä omasta sukunimestäni ja senkin puolesta voisin mennä naimisiin, jotta saisin miehen sukunimen [:D] se kuulostaa omaan korvaan paremmalle kun omani [8|]
Huomasin muuten juuri että Haniliinilläkin on tekonimenä tiiti [:D] aikaisemminhan me kutsuttiin meidän tiitiä toukaksi, mutta nt-ultran jälkeen se ei enää tuntunut minusta sopivalta...toinen kun ei enää millekkään toukalle näyttänyt. Niin ja ihana matkaa pariisiin! Tuo soittolelu kuullostaa tosi ihanalle idealle...täytyy varmaan itsekkin pohtia asiaa [:)]
Vaunuista oli kans ollu puhetta...minä itse haluan emmaljungan yhdistelmävaunut..haluan niihin myös ne isot renkaat ja heittoaisan..tavaratilakin saa olla tilava [:D] Minusta emmaljungan vaunut on tuntuneet parhaimmille, niistä merkeistä joita olen työni puolesta saanut työnnellä (olin siis ennen opiskelujen aloitusta päiväkodissa alle 3-vuotiailla töissä, ja kun siellä niitä ihan pieniäkin välillä on, on tullut erilaisia vaunujakin työnneltyä)
Nimistä: mulla on kaks vaihtoehtoa tytölle, joista tosin toinen on ihan selvästi suosikki nimi [;)] ja pojalle on yksi. On vaan ollut hirmu hankala miettiä toista ja mahdollisesti kolmatta nimeä pojalle, kun haluan etunimeksi ukkini (joka kuoli jo kun oma isäni oli nuori) toisen nimen. On vaan sen tyylinen nimi että se sopisi paremmin toiseksi nimeksi, mutta mies ei halua että toista nimeä käytettäis kutsumanimenä, niin kuin hänellä itsellään on...tulipas vähän vaikea selkoisesti kirjoitettua, mutta toivottavasti ymmärsitte pointin.
muoks. Huomenna meillä onkin jännä päivä, kun on tarkoitus kertoa tiitistä miehen vanhemmille...jännittää jo miten ne reagoi...molemmat on kyllä höyrähtäneet meidän koirista ihan totaalisesti, joten en usko että yhtään huonompaa vastaanottoa tiiti saa osakseen. Miehen äidille tiiti on toinen lapsenlapsi ja isälle ensimmäinen [;)]